Kacsáról jut eszembe, h. van egy eladó váltóm jó állapotban(tárcsafékes) és egy szanaszét rohadt alvázam(rugók és az összekötők használhatóak rajta, esetleg mintavételre jó :) )
Ez igaz, de amíg van olcsóbb, addig azok közül válogatnék :-)
Igazából már nem is kell válogatnom. A kék Spécialt vesszük meg a hasznaltauto.huról. Le vagyon foglalózva, már csak érte kell menni és perkálni, + az egyéb velejáró dolgokat elintézni. Február 10-én megyünk érte Balatonszabadiba, már nagyon várja az egész család, de sajnos én még nem vezethetem, csak kb március közepétől, ugyanis kábé akkorra lesz meg a jogsim.
Üdv nektek: Ádám (2cv hobby-n: Ducky)
Én kacsáért sosem tudnék többet kiadni 5-600 E HUF-nál. Ha türelmesen vár az ember akkor rá lehet akadni alkalmi vételekre. Nincs sokszor ilyen, de ki kell várni és akkor meg is térül. Sok sikert a kereséshez és a vásárláshoz!
Egyébként nekem kedvenc szériám a Special és a Dolly, és látom, nem csak nekem szúrt szemet a legújabb hírdetés a használtautóPONThu oldalon :))
A fényszóró lehet kerek, ha Spécial-ról van szó. Akkor a kicsi műszeregysége kell legyen ráadásul, ugyanúgy ahogy az ősrégi Spéciálnál volt. Az ülés az tényleg külön volt már, de az "ősrégi" változatnál lehet hogy még egyben, ezért ezt rakták bele.
Ha nem akar mindenáron veteránozni vele akkor így is elmegy. Meg talán ülést a legkönnyebb cserélni.
Ez valóban egyben van a fotó szerint, de nem tetszik a színe. Igazándiból a bordó/fekete felé kacsingatok, de addig nézegetem amíg nem engedek belőle hogy más legyen. Híába az ember fia már csak emígyen tud megrögzött és elszánt lenni.
Jár ide még valaki? Kérdezzek itt vásárlási tanácsokról kacsa ügyben, vagy forduljak másik fórumhoz? Szeretnék valamikor egy ilyen fantasztikus járgányt a páromnak, ebben keresek tanácsadó fülekre.
Már éppen akartam rákérdezni, hogyan áll az átépítés?
A dobozos KÁTSÁ-nak "hosszabbak" a sebesség fokozatai!
Ennek is utána lehetne nézni!
Svájcban létezik 5 + 1-s sebességváltó! Megvariálták a fokozatokat
és a 4. "mögé" betették az 5.-t. Érdekes volt vele menni, azóta is keresem a sajátomban is az 5.-t! Svájcban lehet kapni un. átépító szettet a sebváltóba!
Azt nem tudom, hogy idehaza valakinek van-e ilyen 5 sebességes KÁTSÁ-a!
Sokan hoztak be a rend/mód-szer váltás óta Svájcból is KÁTSÁ-kat.
Mikor lehet megtekinteni az e.KÁTSÁ-t? Utána nézek majd, hogy mit tudok
Eljött a nagy nap ! Az elektromos kacsa szárnyrakelt.
Ma tettem meg vele az első próbautat.
Minden a tervek szerint működik rajta.
Mindössze két problémám akadt:
Már az átépítés előtt csúszott a kuplung és úgy tűnik megérett a cserére.
Ez a kisebbik gond.
A nagyobb az amire számítottam is:
Az elektromos motor névleges fordulatszáma: 2800, a maximális fordulatszáma: 3600. Ezen a maximális fordulatszámon azonban már a teljesítménye csak kb. 5kW.
A kacsa váltójában viszont a 60 km/ó sebességhez négyesben tartozik a 3600-as fordulat. A menetpróba éppen ezt bizonyította 45 km/óráig elfogadhatóan gyorsult, majd lassan küzdötte fel magát 60 km/órára.
Magyarul valahogy a váltó áttételezését úgy kellene megváltoztatnom, hogy a 2800-as fordulathoz 90km/óra sebesség tartozzon. Ha ez sikerülne, akkor a végsebességem 80-90 km/óra körüli lehetne.