az anyagiaktol en is megijedtem az elejen, de kozben kiderult,hogy nagyon sokmindent megtudok csinalni sajat magam is. A "luxus" jelzo risztja meg az embert szerintem!
Az nemely alkatresz itthon, tenyleg aranyarban van, de ott az e-bay, ahol "fillerekert" vasarolhatsz! Sokmindent viszont a polcrol vesznek le a UNIX-nal, mindezt korrekt aron!
Es tenyleg igy van, ha mar szemzgetsz a Land Rover-vel akkor mar biztos,hogy mekaptad a horgot! :)
Leginkább az bosszant, hogy k###a sok időt (és benyát) öltem a tervezett útvonal lejárásába, erre ezek a jó munkásemberek úgy szétb@szták az utat, hogy ezen senki el nem megy amíg el nem egyengetik. (Már ha egyáltalán megcsinálják.)
A masodikat ismerem, azt neztem tavaly osszel en is! Nagyon lelakott volt a belseje, nem mukodott a jobb oldali ajtozar. Az autokereskedo (aki egyebkent nem egy tipikus kereskedo, olyan,mintha ellenseget latna mindenkiben) meg valami haverja szet is barmolta rendesen(azota lehet,hogy megcsinaltak). Gond volt a kinyomocsapaggyal is. Es tekercs rugora volt atalakitva! Az elejen pont azert tetszett meg, aztan kiprobaltam egy legrugos tipust! Eg es fold a kulonbseg!
Az elsot nem ismerem!
A tobbiek is biztosan hozza fognak szolni, sokan vannak itt akik mar evek ota ilyen gepet hajtanak es csipobol vagjak a valaszt a kerdeseidre!
Nekem a kovetkezo szempontok voltak lenyegesek: Szep legyen a kaszni, ha lehet serulesmentes, a legalapabb verziot kerestem, amiben keves extra van! Sajnos az elektronika nagyon megtudja keseriteni az eleted (a kasztralasrol MANDRAS tudna meselni).
Fontos, hogy olyan ember legyen Veled aki valamennyire ert az autokhoz. A kilometerorat ne is nezd, mert mindegyik 200ekm alatt lesz. :)
Nezz ala, hol es mi csopog. motorolaj-hutoviz-fekolaj-szervo, esetleg munkahengerek! A kasztni biztos, hogy nem rohad . Kivetel a hatso ajtot!
Inditokulcs, kozpontizar! Latom diesel erdekel: konnyen kell indulni, es szep duruzslo hangot kell halljal. A hat henger szepen muzsikal....
egyenlore ennyi, amennyiben eszembe jut valami majd irok...
Sajnos a Range Rover fenntartásához pénz kell. Én ebből a típusból még megbízhatót nem láttam és nem is hallottam.
Viszont ha tudsz egyszerűbb dolgokat szerelni és fanatikus leszel vagy azzá válsz, akkor sok örömöt tud okozni. De csak akkor.
Mára eljutottam oda, hogy egy gyújtás állítás, levegőszivárgás megkeresése, elektronikus tesztelés szinte gyerekjáték.
Ezért ha hirtelen kérdeznének, azt felelném kapásból, hogy az enyém megbízható. Ha mélyebben belegondolok, akkor emlékeznem kell arra is, hogy volt idő amikor napi ötször vittem vissza a szerelőhöz egy alapjárat állításra.
Minden csöpögő olajtól vízióim támadtak. A hiba a kiindulási alapban volt. Erővel álltam neki és úgy gondoltam, hogy űj autót csinálok belőle, ha a fene fenét eszik is.
Ma már csak azt javítom, javíttatom ami elromlik és nem aggódom annyit, ha sejtelmes zajokat hallok innét-onnét.
Ezeket a gépeket élvezni kell és nem stresszelni miattuk.
Egyébként meg ha a vágy már meg van, akkor meg úgy is fogsz venni egy Land Rovert.
Granulálok a hétvégi harcosoknak, kemények vagytok, na :) johnny, a szemes elvtársnak vlt hasonló problémája a váltóval, neki a köponti zárban törött el a kereszt alakban össszerakott tengő, " cross shatfs " névre hallgat. Aztán ez csak egy tipp, remélem, gogy nincs nagy baj sem a tiéddel, sem a többiekével.