Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinjo Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142361

És, mivel a Bravo ötajtós, ezért hiányzik még az ötajtós Stilóban levő csúsztatható hátsó üléssor is....

(A Lanciáknál megvan ma is, legalábbis a Deltában van, az előző Ypsilonban is.)

Előzmény: ferrike (142356)
vinjo Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142360

Jelen helyzetben, ha valaki bebaxa az ablakot, benyúl a keletkezett nyíláson és kinyitja az ajtót a belső kilinccsel.

DeadLock esetén legfeljebb bebújhat a kitört üveg helyén.

Előzmény: mcI_2.0 (142358)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142359

A Bravo sport jó partner ebben. Nagy tempóban emelkedőket mászni, azokon gyorsítani, de tulajdonképpen hegyi szakaszokon kanyarokból kigyorsítani is tökéletes. :-)

Előzmény: dirige (142340)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142358

És ennek a dead lock funkciónak mi az értelme? Ha az, amit a videó mutatott, akkor nem értem. :-) Ha simán bezárom, akkor is ez történik, nem? Vagy akkor belülről nyitható marad?

 

Ezt mire lehetne használni, ha működne? Nyitott ablakkal otthagyni valahol az autót? Mi van a riasztósokkal? Nálunk ez eleve nem játszik... Vagy vmit nagyon félreértek?

Előzmény: ferrike (142356)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142357

Én úgy vagyok vele, hogy olyan sympathy vote.

És lehet, hogy nem is feltétlenül olyan, ami tényleg csak az újságírók véleménye.

Előzmény: dirige (142352)
ferrike Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142356

Persze, tudom.

A kezelési is írja ezt a funkciót.

De, már magamat is unom, a Stilonak nem kellett import használtnak lenni hogy megugorja a felszereltségi létra eme magasságát, csak szimplán  tudta.

Úgy mint tolatáskor automatikusan a jobb külső tükör lebillentését is pl

Vagy a tanksapka fedél is centrálzáras volt.

Mezei Actual kivitelről és 2005ről beszélünk.

Előzmény: vinjo (142348)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142355

Szerintem fordítva. ;-)

Előzmény: t04cdb (142351)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142354

Már hogy tapostad, de nem ment?...:-)

Előzmény: t04cdb (142350)
dirige Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142353

Én Gyöngyös - Mátrafüred. Csak az a sok fekvő/vérző motoros zavart kicsit.. :-)

Előzmény: zgi521 (142342)
dirige Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142352

40 éve mondják, hogy kicsit le van zsírozva az egész. Ma már nincs akkora marketing-jelentősége, de régebben óriási volt! Pl. a Talbot Horizon is volt emlékeim szerint évautó, pedig mindenki tudta, hogy egy gány. Viszont ez volt az utolsó lehetősége a Talbotnak, hogy megmeneküljön. Aztán megvette a Pezsó. Több ilyenről is olvastam.

Mondjuk eleve nehéz az egyik tojást a másik létrával összehasonlítani. Mi az összehasonlítási alap a Veyron és a Matiz között? :-)

Viszont noname újságírók egy-két hónapig jól megélnek a témából....

Előzmény: -carcass- (142343)
t04cdb Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142351

GPS egyre többet csal sebességben minél gyorsabban mész.  :-) A trafikhoz inkább a saját km órát figyeld. :-)

Előzmény: Spiggy1 (142316)
t04cdb Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142350

Szívó Bravo is hasonló volt hegyekben. :-)

Előzmény: -carcass- (142344)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142349

köszi. A leírtak (tied meg a többieké) szerint akkor nincs aggodalomra ok, csak szeret inni a drága :-) Hát ez van...az biztos, hogy 1/2-1l fogyasztáscsökkenésért nem fogom beáldozni az élményfaktort :-) Köszi a válaszokat mindenkinek...

Előzmény: realist_ (142347)
vinjo Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142348

Ha import használt autó, akkor persze nem kizárt... 

Előzmény: ferrike (142346)
realist_ Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142347

T-jet, sportom esetében, ezek a mért átlag értékek (sok ezer km. téli-nyári kerék, klíma vegyesen).

 

Pálya óra szerint 120 egyenletes tempóban, átlag 7.5 liter

Pálya óra szerint 140-150, átlag 8.9 liter

Falu, autóút, előzés (azaz 50-70 és 90-120) azaz gyakori gyorsításokkal, átlag 8 liter

Város nagyobb dugók nélkül "nyugisan": 9 liter

Város dugó, sok előzés/:)/ : 10.4 liter

 

Ami érdekes, hogy korábban mértem ugyan így pl. swift2 esetében is, így van mihez viszonyítani. A városi fogyasztás 1.8 literrel nőt, városon kívül 0.6 literrel. Szóval eleve nehéz a lábam....

 

Minden esetre a turbós gépekre nagyon igaz, hogy akkor fogyasztanak jól, ha nincsenek komoly(abb)an hajtva...

 

Anno láttam egy videót ahol egy RS4 szívó és egy S5 turbó volt komoly és egyforma tempóban hajtva ugyan ott, a turbó bő 10 literrel többet fogyasztott:D

A szabvány mérésben persze jó 30%-al kevesebbet eszik...

 

Előzmény: Spiggy1 (142321)
ferrike Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142346

Meg lennék lepve.. :)

 

De van és kész, slussz passz.

 

A Stiloban a videoban látható módon müködött természetesen a dolog.

 

Közel 6 éve amikor először próbáltam, hogy na ebben is akkor, szomorkás lettem hogy ezen is spóroltan 1,8 Eurot..

Kár, mert ügyes dolognak tartottam.

Előzmény: vincent66 (142345)
vincent66 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142345

Próbáld csak ki, hogy neked van-e...:-)

Előzmény: Törölt nick (142335)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142344

Ugye? :-)

Kb 2 hete egy Xsara púposkodott a 24-esen. Lefelé utolért és beelőzött. Aztán a következő emelkedőnél kicsit megtoltam, be is értem, de nem előztem meg. Aztán lefelé megint meglépett, felfelé megint behalt.

Szinte láttam a drivert, hogy kitapossa a padlót, de nem meeeegy...

Előzmény: dirige (142340)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142343

Tudsz valamit?

Előzmény: dirige (142337)
zgi521 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142342

..tán emlékeztek, nekem az első utam/emelkedőm még a bejáratós autóval Pécsre vezetett. majd ott a Misinára vezető emelkedőn ment fel úgy a Bravó, hogy úgy kurjongattam, mint Vettel szokott a győzelem után a célegyenesben.. :)

Előzmény: mcI_2.0 (142339)
zgi521 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142341
Előzmény: mcI_2.0 (142338)
dirige Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142340

Úriember lefelé nem rohan :-) Arra ott vannak a tucatautósok. Felfelé! Na, az a férfimunka! :-) (Persze kell hozzá szerszám is...)

Előzmény: mcI_2.0 (142339)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142339

Igen, ezt én is kommentelni akartam... Még hogy nem szereti az emelkedőket... Pont, hogy imádja őket (a fogyi számomra érdektelen, ebből a szempontból (is)), szívesen tolom neki útnak felfelé. :-D

Előzmény: dirige (142336)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142338

Ja, kis túlzással, fogalmam sincs, milyen autók vannak a listán, vagyis, hogy néznek ki pontosan, vagy mi a technikai háttér, újdonság... :-)

Előzmény: zgi521 (142331)
dirige Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142337

Ellentmondok: semmi szerepe a szimpátiának, egyiknél sem! Bár: a pénz nekem is szimpatik...

Előzmény: -carcass- (142330)
dirige Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142336

Lehet, hogy a fogyi megugrik, de próbáld ki egyszer Bp. felé a gödöllői emelkedőt: hány partner marad a tetejére? :-) Kategóriában senki! Nagyjából 3literes dízelek tartják a tempót.

Előzmény: szkorhetz (142325)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142335
Előzmény: ferrike (142310)
fáber77 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142334

Nálam az átlak 5.4-5.7 szokott lenni.

Nagypapásan.

Ha tolom neki akkor 6.5-7.5 között.

 

Ja igen ez olajkályha! :D

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142333

Dead Lock van a Bravoban. 

 

Hmmm... Lehet, hogy ezt tudom vele ki és bekapcsolni? 

Egy próbát megér :)

 

 

 

Előzmény: ferrike (142310)
zgi521 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 142332

sztem az i3 sokaknak "cuki" lesz, nem mi vagyunk a célközönsége.

legalább van benne innováció, fantázia..

 

a 308 design , nálam golf5 szinten ragadt 2005 -ből.. :-) 

Előzmény: -carcass- (142330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!