Keresés

Részletes keresés

kék1 Creative Commons License 2012.02.15 0 0 11096

Egy kis szakmai segítség:

 

 

http://www.barkacsonline.hu/video.php?video_ID=14

 

NickCitrom Creative Commons License 2012.02.15 0 0 11095

Sziasztok!

Kézi kuplungos kapálógépünk van (Szevafém RK-02B) és nem kizárt, hogy idén motorcserére lesz szükség, mert  az eredeti, Briggs Quantum XM 45 erősen megfáradt. Mit tanácsoltok, milyen típusú új motort érdemes mostanság megvenni? (A B&S motor és a hajtómű is bevált egyébként, 17 éves a gép és még nem volt sehol megbontva.)

Egyébként honnan tudhatom, hogy tényleg kapálógép-motort veszek és nem egy fűnyíró-motort sóznak rám éppen? Köszönöm előre is.

 

agzat1 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11094

Kedves Furak!

Szerintem a kihajtással lesz probléma,ezért volna jó kompletten,de bármilyen megoldás érdekel.

Előzmény: Furak (11093)
Furak Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11093

Ha rá lehet tenni a terra vari kapatagjait is az lehet könyebben találsz.

Előzmény: agzat1 (11092)
agzat1 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11092

Üdv mindenkiek!

Agzat géphez(2ütemű motor van rajta) keresnék rotációs tagot.Tud-e valaki segíteni?

Előzmény: Gokartos (9924)
iskra Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11091

De ott főleg azért hogy a függesztett munkaeszköz ne emelgesse az eljét,valmint a segédmelső hajtású gépek pl:MTZ-82 jobban fogjon az eleje.

Előzmény: LittleHornet (11080)
Furak Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11090

Azt elhiszem ennyi pénzért. :))

Előzmény: robi250t (11089)
robi250t Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11089

Helló :) Ezt a gépet már régen elvitték ;)

Előzmény: Furak (11088)
Furak Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11088
kzdeb Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11087

Szia!

 

nem tudom, hogy ezt keresed-e de van

 

http://data.hu/get/4732014/992.pdf

 

és

 

http://data.hu/get/4731992/Honda_Service_Manual002.pdf

 

rem. tudtam segíteni.

Előzmény: Szilibetyár (11086)
Szilibetyár Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11086
Fsanyi88 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 11085

Üdv!

 

 Ha valakit érdekelne megvan még a 151-es.  Pénz szűkébe kerültem 10 e ért odaadom bárkinek, mert kellene a dollár. Ha valakit érdekel írjon nyugodtan. Foglalkozni kellene vele, de hadba foghatóra lehet hozni

józsika1986 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11084

Jóéjt mindenkinek:)

józsika1986 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11083

jaja nekem is volt egy sijasd 1.3 kocka :) volt 1200es is :) most meg van egy 2111 1.5ös samara az is szijas de az most beteg 

na lényeg aláirom ladabolond vagyok:D 

Lényeg,hogy valószinűsitreni tudom hogy 100%-ban felező áttétel lenne mivel ha a főtengely 2-t fordul a vezérműtengely és az elosztó-olajpumpa-Ac meghajtó 1-et:D

A aszij is jó sőőt gondozásmentes:) bár terhelést kitudja hogy birná:s 

De láncom van komplett kerekekkel tehát csak egy kis lánckereket kell keritenem és egy láncot :)

 

Előzmény: albertjani (11081)
albertjani Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11082

Hát ennek az eleje biztos nem fog felemelkedni az erőlködéstől. Majd variálhatóra készítem. Ez lesz a magyar KF-VARI !

Előzmény: LittleHornet (11080)
albertjani Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11081

Nekem Ladám van, de az szíjas kivitel. :)

Autósboltban lehet kapni lánc-lánckerekek egységcsomagot, próbáld ki. Az 1:2 áttételt fog adni.

Előzmény: józsika1986 (11079)
LittleHornet Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11080
Szerintem nem biztos, hogy jó, ha kiegyensúlyozod a gépet. Úgy kéne inkább csinákni, hogy orrnehéz legyen, mert az eke majd lehúzza a hátulját... Nem csak súly kell, hanem kompenzálni kell a hátulja terheléséből adódó forgatónyomatékot is. A hhátsókerékhajtású trakin is van orrsúly. Hm?
Előzmény: albertjani (11070)
józsika1986 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11079

oké:)

mert szerintem egyszerűbb keretet igy megépiteni mint egyszer új hajtóművet venni:s 

én ha lenne rá időm valami ilyesmi megoldással csinálnám tehát tervben van egyben a lassitóval de én ugy gondoltam hogy valami szabadon futód lánckereket(mint pl a babettáé bár azt gyengének tartom) tehát mert ha szélesebb ugymond le tudjon differálni könnyebb irányitani súly én nem is gondoltam rá ezzel a megoldással mivel a lánchajtás végett a kpl robikpát a hajtott tengelyektöl nézve előrébb tenném kb 40 cm-vel és az már  kapásbol a (gép súlya a 40kg körül van általában ) a súlyelosztás :) ha előrébb van akkor orrnehéz és nem kell tulvariálni :)))

Én igy gondoltam :) lehet jó lehet az is  hogy nem egy próbát nekem megér(ne) ha lenne időm:s a lánchajtást pedig mivel felező akkor pont fele annyit forduljon a kerék mint a kihajtó tengely én zsiguli vezésmű lánccal és lánckerekekkel oldanám meg duplasoros lánc :) ez milyen ötlet???:)és ezt megtudnám oldani annyira keskeny nyomtávval mint a gyári kapakerekekkel :) nem fontos azokon olyan hosszúnak lenni a csőtengelyen minél közelebb van a hajtóműhöz az is annál stabilagg nincs akkora kilengésük:)

Előzmény: albertjani (11078)
albertjani Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11078

Az még egyelőre marad a gyári. Bár jó ötletnek tűnik, amit javasoltál.

Előzmény: józsika1986 (11075)
józsika1986 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11077

tehát úgy értem hogy a komplett robikapát fixen rögzitve az alvázkerethez :) vagy gumibakokkal  :)

Előzmény: józsika1986 (11076)
józsika1986 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11076

mert ahogy néztem a képet ott a keret 3 ponton csatlakozik a robikapához a két tengely csapágyazva és a gyári vonórésznél azért gondoltam arra hogy a vonószerkezetet a keretre hegeszteni és akkor alvázként funkcionálna:) tehát a robikapa hajtóműháza lényegében nem is lenne terhelve csak mint hajtóműként szolgálna :)

Előzmény: józsika1986 (11075)
józsika1986 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11075

:) én a pótkocsi húzószemre gondoltam ráhegeszteni a keretre vagy ami "vontatott " szerszám annak a csatlakozási pontja alatt értettem a vonórészt:)

lehet rossz kifejezést használtam:)

Előzmény: albertjani (11074)
albertjani Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11074

Mit értesz vonórész alatt? Lehet, hogy mást értünk alatta.

Előzmény: józsika1986 (11072)
józsika1986 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11073

vagy el lett mérve a keret?

Előzmény: józsika1986 (11072)
józsika1986 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11072

Ja értem de ahogy néztem a súlyok a kereten kapnának helyet amin a vonórész is van :)tehát akkor se a hajtóművat terheli hanem a két kerék csapágyát 

Előzmény: albertjani (11071)
albertjani Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11071

A vonószerkezettel nincs gond, csak a súlyokat nem tudtam hová rögzíteni.

Előzmény: józsika1986 (11049)
albertjani Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11070

Jó ötlet. Vettem is 2*25 kg esztrichet.

Betonvasból hegesztek csontvázat, fából csinálok zsaluzatot, amekkora elfér a gépen :-) és kiöntöm betonnal.

Aztán majd utólag kiderül, mennyi a tömege...

Kettőt kell gyártani, mert a hajtómű mögé, a csoroszjatartó fölé is kell rakni valamit, hogy előre ne bukjon a gép.

Előzmény: Furak (11048)
Lki1 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11069

Sziaszok!

Robi 54-ről van valakinek szakirodalma? Ez egy igen rövid életű széria volt lengyel motorral volt szerelve.

Üdv

Machello Creative Commons License 2012.02.13 0 0 11068

Üdv!

Szerintem egy, a difi elé épített pl: Skoda váltó is megoldja a hátrameneti gondjaidat.

Előzmény: jános16 (11067)
jános16 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 11067

Üdv. 350-es jawabol szeretnék csinálni egy háromkereküt. Hol tudnák hozzájutni irányváltohoz amelyik több fokozatu? Segitségeteket elöre is köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!