Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cartmenn2 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 142381

Rendelni szeretnék a gyári 18as felnihez kerékőrt!A 12X1.25 ös kúposcsavar 25mm-es menethosszal jó hozzá?(most azért ne ugorjak a garázsba 1et kicsavarni)Köszönöm

denil Creative Commons License 2014.03.05 0 0 142380

Pontosan ugyanez a gondolatmenet van nálam is.

Debrecenbe szoktam lejárni és bizony 120-130 között haladva szemmel láthatóan lassabban mozog mint amikor erősebb tempóban megyek. Ezt gondolom én is, hogy az a 10-20km/h nem számít időben sokat viszont fogyasztásban annál többet...aztán kattan az agyam és rátaposok a gázra:)))

Előzmény: exrészletjankó (142322)
vinjo Creative Commons License 2014.03.05 0 0 142379

Miva??? :-DDD

 

Jól írja Gambler kartárs, még jó, hogy ott a nyomatékos motor.

 

:-)

Előzmény: mcI_2.0 (142365)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 142378

Ugyan ezt gondoltam mikor láttam a képeket a totalcaron. Agyon dicsérték közben meg semmi új formát nem látok benne. Teljesen A5 (ami nem baj mert az egy nagyon jó forma, csak nem forradalmi). Persze ha azt nézzük egy volvotól ez a forma nagy dolog.

Előzmény: Mewo (142371)
gambl-R Creative Commons License 2014.03.05 0 0 142377
bajan122 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 142376

1.6hdi 92LE vs 1.9mjet 16V, 92 vs 150 ló. Ez elég jelentős különbség, persze hogy erőtlennek tűnt az előbbi.

Előzmény: matecrew (142375)
matecrew Creative Commons License 2014.03.05 0 0 142375

Sziasztok,
 az év autója dologhoz: én anno mikor elkezdték reklámozni a 308-ast, mentem vele egy próbakört. A motorja 1.6hdi 92LE volt, sima 5-ös váltóval. A belső minőség tényleg nagyon jó volt, kényelmes, tágas tetszett a műszerfal is az érintővel. A kis kormány és a fordított fordulatszámmérő kicsit fura volt. Viszont azzal a motorral baromira nem ment, bár lehet csak a Fiat után éreztem erőtlennek (Bravo Sport 1.9mjet 16V). Mindenesetre nekem tetszett.

Másik dolog: mennyit kophat egy nyári gumi nyáron? A héten valószínű felrakatom, bár nem tudom megítélni, hogy a téliek mennek-e még egy szezont,mert ha nem akkor inkább azokat hagyom még fent,viszont ha bírnak még 1 telet,akkor felrakatom a nyárit. A télin néztem, olyan 5-5,5mm a barázdáltság. A nyárin elől 5mm hátul 6mm. 
Jah és a héten valószínű kitakarítatom az EGR szelepet, mert olyan 2500-3000 között valamikor olyan rántva indul meg,meg kíváncsi vagyok milyen mocsokos. Amúgy hibaüzenet nincs, szerintetek felesleges a takarítás?

zgi521 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 142374
Előzmény: -carcass- (142370)
t04cdb Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142373

Eddig abban a tudatban éltem, hogy az a pontatlan, de mindig tanul az ember. :)

Előzmény: exrészletjankó (142355)
t04cdb Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142372

Aha. Apu nem véletlenül döntött amellett 5 év után, hogy inkább legyen 120-as helyette. :)

Előzmény: -carcass- (142354)
Mewo Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142371

Nem értem, hogy ez miért akkora szám, a kupé forma egy az egyben A5, amit 2007 óta gyártanak, a másik pedig CLS shooting brake csak kicsiben.Szépek persze, de nem újdonság egyik sem.

Előzmény: -carcass- (142370)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142370

A belsőt most hagyjuk.

A külső design viszont nagyon ott van.

Előzmény: -carcass- (142369)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142369

Nálam meg ez, szerintem nagyon király:

A svéd K.O.

Kiütéssel győzött a kék sarokból a Volvo a 2014-es Genfi Autószalon küzdőterén. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: gambl-R (142364)
gattaka12 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142368

 

 Fészliftelt daewo kalos.....elől legalábbis.

Előzmény: mcI_2.0 (142365)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142367

Na ja, de hát mindenért a váltó (annak áttételezése...) a hibás, nem is értem miért nem automata. Vagy miért nem tesznek bele rendes motort, ha már az év autója lett. :-D

 

Azt hittem, a dízel eleve jó fogyasztása miatt nem kell ilyen kompromisszum, bár azért nem egy olyan dízelt vezettem, mely 2000 alatt halott volt, lehet, itt is ez a helyzet.

Előzmény: gambl-R (142366)
gambl-R Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142366

Még jó, hogy egyesben azért talán elindul. A nyomatékos motor... :)

Előzmény: mcI_2.0 (142365)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142365

:-D

 

Van is egy kívánatos példány az év autójától: 1,6 hdi, 115 ló. Kedvenc részem az alábbi cikkből:

 

"A nyomatékos motort kissé lefojtja a takarékosságra tervezett hosszú váltó-áttételezés, 130 km/h-nál hatodikban például csak 2100 a fordulatszám. Egy forgalmas útra ezért nem lehet kettesben kikanyarodni, bizony vissza kell tenni egyesbe a viszonylag precízen megvezetett, de hosszú úton járó kart, mert különben nem gyorsul az autó."

 

http://www.origo.hu/auto/20140226-peugeot-308-1-6-e-hdi-teszt.html

Előzmény: gambl-R (142364)
gambl-R Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142364
Előzmény: mcI_2.0 (142362)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142363

Aha. Köszönöm a felvilágosítást. ;-)

Előzmény: vinjo (142360)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142362

Köszi. ;-)

Kinézet alapján nálam nem a 308 nyert volna. De a szépség szubjektív, meg csak egy szempont.

Előzmény: zgi521 (142341)
vinjo Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142361

És, mivel a Bravo ötajtós, ezért hiányzik még az ötajtós Stilóban levő csúsztatható hátsó üléssor is....

(A Lanciáknál megvan ma is, legalábbis a Deltában van, az előző Ypsilonban is.)

Előzmény: ferrike (142356)
vinjo Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142360

Jelen helyzetben, ha valaki bebaxa az ablakot, benyúl a keletkezett nyíláson és kinyitja az ajtót a belső kilinccsel.

DeadLock esetén legfeljebb bebújhat a kitört üveg helyén.

Előzmény: mcI_2.0 (142358)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142359

A Bravo sport jó partner ebben. Nagy tempóban emelkedőket mászni, azokon gyorsítani, de tulajdonképpen hegyi szakaszokon kanyarokból kigyorsítani is tökéletes. :-)

Előzmény: dirige (142340)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142358

És ennek a dead lock funkciónak mi az értelme? Ha az, amit a videó mutatott, akkor nem értem. :-) Ha simán bezárom, akkor is ez történik, nem? Vagy akkor belülről nyitható marad?

 

Ezt mire lehetne használni, ha működne? Nyitott ablakkal otthagyni valahol az autót? Mi van a riasztósokkal? Nálunk ez eleve nem játszik... Vagy vmit nagyon félreértek?

Előzmény: ferrike (142356)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142357

Én úgy vagyok vele, hogy olyan sympathy vote.

És lehet, hogy nem is feltétlenül olyan, ami tényleg csak az újságírók véleménye.

Előzmény: dirige (142352)
ferrike Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142356

Persze, tudom.

A kezelési is írja ezt a funkciót.

De, már magamat is unom, a Stilonak nem kellett import használtnak lenni hogy megugorja a felszereltségi létra eme magasságát, csak szimplán  tudta.

Úgy mint tolatáskor automatikusan a jobb külső tükör lebillentését is pl

Vagy a tanksapka fedél is centrálzáras volt.

Mezei Actual kivitelről és 2005ről beszélünk.

Előzmény: vinjo (142348)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142355

Szerintem fordítva. ;-)

Előzmény: t04cdb (142351)
-carcass- Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142354

Már hogy tapostad, de nem ment?...:-)

Előzmény: t04cdb (142350)
dirige Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142353

Én Gyöngyös - Mátrafüred. Csak az a sok fekvő/vérző motoros zavart kicsit.. :-)

Előzmény: zgi521 (142342)
dirige Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142352

40 éve mondják, hogy kicsit le van zsírozva az egész. Ma már nincs akkora marketing-jelentősége, de régebben óriási volt! Pl. a Talbot Horizon is volt emlékeim szerint évautó, pedig mindenki tudta, hogy egy gány. Viszont ez volt az utolsó lehetősége a Talbotnak, hogy megmeneküljön. Aztán megvette a Pezsó. Több ilyenről is olvastam.

Mondjuk eleve nehéz az egyik tojást a másik létrával összehasonlítani. Mi az összehasonlítási alap a Veyron és a Matiz között? :-)

Viszont noname újságírók egy-két hónapig jól megélnek a témából....

Előzmény: -carcass- (142343)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!