Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 65734

????  Most arra gondoltál, hogy írjam le a mikrofon és az antenna működési elvét?

Előzmény: Jóskabátsi (65731)
409 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 65733

A vezetőülés előtt a küszöbnél menő kábelkötegben szokott szétrohadni az ajtókapcsolók vezetékeinek közösítése. (ha a lámpánál a test hiányzik)

Előzmény: Rocktober (65732)
Rocktober Creative Commons License 2015.01.02 0 0 65732

Sziasztok,Boldog új évet mindenkinek!OPEL ASTRA F BELSŐVILÁGITÁSÁVAL KÜZKÖDÖM,NYITÁSKOR,KAPCSOLÁSKOR NEM VI

LÁGIT.A bitositék táblán melyik stekker tartozik a belsővilágitáshoz? x14nz 1999.01.14. alvsz. wolo tff... Válaszotokat előre is köszi.

Jóskabátsi Creative Commons License 2015.01.02 0 0 65731

Köszi!

És hogy működik?

Előzmény: 409 (65729)
Bubu55555 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 65730

Sziasztok! Adott egy Opel vectra 1.7 TD Isuzu. Fő probléma, gyújtás ráad indítózás nem indul csak kattan valami, majd leveszem a gyújtást, de az "félig" kint marad, értem ezt úgy hogy a visszajelző lámpák parázslanak. Jelenpillanatban gyujtást ráadom semmi nem világit, inditok katt,testkábelok rendben,feszültség kaszni,motor rendben,de valami mégsem! Amennyiben aksiról adok egy testet közvetlen a motornak,önindító teker,de viszont semmi visszajelzés a műszerfalon,izzítás,töltésjelző, stb. Jelenleg gyujtást ráadom,semmi nem világít,üzemanyag mutató megy felfele,indítok bal oldalt a műszerfalon relé hang indítási pontnál. Valaki esetleg? Köszönöm

409 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 65729

Telefonkihangosító mikrofon és antenna.

Előzmény: Jóskabátsi (65728)
Jóskabátsi Creative Commons License 2015.01.01 0 0 65728

Jóskabátsi Creative Commons License 2015.01.01 0 0 65727

Mik ezek? Az egyik a bal "A" oszlop tetején van, a másik pedig a szélvédő jobb felső sarkában.

 

Egyébként Boldog Új Évet!

mazsolmaany Creative Commons License 2014.12.29 0 0 65726

Köszi!Megnézem ezt a 6másodperces indítózást!

Előzmény: 409 (65723)
KyGa29 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 65725

Bár Üllői út, de: http://www.opelszerviz.atw.hu

 

Csak opel, nincs mellébeszélés/ügyfél hülyének-nézés....

Előzmény: KawaBazsy (65724)
KawaBazsy Creative Commons License 2014.12.29 0 0 65724

Sziasztok! Nemrég beszereztünk 2 Opelt, egy H Astrát, s egy B Zafirát. Kérdésem, h tudtok e profi, független, erre a márkára szakosodott autószervizt ajánlani Bp-keleti aggomeráció vonalon. A neten ezt a két szervizt találtam hamarjában, ezekről esetleg vélemény?

 

http://www.az-opelszerviz.hu

 

http://www.opelszerviz.hu

409 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 65723

Az még valóban +12V-ot kapcsol a relére, (az SE végű, és az X-el kezdődők már testet)

 

Ha folyamatosan indítózol legalább 6 másodpercig, akkor beindulás nélkül is beír hibakódot, amit aztán ki lehet villogtatni.

 

 Gyújtás van??? Ha nincs gyújtás primerjel, akkor nem vezérli ki az AC relét.

Előzmény: mazsolmaany (65722)
mazsolmaany Creative Commons License 2014.12.27 0 0 65722

Ja,és hibakód nincs.Mivel nem indul...:-) Vagy nem arra a sárga lámpára gondoltok?Ez még villogtatós...ziherenc-tűvel! :-)

Előzmény: mazsolmaany (65721)
mazsolmaany Creative Commons License 2014.12.27 0 0 65721

Most olvasom hogy motorkód kellene...Per pillanat nem elérhető a forgalmi.Az évjárat 1992,a motorkód 1,6nz?vagy mi a szösz...75lovas,8szelepes,1,6-os...

jococo71 Creative Commons License 2014.12.25 0 0 65720

Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog balesetmentes új évet kívánok minden Opelt vezetőnek.

ha4nz Creative Commons License 2014.12.22 0 0 65719

A lábszámban nem vagyok biztos, de a multec vezérli. Az Etzold könyvből néztem a rajzot, de valóban várjuk egy évjárat/motorkódot.

Előzmény: 409 (65718)
409 Creative Commons License 2014.12.22 0 0 65718

Erre azért évjárat és motorkód hiányában nem mernék jelentősebb tétben fogadni.

Előzmény: ha4nz (65717)
ha4nz Creative Commons License 2014.12.22 0 0 65717

a motorvezérlő a 86-os lábán adja a +12-t, a gnd állandóan rajta van a relé lábán.

Hibakódnak mit ad ki?

Előzmény: mazsolmaany (65716)
mazsolmaany Creative Commons License 2014.12.21 0 0 65716

Üdv!Rég jártam erre!Opel Fastra,1,6-os 8szelepes,ötajtós.Nem indul.A kulcs elfordítása után nem lehet hallani a relé kattanását,ami elindítaná a benzinpumpát.Relét már cseréltünk.A relé honnan kap áramot?A motorvezérlőtől?

ha4nz Creative Commons License 2014.12.21 0 0 65715

Nekem a gyári T40-es. 2007-es G-astra. Gumigyűrűt sem kellett még cserélnem benne.

Előzmény: peter513 (65692)
logi22 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65714

Nekem is 16-os menet lett vágva a karterba, mert én sem tudtam, hogy létezik Heli-coil.

Síma 16-os csavart használunk alumínium alátéttel, mert a szerelő szerint puhább, mint a réz. Eddig 3 olajcsere perióduson vagyunk túl ezzel a módszerrel és nincs szivárgás.

Előzmény: Jóskabátsi (65708)
Jóskabátsi Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65713

A Heli-coilról akkor még még nem tudtam, most tanulmányoztam, mindig tanul az ember:))

Előzmény: 409 (65710)
409 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65712

"..a topic nem azért van, hogy lenézzük a másikat."

 

Egyetértünk! Csak azt nem értem, akkor miért teszed?

Előzmény: peter513 (65711)
peter513 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65711

Nem érzem magam se bagolynak, se verébnek.

Ez a topic nem azért van, hogy lenézzük a másikat.

Előzmény: 409 (65709)
409 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65710

Kár volt.  Jobb lett volna visszaállítani az eredeti menetet, az nem szakadt volna ki többet.

Heli-Coil

Előzmény: Jóskabátsi (65708)
409 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65709

"Nagyképűségből ötös!"

 

 Ja, bagoly mondja verébnek.......  :-/

Előzmény: peter513 (65707)
Jóskabátsi Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65708

Most kellett 16-os menetet vágnom egy karterba, az előző szerelő kóccal rögzítette a 14-es leeresztőcsavart. Az is kibírt egy olajcsere-intervallumot:))

Előzmény: peter513 (65697)
peter513 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65707

Ezzel a hozzászólással eltértél a tárgytól. 

 

A továbbadott információimat több évtizedes autószerelői tapasztalattal rendelkezőktől kaptam. (NDK, NSZK, orosz,  amerikai, ... gyártmányok javításával és karbantartásával foglalkozótól.)

 

Ha nincs "meggyepálva" a menet, akkor annak a kúpossága miatt van, hogy önmagában is kell tömítenie. A felhasználás helyétől függően van ahol a kúposság tömít, van ahol ez kisebb és tömítő alátéttel együtt tömít, és van ahol nem kúpos a menet, csak az alátét tömít.

Nagyképűségből ötös!

Előzmény: no_holy_shit (65705)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65706

:-)

Előzmény: no_holy_shit (65705)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.17 0 0 65705

nem mondod?

Előzmény: peter513 (65704)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!