Már meg ne haragudjál rám de a példáidnak köze nincs ahhoz amiről szó van. 2.9TD motor 1.5m? Igen a gyári. Már nem azért de egy gyári csere motor árát összehasonlítod azzal hogy te mennyiért tudod magadnak felújítani a csoda Ivecod motorját????
Szevasz Mandri, a 2.8-as moci fel van fűzve. ,-)) Kérdésem a hengerfejben a szelepszár csészéket cserélném. Csináltad már ? Préselve vannak de a kivételnél nem szeretném megsérteni a fejet, mert pöpec nagyon. Röviden válaszolnál ? sziv. üdv.
Helló GG, léci ne komolytalankodjunk, hiszen te is látod a csúszok mennyire meg vannak kopva 204 ezret ment a kocsi ! Sajnos a 3 olajcsere (mosás) is szutykot hozott ki és ezért bontottam meg. Igy most nyilván való sokat tud majd fútni,mert nem hagyom befeketedni az uj olajakat. Ennyi és nem több. Ezt a milliós dumát meg az RTL 2-esen jobban venném, 1-1 győzike müsorban. Van a valóvilág meg a valóságot közelitő világunk. Most jöhet a 100 ezerig nem is kell bele friss olaj meg ilyenek. De nem haragszom rád sem, igen valóban egy cseppet sem ,mert Ti vagytok többen és legyen a ti hitettek szerint. Csak úgy mellesleg engem nem szoktak "vontatókötélre" venni ! És téged ?? xDD üdv.
Páápele-pápp ! Látom Te már csak ilyen vagy. xDD. Hát nem mondta még senki sem, hogy nem illik egyszerüen odamenni egy 60 éves emberhez és csak úgy csipőböl odanyomni,hogy pl.az egész életedet csak "szarúl" csináltad???...hmm. Igaz ami igaz, sokan úgy vannak vele, hogy megéri-nemérimeg és ilyenek. Egy cseremotor a 312-es mercibe 1,5 milla,ebből 3 Daily 2.8 TD simán felujitok és most jön a lényeg, igen valóban az jön, ami sokal de sokkalta több számomra. Én csináltam !...és nem más ! Ha még is megállna, nem kell a "szakszerviz" szakembe meg a túdományos munkatársa meg a mitúdoménmégkicsoda, hanem azonnal vágom,hogy mi a gond vele. Talán itt van a kutya elásva ill. az eb elhantólva. Valóban nem szinre vásároltam meg egy nálam majd 15-ével idősebb asztalos mestertől, felejthetettlen délutánt beszélgettünk még mellete és a felesége csomagolt útravalót aztán 3 napot még telefonálgattunk. Valahogy emberibb lett mint ha egy lizing szerződést kötöttem volna és most rinyálnék,hogy mikor lopják el a sötétben az uj "verdámat". Ha mégis megtörténne akkor pirkadatkor visszahozzák ,mert sok a meló rajta még. ,-)). Rengeteget tanúl és fejlődik az emberfia, ha saját keziben tartja vagy veszi a dolgait és nem mond le azokról. Nem szivessen adom a gépeim más kezébe szerelni, csak ha jól ismerem a mestert. A "szaros kezeit" vegye el a klumpedlimtöl minden szakbarbár, ahogy az asszonyt se matassa más ffi ! Ha megéri ha nem,még akkor sem. Kicsit hosszú lett de gondolom nem értettél félre, hiszen nem ez lett volna a szándékom. üdv. u.i. egész nyugottan dicsérheted a sprintereket, hiszen szerettem velük autózni, spanyolba jártam velük és nem keveset.
Nagyon hiányos az ismereted!A topiktársé szintén.Ketten kitesztek egy felet!A Sofim motorok simán kibírnak 1 000 000 km-ert.200 000 km-nél még bejáratósak.Nem lehet csapágykopás,meg tükrösödés.A motorok alkatrészei egyformák,az autóké is.
Motorfelújításban nem hiszek, ha jó cuccokat használsz szerintem mindegyik hasonlóárban jönne ki, csak annyi a különbség hogy egy D(A!)imlert nem kell 200.000kmnél generálozni.
Azért tettem fel pár mai képet, mert vagyunk azért akik nem csak "szinre" vesznek autót és gondoltam megosztom nyűgeim-mérgeim veletek ami egy ilyen hadművelettel jár. De nyagyo nagy, igen is mondhatom hatalmas, mondjuk buli ! we-hee-hee. ,-)) üdv.
Ami igaz az igaz, ez egy 2,8 TD de 120 ezerből úgy néz ki meg lesz a motor generál. Még jó időben megcsiptük a dolgokat 200 ezret futott és már látszanak ,hogy az olacsere hiányai miket is okoznak. Ha betartották volna a sűrü cseréket és nem hidegen küldenék, még a dupláját is elmenne gond nélkül. Azért a "Deimler" sokkal többe "fájna" azt mindenki tudja itt, de hát nem véletlen Dailyzgetünk ! xDDD. üdv.
IGEN AZ SZERINT ,MERT MINDEGGYIK "PÚPOSRA" MEGY, CSAK IDŐ KÉRDÉSE ! ,-)) ne legyél annyira érzékeny ,mert nem bántásnak szántam. Volt 2 darab 312-es és nem keveset mentek nálunk. Meg se nyikkanok 218 vagy 318 ügyben,mert meg se néztem csak az "árrát" és jujj !! xDD. Ha CR akkor csak az érdekelne,hogy hogyan lehetne vissza szerelni "rendes" adagolósra,persze teljesitmény csökkenés nélkül. ,-)). jó mi ?? sziv. üdv. és nagyon békés Nagyhetet kivánok részedre is.
Szevasz! Nem tudom miről beszélsz, 312-es Sprinterről beszéltünk te is egy 17éves Ivecoról beszélsz. Hogyan jönnek ide az új Sprinterek??? Az új Sprintert miért egy régi Ivecoval hasonlítod össze? Mert az összes új autót úgy tervezik hogy már egy izzó cseréhez is márkaszervízbe kelljen menni. Ismerek 1.100.000km-es 318CDI Sprintert és nem pedig hallásból tudom hogy létezik;-)
De ne aggódj tudok egy nagyon nagyon keveset a Mercikről...
Nem tudja valaki véletlenül, hogy egy legújabb kasznis Daily-be hol lehet legegyszerűbben egy kábelt (HIFI tápkábel, szóval viszonylag vastag) az utastérbe húzni?
Kétségtelen,hogy rendkivűlien jó a motor váltója benne csak hát "csörösbe" (w-126 ) szerelve még hozzáfér valahogy az emberfia. Nálunk is elment 400 felett, igaz cserélgettem az olajat rendesen és csak egy garnitúra nagyjavitásra volt szükség közben. Szar a feszitőit csinálni ami nem milliókat megy el !.. ha cseréled a legjobb, ha hütő ki, és "kocsi -ló" cserélve rajta mert, nyifog a szijj benne és megőrülsz tölle menet közben . Nem olcsó hadművelet az már biztos. Sokkal kényelmesebb azt nem vitatom de hát az ára, ?? és ugye mégis csak luxus teherautó, Deimler Benz művek !! ,-)) nem barkasz.
Szevasz nemzetes Barátom és márkatársam, na,... csak nagyon,.. de nagyon-nagyon óvatossan dobálózgas ezekkel a milliós kilóméterekkel ! Szeretem a horgászok között a "nagyhal" meséket. (nem véletlen kinlódok egy 17 éves ivecoval ). De egyszer magadra hagylak azzal a "csoda-sprintellel" oszt cseréld csak ki benne a vezérműláncot egyedül !! És akkor nem is mondtam sokat , Vagy az is elment milliókat talán?? vazzz...ááá !! nem beszélve arról,hogy az 5-dik henger porlasztó csúcsokat ki sem birod szedni, csak ha konzervnyitóval le nem hámozod a kabint rolla. Az adagiló ill elosztó-pumpa ki-be szerelése is külöm egyéves tanfolyamod lesz és akkor még "veled vagyok Vietnám".. illetve cimbi !! Az aksit kiszedni belölle már egy "epegyullasztó" méreg. Nem folytatom, mert szerintem nyisd ki elöbb egy jármű motorháztetejét ésutána alkoss egy önnáló véleményt. Ezeket már úgy csinálták, hogy esélyed sincs kikerülni a "szakszervizeket" ahol aztán ha nem voltál idáig eladósodva ,hát majd leszel !! üdv. de gondold át amit mondasz, mert ne komolytalankodjunk kérem. xDDD.
A Chibos Merciket akkor miért selejtezték a felénél-harmadánál. Volt főnököm apósához is került egy, de csak a gond volt vele, volt is benne km, de a milliótól még messze volt, majd lecserélte egy hasonló korabeli Passatra. Azzal már kevesebb gond volt.
Mert volt már két 312-es is. Ne tudd meg mekkora fostalicska ha lefutotta a km-erét és felujitani kell, 3 kezes kell hozzá.Igaz ami igaz de a lábam kibirtam nyújtani benne. ,-))
jujj, most jöttem ki az ivecostól,kis bevásárlás 120 ezerrel könnyebb a buxa. 15-ért nem szabad kidobni egy használt turbót, bizony haza kell hozni. üdv.