Hát én külön e miatt vittem be a szervízbe (mellette még az el ablak automatája is megadta magát), a munkalapra felvették mint hibát-majd "kipróbálás alatt nem produkálta a hibát" címszóval lett lerendezve. Magyarul a szervíz tudta....
Ezt úgy kérdezed mintha egy árban lennének. Vagy ennyire nem számit pár száz e. Ft? :-))
Attól függ mennyit mész. Azt mondják hogy 100.000 km után térül meg a diesel ( persze az üzemanyag ártól is függ) de a klubtársak szerint nagy élmény a nyomaték is ami nem számszerűsíthető.
Ha meg robbanékony autót szeretnél olcsóbban akkor 1.6 benzint vegyél. ( Én is azt fogok :-))
Ha van rá keret akkor egy jobban felszerelt benzinest vegyél ( márcsak az ESP miatt is) mint egy alap dieselt.
Megkérdeztem telefonon a kereskedést, a fenti ceed márciusi nem januári :) , azóta javították a hírdetést. Állítólag azért nem kopott el, mert az 1.6 benzines EX-es kevésbé keresett, mert aki benzinest vitt az általában 1.4-est és alacsonyabb felszereltségűt. Végülis, ha belegondolok az 1.6i EX áráért már majdnem van 1.6 CRDI Ex Limited is....
Én, és szerintem az autósok többsége pedig kb. 7év alatt rak az autóba 150ezer km-et. Szóval én ezért is örültem jobban a 7évnek. Meg úgy voltam vele, ha előbb adom el, lehet növeli az értékét a még meglévő garancia. :) De tényleg nem tudom, mennyiből állt volna a Kiának azt mondani... az összes Ceedre 7év a gari.
Nekem még sosem rángatott (kop-kop-kop), és ha odalépek neki, megy, mint a golyó. Tény, hogy alacsony fordulaton nem húz annyira, de 3500 környékén nagyon megindul. Ha gyorsan váltok, akkor még kettesben is megforgatja a 205ös gumikat. Szóval szerintem nem vérszegény. Nem bántam meg, hogy benzinest vettem.
Mondjuk tök fura, hogy nem terjesztették ki az addig eladott autókra . Lényegében ugyanazt kaptad, ugyanannyiért, csak rövidebb garidővel. Ez olyan, mint a szolgáltatóknál... új ügyfélnek hatalmas kedvezmények, aki meg már ott van, le van sz@rva. :s Gusztustalan
Mondjuk nekem 7év teljeskörű van, de majdnem rokonomnak (Deras) csak 5+2.
5 év teljeskörűt, plusz két évet a hajtásláncra. Ez volt tavaly nyáron például.
Egyébként meg nem egy adott gyártási időponttól van teljeskörű 7 év garancia, hanem a kihirdetésétől, ezért mindegy, hogy mikor gyártották, a most üzembe helyezendőkre mindre a 7 év jár. szerintem..
Nálunk (motorkerékpár piac) a teszt,bemutató darabokra van egy extra kedvezmény és halasztott fizetés... Gondolom itt is hasonló lehet de akkor az az ár nem is olyan jó.....
kiegészítés... ha pedig egy gyártó azt mondja, hogy az 1-30000 között gyártott termékekre csak 5év teljeskörű garit vállalok, akkor mindegy, mikor adod el.
Csendben megjegyzem, hogy pl. az Asus alaplapokra (ez az én asztalom :o) ) adott 3év garancia is a gyártástól indul. Ha az értékesítés szerint még garanciális, de a gyártás szerint már nem, akkor a nagykereskedő nyeli be a garvesztes lapot. :x
De mikor elkezdték árulni a Ceed-et, csak 5év garanciát adtak rá (ergo januárban is). Tudtommal nyár óta jár rá 7év. Így már érthetőbb a felvetésünk? :)
Érdekes is lenne, ha valaki a 2007 decemberében legyártott autóját mondjuk január 5-én étveszi, és már csak 6 év lenne a garancia rá.
Egyébként ez ugyanolyan , mintha vennél egy tv-t, ott sem nézik, hogy idén, vagy tavaly gyártották-e. A használatbavételtől lép életbe a garancialevél.
Az nem egyértelmű, hogy az adott időponttól üzembehelyezett vagy az adott időponttól legyártott autókra vonatkozik.
Több dolog is furcsa ennél az autónál.
A kereskedésnek is érdeke, hogy minél elöbb elmenjen az autó, mivel benne áll a pénze. Tudtommal országos hálózatban működnek a kereskedések, tehát, ha éppen Z.eg-en nem megy el a gép, más kereskedés már elkérte volna tőlük fix vevő esetén. Ezért nem értem, hogy állhat egy évig a szalonba.
Esetleg úgy, hogy nem 0 Km-es, hanem nullázott Km-es. ( nagy különbség )
Vagy éppen egy korábbi problémája hátráltatta az eladását.
Esetleg hónapokat állt valahol a szabad ég alatt vám, vagy más adminisztrációs dolgok miatt.
Bár ez utóbbi az egy év esetén, elég valószínütlen.
Ha belegondolsz ez az autó már 1 éves, tehát szerintem a kedvezményes árba még nyugodtan beleférhet akár egy váltózár meg egy garnitúra jobb fajta téligumi is.
Én az autómat (1,4 EX) annó 3,835 M-ért vettem és az teljesen új volt. Ha ehhez hozzászámolod az 1,6-os 150 000 Ft-os felárát, akkor a hirdetésben szereplő ár már nem is olyan vonzó egy 1 éves szalonautóért cserébe.
Nem csak neked, hanem mindenkinek ajánlom a www.autoalkusz.hu honlapot. Vásárlás előtt több márka minden kereskedésébe ennek az oldalnak a segítségével juttattam el az ajánlatkérő leveleimet. Végül meg lett az eredménye, mert még a beérkezett ajánlatokat is lehetett később versenyeztetni egymással és így épp a legjobb ajánlathoz tudtam eljutni.
(Persze ne várjátok hogy mindenhonnan visszajeleznek)