Nem nagyon talalsz ilyesmit, sok kis kereskedö van par tucat autoval.
Autoscout, gebrauchtwagen, willhaben a palya. Adott oldalon kereseskor beallitod, hogy csak kereskedös hirdeteseket akarsz, esetleg azt is, hogy melyik allamban.
Szerintem az ilyen nagyon "veszélyes" dolog. Sok ember ment már így, aztán hazajött egy egész más autóval, mint amire vágyott :o .. mert a helyszínen sokakat elkap a "láz".
Mobile.de-t javaslom (és Németországot, nem Ausztriát). Ott kényelmesen válogathatsz abból, amire vágysz. Ott is kell türelem és kitartás, de - szerintem - megéri.
Szeretném töletek megkérdezni, hogy Ausztriában hol találok sok,lehetőleg nagy autókereskedést, ahová érdemes elmenni nézelődni, illetve autótvásárolni?
Illetve van valami preferált normális autókereskedés kint?
Valakinek a héten szabad fuvarkapacitása ? Zörbigből / Lipcse mellett/ kellene hazahozni egy Mazda 6 kombit. Ajánlatokat a litterzsolt@gmail.com emailre.
Ezt nem is értem .. egységesítésről beszélnek. El nem tudom képzelni, hogy az EU-ban hordják majd maguknál a TÜV papírt, hogy az idióta yardok eligazodjanak rajta :o
altalanossagban mar volt rola szo, DE mi van ha az auto mondjuk 1 eve volt az elso forgalombahelyezese? (ahhoz nincs vizsgapapir, mert CoC-val es TüV-s adategyeztetessel (=honositas) kerult forgalomba (daniai reimport))
Bár eléggé visszaolvastam a fórumban, de az én kérdésemre nem találtam választ.
Akkor mi a teendő, ha egy barátom vett Németországból egy autót, talán még a műszaki is érvényes rajta, de azóta nem honosította, magyar papírok nincsenek hozzá. A terv az, hogy gatyába rázza és eladja nekem, viszont így első körben neki kéne minden papírt elintézni, erre jönne még rá az átírás nem kis költsége is. Arra szerintetek lehetőség van, hogy az autót még a német papírokkal eladja nekem valamennyiért, a papírozását, eredetvizsgát, stb-t pedig már én intézem a saját nevemre?
Na ne kötözködjön Tata, a 2 tonnás pápaszemes mercin túl is van élet :D Amúgy az újabb kocsik Golf, Octavia stb beleférnek 1200ba. Legalább is papíron...
"Az ár miatt elsősorban olyan lehet érdekes, akinek a vissz fuvarja megoldott." - milyen szépen fogalmaztad meg, hogy nem áll szándékodban sokat fizetni érte :D
(hozzátenném, ha ugyanaz az ár, mint amiről legutóbb beszélgettünk, az erre a kanyarra teljesen korrekt szerintem)
Amúgy pedig a normál méretű autó mióta 900-1200kg?
Keresek számlaképes fuvarost. Kifelé tudnék munkát adni, 2-5 autoval, Szabolcs megyei felrakó, Deggendorf melletti lerakó. Csak megbízható pontos ember keressen! Az ár miatt elsősorban olyan lehet érdekes, akinek a vissz fuvarja megoldott. Normál méretű autókat kell kifelé hordani, 900-1200kg között. Email sz.b.auto@gmail.com
Nem EU-s országból (Szerbia, Ukrajna) hogy történik az autóbehozatal? Öreg autóról van szó. 1978-1988 Mi a vám mértéke? Illetve az áfa és a vám alapja az adásvételin szereplő összeg? Igaz-e, hogy euro-4 alatt be sem jöhet? Ha mégis, mennyi időn belül kell forgalomba helyezni? Köszönöm! :)
Üdv ! Azt kérdezném tőletek, hogy egy 1975-ös v8 autót hoznák magamnak németből, hobbi célra, aminek érvényes német műszakija van. Forgalomba helyezhetem, vagy nincs rá mód. Az OT "utat" nem akarom végigjárni. Köszi a választ. Az néztem hogy a regdíja brutál, de kifizetem.
Külföldi, lejárt műszakis autó esetében, ha bontásra venném, nincs semmi teendőm a kocsival papírozásügyileg? Tehát adásvételi megkötése után nincs a hatóságokkal dolgom? Nem üthet vissza semmilyen módon, hogy szétbontom? A magyar viszonyokból indulok ki, itt ha kivonok a forgalomból autót, attól még nem bonthatom szét, le kell adni, lepapírozni, stb...
Off - A szétbontás utáni maradékkal mit lehet kezdeni? Gondolom egyben nem leadható hulladéknak, azt is papírozni kellene, illetve csak egynem lenne leadható. Szét kell darabolni?