Jó úton haladsz, oldalt ki kell akasztani a csövet, felül viszont szét kell szedni. Ehhez nem árt, ha van olyan "spéci" bilincs le és felszerelőd, mert különben nem olyan egyszerű visszaakasztani. Az a cső egyébként a turbót megkerülő szívócső. De ezután sincs még öröm és boldogság. Útban lesz még neked egy csatlakozó, egy testkábel, meg a gyújtótrafók kábelestől. a gyertyákat 0.9daNm-el kell meghúzni.
Valaki leírná nekem légyszi, hogy t-jetről a motorborítást hogyan kell leszedni? a két csavar az stimmel, meg a bal szélén a csövek kiakasztása, de a felső részen keresztbe is mennek a csövek, azt nem vágom, hogy hogy lehetne. Megveszem a gyertya szettet, és kicserélem én. Gondolom ott van a borítás alatt.
Motorkód alapján Denso gyertyát találtam, kb 4 ezer lesz darabja.
Kérlek, hogy ne azt írjátok, hogy vigyem szervizbe ha nem csináltam még ilyet, mert nem akarom szervizbe vinni, valahol el kell kezdeni a házi barkácsot is, és ez nem egy bonyolult dolog.
"Hogy lehet kideríteni, hogy akksi, gyertya, vagy gyertyapipa probléma van?"
Ha ez a kérdés felmerül akkor otthon nem fogod tudni megállapítani.
akksit meg lehet mérni (bár az sem tuti).
A másik kettőt nem fogod tudni megállapítani.
Ha barkácsolni akarsz, akkor vegyél 4 új gyertyát és tedd bele, ha jó akkor azok voltak a rosszak. Ha nem jó akkor nem. Ha elviszed szervizbe valószínű úgy is vetetnek veled 4 gyertyát.
Volt. Nálam a gyertyapipák, amik trafóval egyben vannak szerelve, szálltak el sorban. 120,000 után sorban három is. Először csak rendetlenkedik, valamennyire gyújt is, de aztán végleg megadja magát.
Történt már veletek olyan, hogy menet közben felvillant a motordiagnosztika lámpája, és ezzel egyidejűleg a kocsi ereje is alább hagyott, majd kis idő múlva minden visszaállt normálisra? Megijedtünk, nem kicsit :-/
Nekem (illetve nálam, mert nem az én autóim) merült le a lineában is és a picassoban is. Általános jellemző volt, hogy előbb csak közelebbről (nem 20 méterről hanem csak 1,5ről) tudtam nyitni, aztán meg azt vettem észre, hogy néha nem is nyitotta ki. Rá kellett nyomni többször is (gondolom ahogy az elem kicsit összeszedte magát) aztán végül csak kinyílt. Ennél tovább nem vártam, de biztos eljön az a pont ahol már nem is nyit.
Na ez az amit én nem látok, amikor be lett szerelve a riasztó akkor korlátozva lett, hogy milyen messziről érzékeljen (így pl kevesebb az esélye, hogy véletlenül kinyissa az ember a zsebében), így évek óta nagyon max két méterről nyit...