Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HFT Creative Commons License 2013.02.02 0 0 43697
Előzmény: vasijazzes (43695)
MX5Marci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 43696

Mikori a jazz?

 

Itt egy 2007-es:

vasijazzes Creative Commons License 2013.02.02 0 0 43695

Sziasztok! 

 

valaki lenne oylan kedves és leírná az alvázszám karaktereinek a jelentését? Érdekelne MINDEN karakter,hogy melyik mit jelent. Azt,hogy Japán vagy Kínai azt meg tudom állapítani a JHM-LUC-ból.....

 

Léygszíves valaki részletesen írja le. Nagyon megköszönöm! Üdv: Balázs 

MX5Marci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 43694

Nézzétek, nekem eddig egy 23éves mx5-m volt és nem kellett sok dolgot javítani rajta és bőven a jazz ára felett adtam el, ami tükrözheti az állapotát. Egy-két tömítés kellett persze, meg új fékek, stb, de nem volt égbekiáltó hibája. Ha a jazznek sem lesz több, én már boldog vagyok. Új kocsit nem vehetek, több pénzem nem volt és hát kis pénz, kis foci.

Örülök hogy sikerült olcsón megvenni és eddig jónak is tűnik, bár ma cserélem az első fékeket és a gyertyákat, de azt hiszem ez nem hiba.

Jelenleg vibrál a világítás néha, de ahogy nézem ez ékszíj csere lesz.

 

Az ilyen jellegű javításokat kibírom, nagy gond azért nem lehet vele, legalábbis sokkal fiatalabb és sokkal kevesebbet futott más márkákban és típusokban sokkal több potenciált látok a  drágán szervízelhető meghibásodásra.

 

Jelenleg az első kör a vásárlási utáni karbantartás, majd állapotmegóvás jön és egy kicsit csinosítani is akarom, de nem bikicsunáj homasita stílusban.

HFT Creative Commons License 2013.02.02 0 0 43693

Bár, inkább MX5Marcinak legyen igaza, ha vett egy őszinte 190ezret futottat, 1 millió alatt, mintha vett volna egy 100ezerre visszatekert, de valójában 300 ezret futottat 1.2millióért. :-(

 

Előzmény: FGyula 27 (43692)
FGyula 27 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 43692

Az azért nem mindegy, h hány km van benne. Szépen lassan jönnek majd a cserélendő alkatrészek és egyre sűrűbben. 1.2milla alatt nem kapsz jóesetben 2002-es évjáratot se. Ha nagyon megszorult a gazdája esetleg. Másrészről ha 150ezerrel többért kap az ember 100ezer km futottat, akkor inkább azt veszik, a többség biztos.

Nagyon jó kocsi a Jazz, de nem örökélet. Reméljük nem lesz gondod vele.

Előzmény: MX5Marci (43691)
MX5Marci Creative Commons License 2013.02.01 0 0 43691

Szerintem csak ki kell fogni. Én most vettem bőven 1 milla alatt és végig szervizkönyves 1.4ES garázsból első tulajtól. Nincsenek gondok vele... igaz 197ezer km van benne.

HFT Creative Commons License 2013.02.01 0 0 43690

Jazz 1 millióért? Az nagyon határeset, még a 2002-esekben is a legalja.

Előzmény: MX5Marci (43689)
MX5Marci Creative Commons License 2013.02.01 0 0 43689
MX5Marci Creative Commons License 2013.02.01 0 0 43688

itt

MX5Marci Creative Commons License 2013.02.01 0 0 43687

Totalcar mai cikke :) :

 

rezgaras Creative Commons License 2013.02.01 0 0 43686

Ez még nem jutott az eszembe. Csak akkor nincs rádió sem...

 

Előzmény: Kotit (43682)
MX5Marci Creative Commons License 2013.02.01 0 0 43685

Ahogy nézem az ékszíj elég fos állapotban van és ezt mások is megerősítették. Gyanítom, hogy fordulaton a fények vibrálása is ehhez kapcsolódhat. Cserélt már valaki ékszíjat jazz-en? Milyet érdemes venni? Nagy móka kicserélni?

jazzking Creative Commons License 2013.01.31 0 0 43684

Talán ez segíthet :) Lealábbis a bonyolultsága alapján remélem. Az öt mp-s tartást próbáltam régebben is de elfelejti, egyre roszabb, az is lehet, hogy a 8 éves akksi az oka, persze műszakilag hülyeség. Ezt meg fogom próbálni. Köszi

 

Előzmény: kóboráram (43681)
opi064 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 43683

Az FM transmitterhez szólnék hozzá: ezt érdemes elolvasni, magyar fejlesztés, igényes kialakítás, csak drága...

 

http://mobilarena.hu/teszt/dension_car_dock_for_smartphone/bevezeto.html

Kotit Creative Commons License 2013.01.31 0 0 43682

És ha leveszed a tetőről az antennát?

Előzmény: rezgaras (43677)
kóboráram Creative Commons License 2013.01.31 0 0 43681

Nem akarok vitatkozni, én a workshop_manual alapján írtam. Ott csak a vezetőoldali betanításáról van szó.

 

 

Jazzking, próbáltad a "hivatalos" eljárás szerint is?

 

"Elektromos ablakemelő vezérlőegység visszaállítása - automata felhúzási funkcióval
Az elektromos ablakemelő vezérlő egység visszaállítására van szükség a következő műveletek elvégzése után:

•Az akkumulátor feszültség lekapcsolása
•A tápáram ellátás lekapcsolása, amit a műszerfal alatti biztosíték/relé dobozban a 12. sz. (10 A) és a 29. sz. (20 A) biztosítékok okoztak.
•Szakadt áramkör, amit az elektromos ablakemelő főkapcsolóról lekötött 20-pólusú csatlakozó okozott
•Az ablakemelő, az üveg vagy üvegvezető csatorna kiszerelése


1. Győződjön meg róla, hogy az üveg megfelelően van beszerelve.

2. Zárja be a vezetőoldali ajtót.

3. Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.

4. Szerelje ki a műszerfal alatti biztosíték/relé dobozból a 29. sz. (20 A) biztosítékot.

5. A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.

6. 1 másodperc után fordítsa a gyújtáskapcsolót OFF állásba.

7. 5 másodperc múlva szerelje be a műszerfal alatti biztosíték/relé dobozba a 29. sz. (20 A) biztosítékot.

8. Győződjön meg róla, hogy a vezetőoldali ablak nem működik AUTO üzemmódban, miközben a gyújtáskapcsoló ON (II) állásban van.

9. Fordítsa a gyújtáskapcsolót a START (III) állásba, és indítsa be a motort.

10. Mozgassa a vezetőoldali ablakot teljesen le a vezetőoldali elektromos ablakemelő kapcsoló kézi DOWN (le) üzemmódjában.

11. Nyissa ki a vezetőoldali ajtót.

12. Mozgassa a vezetőoldali ablakot teljesen fel a vezetőoldali elektromos ablakemelő kapcsoló kézi UP (fel) üzemmódjában, és 1 másodpercig tartsa lenyomva a kapcsolót.

13. Ha az ablak nem működik AUTO üzemmódban, állítsa vissza újra az elektromos ablakemelő főkapcsolóját a fenti eljárás szerint."

Előzmény: Törölt nick (43675)
MX5Marci Creative Commons License 2013.01.31 0 0 43680

Azt gondoltam, hogy elfér a rekeszben, de nálam az általában tele van papírokkal, töltőkkel, gps-el, stb stb stb. Nem akartam még egy kábelt is oda benyomni és nem is lett volna egészséges állandóan a kesztyűtartóban turkálni ha számot akarok váltani, + ha nagyon merülne a lejátszó, akkor a szivargyújtó betápjából egy elágazással kivezetek egy microUSB töltőt amivel tölthetem a lejátszót gyakorlatilag folyamatosan.

Előzmény: wastegate (43679)
wastegate Creative Commons License 2013.01.31 0 0 43679

Csinálhattátok volna "lengőre"  ... elfér a rekeszben simán.

 

w

Előzmény: MX5Marci (43676)
MX5Marci Creative Commons License 2013.01.31 0 0 43678

Ja, nekem is ez a bajom a transzmitterrel. A gagyi az fos minőséget ad, a jó meg drágább mint az aux kimenet és nem ad jobb minőséget, cserébe elhaszálom vele a szivargyújtót és nem tudok telefont tölteni,stb...

rezgaras Creative Commons License 2013.01.31 0 0 43677

Nem igazán meggyőző. Nagyon nehéz nagyvárosok környékén, sík területen olyan frekvenciát találni, ahol nem zavar be valamilyen FM rádió. A térerő igen kicsi - nyilván attól is függ, hogy hol helyezkedik el a szivargyújtó és hol az antenna. A rádió hangerejét jóval nagyobbra kell csavarni, mint a szokásos rádiók esetében. Emiatt még zavarérzékenyebb lesz. Ráadásul recseg, sistereg, nem ad valami nagy zenei élményt. A semmi helyett jó... :-((

 

Előzmény: zozomax (43665)
MX5Marci Creative Commons License 2013.01.30 0 0 43676

Nem megy a betanítás, hát akkor marad így, kibírom...

 

Az aux kimenet majdnem kész, a rádióba bekötöttük, mükszik, csak a szivargyújtó melletti is lapkát átfúrtuk és a jack dugó háza nem fér el a féloldalas kialaítás miatt. Próbáltuk kicsit hajlítani a lábat, de nem sikerült, rögtön eltört. Most vagy egy rádiónk amiben aux kimenet bedugva, kábelek elvezetve, végig zsugorcsövezve és a héten jön egy másik jack apa amit már használjatunk. Azért teszteltük a cuccot, mükszik rendesen :)

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.30 0 0 43675

.... az anyós oldali első ablak is  így javult meg, amikor

egyszer megbolondult, mert a kölök félállásban lefogta.

 

(2005-ös 1.4LS)

Előzmény: kóboráram (43672)
kóboráram Creative Commons License 2013.01.30 0 0 43674

Az "új" Jazz sem húzza fel magától az ablakokat.

Annyival tud többet, hogy a gyújtás levétele után is fel lehet húzni az ablakokat, de ezt is csak akkor, ha az ajtókat nem nyitják ki.

Előzmény: Törölt nick (43671)
vidi313 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 43673

Nekem megfelel így is.

Előzmény: kóboráram (43672)
kóboráram Creative Commons License 2013.01.30 0 0 43672

Csak a vezető ablakát lehet így betanítani, a többit nem. Azokat csak egyszerű kapcsoló működteti.

Előzmény: Törölt nick (43670)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.30 0 0 43671

A régi jazz esetén a gyári cucc tudtommal nem húzza fel magától az ablakokat ....

Előzmény: MX5Marci (43669)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.30 0 0 43670

A gyújtást levesz majd ráad.

Aztán ...

ablakot teljesen leereszt és a működtető gombot nyomva tart!!! MÉG ~5 másodpercig

ablakot teljesen felhúz és a működtető gombot nyomva tart!!! MÉG ~5 másodpercig

minden ablaknál egyenként ....

 

(tehát a gombot az első lenyomás után nem szabad

elengedni, amíg le/fel nem ér az üveg és még 5 másodpercig)

Előzmény: MX5Marci (43669)
MX5Marci Creative Commons License 2013.01.30 0 0 43669

Mi ez az ablakemelős bug? Még nem hallottam róla.

 

Amúgy próbáltam betanítani a gyári riasztót ablakfelhúzásra. A toyotámnál ez úgy működött, hogy felfelé kellett húzni az ablakot és felhúzás után várni amíg kattan. Itt nincs ilyen?

jazzking Creative Commons License 2013.01.30 0 0 43668

Legújabb szerzeményem, remélem hasznos és szép lesz!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!