valaki lenne oylan kedves és leírná az alvázszám karaktereinek a jelentését? Érdekelne MINDEN karakter,hogy melyik mit jelent. Azt,hogy Japán vagy Kínai azt meg tudom állapítani a JHM-LUC-ból.....
Léygszíves valaki részletesen írja le. Nagyon megköszönöm! Üdv: Balázs
Nézzétek, nekem eddig egy 23éves mx5-m volt és nem kellett sok dolgot javítani rajta és bőven a jazz ára felett adtam el, ami tükrözheti az állapotát. Egy-két tömítés kellett persze, meg új fékek, stb, de nem volt égbekiáltó hibája. Ha a jazznek sem lesz több, én már boldog vagyok. Új kocsit nem vehetek, több pénzem nem volt és hát kis pénz, kis foci.
Örülök hogy sikerült olcsón megvenni és eddig jónak is tűnik, bár ma cserélem az első fékeket és a gyertyákat, de azt hiszem ez nem hiba.
Jelenleg vibrál a világítás néha, de ahogy nézem ez ékszíj csere lesz.
Az ilyen jellegű javításokat kibírom, nagy gond azért nem lehet vele, legalábbis sokkal fiatalabb és sokkal kevesebbet futott más márkákban és típusokban sokkal több potenciált látok a drágán szervízelhető meghibásodásra.
Jelenleg az első kör a vásárlási utáni karbantartás, majd állapotmegóvás jön és egy kicsit csinosítani is akarom, de nem bikicsunáj homasita stílusban.
Bár, inkább MX5Marcinak legyen igaza, ha vett egy őszinte 190ezret futottat, 1 millió alatt, mintha vett volna egy 100ezerre visszatekert, de valójában 300 ezret futottat 1.2millióért. :-(
Az azért nem mindegy, h hány km van benne. Szépen lassan jönnek majd a cserélendő alkatrészek és egyre sűrűbben. 1.2milla alatt nem kapsz jóesetben 2002-es évjáratot se. Ha nagyon megszorult a gazdája esetleg. Másrészről ha 150ezerrel többért kap az ember 100ezer km futottat, akkor inkább azt veszik, a többség biztos.
Nagyon jó kocsi a Jazz, de nem örökélet. Reméljük nem lesz gondod vele.
Szerintem csak ki kell fogni. Én most vettem bőven 1 milla alatt és végig szervizkönyves 1.4ES garázsból első tulajtól. Nincsenek gondok vele... igaz 197ezer km van benne.
Ahogy nézem az ékszíj elég fos állapotban van és ezt mások is megerősítették. Gyanítom, hogy fordulaton a fények vibrálása is ehhez kapcsolódhat. Cserélt már valaki ékszíjat jazz-en? Milyet érdemes venni? Nagy móka kicserélni?
Talán ez segíthet :) Lealábbis a bonyolultsága alapján remélem. Az öt mp-s tartást próbáltam régebben is de elfelejti, egyre roszabb, az is lehet, hogy a 8 éves akksi az oka, persze műszakilag hülyeség. Ezt meg fogom próbálni. Köszi
Nem akarok vitatkozni, én a workshop_manual alapján írtam. Ott csak a vezetőoldali betanításáról van szó.
Jazzking, próbáltad a "hivatalos" eljárás szerint is?
"Elektromos ablakemelő vezérlőegység visszaállítása - automata felhúzási funkcióval Az elektromos ablakemelő vezérlő egység visszaállítására van szükség a következő műveletek elvégzése után:
•Az akkumulátor feszültség lekapcsolása •A tápáram ellátás lekapcsolása, amit a műszerfal alatti biztosíték/relé dobozban a 12. sz. (10 A) és a 29. sz. (20 A) biztosítékok okoztak. •Szakadt áramkör, amit az elektromos ablakemelő főkapcsolóról lekötött 20-pólusú csatlakozó okozott •Az ablakemelő, az üveg vagy üvegvezető csatorna kiszerelése
1. Győződjön meg róla, hogy az üveg megfelelően van beszerelve.
2. Zárja be a vezetőoldali ajtót.
3. Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.
4. Szerelje ki a műszerfal alatti biztosíték/relé dobozból a 29. sz. (20 A) biztosítékot.
5. A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.
6. 1 másodperc után fordítsa a gyújtáskapcsolót OFF állásba.
7. 5 másodperc múlva szerelje be a műszerfal alatti biztosíték/relé dobozba a 29. sz. (20 A) biztosítékot.
8. Győződjön meg róla, hogy a vezetőoldali ablak nem működik AUTO üzemmódban, miközben a gyújtáskapcsoló ON (II) állásban van.
9. Fordítsa a gyújtáskapcsolót a START (III) állásba, és indítsa be a motort.
10. Mozgassa a vezetőoldali ablakot teljesen le a vezetőoldali elektromos ablakemelő kapcsoló kézi DOWN (le) üzemmódjában.
11. Nyissa ki a vezetőoldali ajtót.
12. Mozgassa a vezetőoldali ablakot teljesen fel a vezetőoldali elektromos ablakemelő kapcsoló kézi UP (fel) üzemmódjában, és 1 másodpercig tartsa lenyomva a kapcsolót.
13. Ha az ablak nem működik AUTO üzemmódban, állítsa vissza újra az elektromos ablakemelő főkapcsolóját a fenti eljárás szerint."
Azt gondoltam, hogy elfér a rekeszben, de nálam az általában tele van papírokkal, töltőkkel, gps-el, stb stb stb. Nem akartam még egy kábelt is oda benyomni és nem is lett volna egészséges állandóan a kesztyűtartóban turkálni ha számot akarok váltani, + ha nagyon merülne a lejátszó, akkor a szivargyújtó betápjából egy elágazással kivezetek egy microUSB töltőt amivel tölthetem a lejátszót gyakorlatilag folyamatosan.
Ja, nekem is ez a bajom a transzmitterrel. A gagyi az fos minőséget ad, a jó meg drágább mint az aux kimenet és nem ad jobb minőséget, cserébe elhaszálom vele a szivargyújtót és nem tudok telefont tölteni,stb...
Nem igazán meggyőző. Nagyon nehéz nagyvárosok környékén, sík területen olyan frekvenciát találni, ahol nem zavar be valamilyen FM rádió. A térerő igen kicsi - nyilván attól is függ, hogy hol helyezkedik el a szivargyújtó és hol az antenna. A rádió hangerejét jóval nagyobbra kell csavarni, mint a szokásos rádiók esetében. Emiatt még zavarérzékenyebb lesz. Ráadásul recseg, sistereg, nem ad valami nagy zenei élményt. A semmi helyett jó... :-((
Nem megy a betanítás, hát akkor marad így, kibírom...
Az aux kimenet majdnem kész, a rádióba bekötöttük, mükszik, csak a szivargyújtó melletti is lapkát átfúrtuk és a jack dugó háza nem fér el a féloldalas kialaítás miatt. Próbáltuk kicsit hajlítani a lábat, de nem sikerült, rögtön eltört. Most vagy egy rádiónk amiben aux kimenet bedugva, kábelek elvezetve, végig zsugorcsövezve és a héten jön egy másik jack apa amit már használjatunk. Azért teszteltük a cuccot, mükszik rendesen :)
Amúgy próbáltam betanítani a gyári riasztót ablakfelhúzásra. A toyotámnál ez úgy működött, hogy felfelé kellett húzni az ablakot és felhúzás után várni amíg kattan. Itt nincs ilyen?