Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
a tipus ott van a "6"-os gomb felett egyébként: Pioneer DEH-1400UB néztem a linket de sajnos nincs magyar. de ha neked vagy valaki másnak van pioneer rádioja (fejegysége) akkor meg tudná mondani hogy hogy kell felülírni az előző elmentéseket
Urak! Van valakinek FL előtti hátsó kerékagy plusszban?
Sajnos a kerékcsapágyak elfáradtak és egyre jobban zúgnak. Rövidesen cserélni kell őket, viszont most az újra nincs pénzem. Jó állapotú bontottat keresek mindkét oldalit.
Levehető már jó pár ilyen modellnek a kijelzője, de persze akkor is szem előtt van maga a nagy műanyag rész.
Ha már mindenképpen két DIN én valami motoros fejet vennék, ami kihajlik és végül is sokkal lentebb nem lenne az a kijelző, mint ennél, mivel olyan modelleknél is lehet a döntésszöget állítani, gyújtás levétel után a motor pedig vissza is húzza magát és mehet vissza a fedél rá.
Pl a Kenwood-nak vagy az Alpine-nak is vannak ilyen modelljei, ha nem is szép számmal.
Ezzel a termékkel is pont az a baj, hogy apám Daewoo Kalos-aban is megvan a helye a 2DIN-nek, világos sosem fog bele 2DIN-es fejegység kerülni, de már szinte sztenderd az ekkora méretű rekesz megléte, így a nagyok is ráálltak az ilyen "egybe7collos" megoldásra, mind az említett Kenwood, Alpine, Blaupunkt, Pioneer, Sony, stb... tehát újként ilyen modellt szerezni jobb nevű gyártótól szinte nem is lehet, szoktam látni Akai-t, meg Isten se tudja milyen márkákat ilyen kialakítással, de én attól óckodnék, inkább egy jobb állapotú, de használt Alpine, aki anno 2-300ért vette nem gyilkolta a halálba - szerintem - sosem.
Szaisztok! Fejegység vásárlás előtt állok. Ez a kép kicsit elgondolkodtat. Szerintetek? Van valami szaki ismerős aki bevállalná szerintetek? Hátul mennyire kell kibelezni, hogy beférjen egy 2DIN-es fejegység?
az előző motorból az összes fém híányzik de az is lehet hogy össze van mixelve a kettő mert mindenhól höálló sziloplaszt van. am az eggyik autónak 195 000 km-ig vezetett ausztriai szervízkönve van a motorszám a lengéscsillapítónál az 838A2.000 de az előző motorból van egy íjnyektórsór de az is fekete. de ma számolgattam méretgettem és 2254.6... cm3 jött ki szóval semmi sem biztos és bocs hogy félkövér betüvel írok de akárhogy nyomkodom az a B-betüt az írható hely felett nem akar kikapcsolni
Már kezdtem nem érteni hogy ezt a "szürke ásítást" miért kell ennyire dicsérni, de aztán az alsó képeket látva fülig ért a szám. Minden jó,ha a vége jó:-)
Mit szólna ehhez a Toyota képviselet arra kiváncs lennék.
Üdv! A motorkód a forgalmiban és persze a motortérben is 838A1000-el kell kezdődjön, ha 2.0-ás motor van benne és 838A2000-el ha 2.4-es benzines. Van egy képem egy a módosítás utáni és külsőre mindenképpen szép állapotú 2.0-ás motorról, aminél a megállapításod nem tűnik teljesen érvényesnek,
miszerint : "a 2.4-es motoroknak szürke színü a innyektór sora a 2.0-nak pedig fekete". Csak a kocsidba is beépített motor van meg?
Szerintem úgy szemléletesebb, hogy ha Tehoék az Ulyssével és a Deltával indulnak el valahova + te a Kappáddal, akkor a két autó összesen eszik annyit, mint a 20vT kappád :)! Igaz, hogy valószínűleg jóval előbb érsz oda :))..