Ha motorfékről gázadásra jobb elöl koppan és láthatóan kivan szakadva, az szerintem erősen csereérett. Nem?
Én is úgy gondoltam, hogy kiszed, betesz, de pl haver civicjéből nem tudták kipréselni annyira bele volt rohadva, ha erősebben préselték volna, a lengőkar is sérült volna.
A külónböző országokba szállított autók felszereltsége eltérő lehet.
Tavaly vettünk új autót és akkor átnéztem több ország kínálatát: pl. a német oldalon nagyobb volt a választék a felszereltségben, de még az azonos nevűek sem egyeztek meg a hazaival. Nem kell nagy eltérésekre gondolni: pl. a kesztyűtartó hűtése, a rádió világításának színe, stb.
Sziasztok! Van itt valakinek 2003-as gyártású Jazz-e? Barátom olyan Jazz-t vesz ami kívülről-belülről ugyanolyan mint egy később gyártott 1,2-es de viszont 1,4-es a motorja.Ez azért van mert még a facelift előtti első változatok ezek? Ausztriában veszi meg az autót. Semmi köze a kocsinak Magyarországhoz. Van benne AUX csatlakozó?Valakinek van ilyen Jazz-e? :D
Lengőkar külső szilentet szeretnék cserélni. Megnéztem kb 3-4 ezer forintból kijön az anyag. Egy haver azt mondta hogy a civicnél ez úgy bele van préselve, hogy nem lehet kinyomni belőle és ajánlotta, hogy kérdezzelek meg Titeket.
Lehet benne cserélni lengőkar szilentet vagy vennem kell egy komplett lengőkart?
Én is kicsiben kezdtem eleinte csak 1-2 literrel és lassan fokozatosan emeltem, felesben volt a legtöbb de ott már nőtt a fogyasztás is és télen nem indult pöccre. Ez a mostani arány elég jól bevált, indul és a fogyi sem vészesen emelkedett. Van egy 2004-es évjáratú 636-os Kawasaki Ninjám az is ezt a koktélt issza csak ott már látványosabb a teljesitmény növekedés főleg 8000 ford/perc fölött.
Szia! Tegyél egy kis e85-öt a benzinhez, 2/3 benzin,, 1/3 E85 arányban és nem lesz lomha továbbá tisztán tartja az üanyag rendszert a nejem 2004-es autójában 75000 km van szinte új kora óta igy járunk vele, még nem kellet EGR-t tisztítani és szelephézagot állítani, alacsony fordulaton kapsz pár Nm+nyomatékot, nekünk ez bevált, de mindenki a saját bátorsága szerint járjon el az E85-tel.
Hát megvolt a teszt is, a fék sokkal jobb, valami remsa márka volt előtte a betétek szerint...
Én az elmúlt két hét alatt elkönyveltem, hogy hát igen, ez egy egynégy, fogyira és emisszióra hangolva és ezért lomha, valamint a 8szelep miatt gondoltam a mocibol kopogó hangot "jogosnak".
Kicseréltük a gyertyát ugye és most dinamikában olyan mintha megint egy új kocsit vettem volna... elég sok kocsimon cseréltem már gyertyát, de itt életemben először olyan szinten érezni, hogy hihetetlen volt elsőre. Tényleg elég fosok lehettek az eddigiek és még a kopogó hang is elmúlt, valszeg az elégtelen égés miatt lehetett.
A jobb első lengőkar utastér felöli szilentje viszont kuka. Ezt lehet külön cserélni, vagy csak egyben a lengőkarral?
Olaszországban jutott eszembe, ott tényleg nem volt szabad hely 2 adó közt, ráadásul a zenei adókon is 2 szám közt 5 perc karattyolás ment. Megálltam, leszedtem az antennát, onnantól teljesen zavarásmentes volt a zene.
valaki lenne oylan kedves és leírná az alvázszám karaktereinek a jelentését? Érdekelne MINDEN karakter,hogy melyik mit jelent. Azt,hogy Japán vagy Kínai azt meg tudom állapítani a JHM-LUC-ból.....
Léygszíves valaki részletesen írja le. Nagyon megköszönöm! Üdv: Balázs
Nézzétek, nekem eddig egy 23éves mx5-m volt és nem kellett sok dolgot javítani rajta és bőven a jazz ára felett adtam el, ami tükrözheti az állapotát. Egy-két tömítés kellett persze, meg új fékek, stb, de nem volt égbekiáltó hibája. Ha a jazznek sem lesz több, én már boldog vagyok. Új kocsit nem vehetek, több pénzem nem volt és hát kis pénz, kis foci.
Örülök hogy sikerült olcsón megvenni és eddig jónak is tűnik, bár ma cserélem az első fékeket és a gyertyákat, de azt hiszem ez nem hiba.
Jelenleg vibrál a világítás néha, de ahogy nézem ez ékszíj csere lesz.
Az ilyen jellegű javításokat kibírom, nagy gond azért nem lehet vele, legalábbis sokkal fiatalabb és sokkal kevesebbet futott más márkákban és típusokban sokkal több potenciált látok a drágán szervízelhető meghibásodásra.
Jelenleg az első kör a vásárlási utáni karbantartás, majd állapotmegóvás jön és egy kicsit csinosítani is akarom, de nem bikicsunáj homasita stílusban.
Bár, inkább MX5Marcinak legyen igaza, ha vett egy őszinte 190ezret futottat, 1 millió alatt, mintha vett volna egy 100ezerre visszatekert, de valójában 300 ezret futottat 1.2millióért. :-(
Az azért nem mindegy, h hány km van benne. Szépen lassan jönnek majd a cserélendő alkatrészek és egyre sűrűbben. 1.2milla alatt nem kapsz jóesetben 2002-es évjáratot se. Ha nagyon megszorult a gazdája esetleg. Másrészről ha 150ezerrel többért kap az ember 100ezer km futottat, akkor inkább azt veszik, a többség biztos.
Nagyon jó kocsi a Jazz, de nem örökélet. Reméljük nem lesz gondod vele.
Szerintem csak ki kell fogni. Én most vettem bőven 1 milla alatt és végig szervizkönyves 1.4ES garázsból első tulajtól. Nincsenek gondok vele... igaz 197ezer km van benne.