Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Surci126 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 2248

Nem vonok kétségbe semmit és semmilyen olajcseréről sem esett szó pláne nem 100.000kéntiről részemről legkésőbb 8000ként cserélem.

Előzmény: Patrol56 (2244)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 2247

Kedves Powe, teljesen igazad van. Csak egy kicsit menjün végig logikusan a dolgokon. Isten ments,hogy idegesség legyen belölle ! Azt te is tudod,hogy képtelenség egy diesel motorban, hogy ekkora km teljesitményt elmenjen pl...öö..egy csúcs.  ,-)) Na már most nem mindegy ,hogy ki kell cserélned az ivecoban vagy a 212-ben egy csúcsot. Ezt remélem nem vonod kétségbe ?? És sorolhatnám a végletegig. Az egy más kérdés amikor egy jármű kizárólag hosszútávú, vagy mint legtöbbször rövid, tehát sok "hideginditású" bevetésen van. Élettartalom terén !! Egy kis transporter legtöbb esetbe teritő fuvarokra lesz bevetve ill.  vagy 20 % gyors futárszolgálatra hosszútávra. De utóbbi a kevesebb, tehát ritkább az 1000 km feletti egy irányos kisautók forgalma mint a nagyoké. Ha megnézed a külföldi rendszámokat tonnára kivetitve akkor sokkal több a 7 és fél tonna feletti mint az alatti a nemzetköziben, hogy a nagyokról szó se essék. Egyszerű logisztika. Nem szabad abból ki indulni, hogy a 3,5 tonnások mind ill. 90% ban 1000 kilóméteres bevetésen vannak, hideginditások nélkül. Ezért van az, hogy megoszlik az úgynevezett "tapasztalat" és az eggyik erre a másik arra esküdözik. De hiba nélkül sajnos a mostaniak sem mennek el a Te általad megadott km-teljesitményben, ezt egyszerűen nem hiszem el. Egy befecskendező rendszer képtelen ekkora teljesitményre, még a nagy kocsiknál sem. Valahol a fele amit mondtál az én meglátásom szerint. (vedd figyelemben,hogy garanciában mennyi mindent cserélnek benne !!).Ez nem fog szerepelni a téged terhelő számlán ugye ?...stb. Egy egyszerű kérdés a szakműhelybem, hogy mennyit megy el egy csúcs, adagoló stb. Ez az én meglátásom és örültem neki,hogy nem csipőböl szóltál le hanem szakmai megközelitéssel állsz a dolgokhoz. sziv. üdv. Én azért vettem 2 öreg Dailyt, mert nincs benne  progi és nem lopják el !!  ,-)) utóbbi is fontos lehet. Az elöző hozzászólásom nem is neked ment.   ,-))

Előzmény: PowerZ (2246)
PowerZ Creative Commons License 2013.03.25 0 0 2246

A régi mercedeszek szerintem nagyon jók,csak ma már az is számít hogy a céghez milyen autóval szállítasz.

 

Én csak azért vettem Dailyt mert mercedest nem kaptam ennyiért.

 

Amúgymek a mostani mercik is elmennek ha jól vannak karbantartva,315ősből is sok futt hiba nélkül.

318 as írbe jár 800.000km.

PowerZ Creative Commons License 2013.03.25 0 0 2245

Rendesen felídegesítem itt magam. Ki mondta hogy ez egy szerelők topikja. Én magam szerelem az autójimat mert a sok szerelő még elméletben se vágják a kérdésemre a választ.

És csak akkor húztam eddig haza kocsimat amikor az az árokba fordult.

 

És ekkor hülyeséget,egy mercinél nem kell kiszedni a csúcsokat,motorját generálozni,normál használat mellett szinte soha.

 

Enyémbe 800.000km volt motorja mint a doxa,a karosszéria féltem hogy kettétörik ezért eladtam afrikába de eszembe nem jutott generálozni,de nem is kellett volna. Na jó egy hibája volt a váltóba 3. szinkronos volt de a váltó bontva 35000Ft.

 

Eddig aki azon az autón dolgozott nekem mindenki emlegeti milyen jó autó volt.

Patrol56 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 2244

Nem haragszom ezt el is hiheted. Csak mellékesen szeretném hozzátenni,hogy 1972-óta dieselmotorokat szerelűnk és igen, valóban sok esetben átépitett saját motorokat is. Némi elképzelésem azért van és akkor vagyok nyugodt, és tudok önnáló véleményt alkotni egy kocsiról ha minden eggyes csavarját ismerem már. A korábban emlitett 312-es sprinterből 2 darab is futott saját használatban nálunk. Sok ujat nehezen tudok elképzelni rolla. Most kezdtem a kis ivecoba bele de a meglévő mocikat meg kellett véleményem szerint bontani, pedig csak 200 ezresek km-ben (láthadtad a csúszok kopásait a képeken). Sok zöldséget is itt összehordtak eggyek-mások,de hamar kiderült, hogy nem szakik max. a helyi kiflikiszállitó kocsikisérői lehetnek. Megint csak magamból kiindulva azért 30 év feletti 40 tonnáson szerzett tapasztalatok után megkapom a "kioktatást",hogy mennyek órákat venni valamelyik autós iskolába. (??)...Lehet komolytalankodni gyerekek, de ez itt nem a sarki hőrpintő szerintem. Komoly és hiteltérdemlő válaszokat nagyon szivesen elfogadok de a továbbiakban kiméljetek meg a millás és olajcserementes meséktől, hogy az eldobható tubókról szó se essék, mert egyszerüen....ööö hülyeségekre nem vagyok kiváncsi. Az az érzésem addig nyomjátok ezt a "gyözike" nivót, hogy a végén még el is fogjátok hinni. Kreativ alkotó fiatal szakik lehettek ha akartok is lenni.  üdv. (nem szólom le azokat a szerelőket sem akik csak modulcserés) betanitott feladatokat végeznek valamelyik nivós szakszervizben, de mi 1-2 néhányan itt nem ezt a vonalat követjük. Legyetek boldogok a progis letiltós csoda szarvasokkal, csak ha megállna legalább gondolkozzatok el azokon a másfélmillió kilómétereken, jó ? üdv. és kössünk békét szerintem.

Surci126 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 2243

Gábor! Szerintem nem kell az utolsó csavarig ismerni egy autót hogy véleményed lehessen.

Előzmény: Törölt nick (2241)
Liviati Creative Commons License 2013.03.24 0 0 2242

Ez az amit csak hátsó kerekessel lehet megcsinálni:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2Jpg_KvJWL0#!

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.24 0 0 2241

Akkor hogyan nyilvánithatsz véleményt?Gyakorlatilag a két márka alkatrészei ugyanazoktól a beszállítóktól származnak.

Előzmény: Surci126 (2239)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 2240

Már meg ne haragudjál rám de a példáidnak köze nincs ahhoz amiről szó van. 2.9TD motor 1.5m? Igen a gyári. Már nem azért de egy gyári csere motor árát összehasonlítod azzal hogy te mennyiért tudod magadnak felújítani a csoda Ivecod motorját????

 

Előzmény: Patrol56 (2233)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 2239

Való igaz Daily terén hiányos a tudásom de csak azért mert nem érdekel.

Előzmény: Törölt nick (2232)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 2238

Szevasz Mandri, a 2.8-as moci fel van fűzve.  ,-)) Kérdésem a hengerfejben a szelepszár csészéket cserélném. Csináltad már ? Préselve vannak de a kivételnél nem szeretném megsérteni a fejet, mert pöpec nagyon. Röviden válaszolnál ? sziv. üdv.

Előzmény: mindaricsi (2236)
K19-gabi Creative Commons License 2013.03.24 0 0 2237

heló esetleg eurocargohoz alkatrészeket nem tud valaki?

mindaricsi Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2236

Általában a gyári kábelköteg mellet! 

Előzmény: alfawill (2224)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2235

Te robbantál le!Az én több mint 3 millió km-hez még vezetned kell.Rengeteg Ducato,meg Sprinter van a látóteremben, millió km felletti futással. 

Előzmény: Patrol56 (2234)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2234

Helló GG, léci ne komolytalankodjunk, hiszen te is látod a csúszok mennyire meg vannak kopva 204 ezret ment a kocsi ! Sajnos a 3 olajcsere (mosás) is szutykot hozott ki és ezért bontottam meg. Igy most nyilván való sokat tud majd fútni,mert nem hagyom befeketedni az uj olajakat. Ennyi és nem több. Ezt a milliós dumát meg az RTL 2-esen jobban venném, 1-1 győzike müsorban. Van a valóvilág meg a valóságot közelitő világunk. Most jöhet a 100 ezerig nem is kell bele friss olaj meg ilyenek. De nem haragszom rád sem, igen valóban egy cseppet sem ,mert Ti vagytok többen és legyen a ti hitettek szerint. Csak úgy mellesleg engem nem szoktak "vontatókötélre" venni ! És téged ??   xDD  üdv.

Előzmény: Törölt nick (2232)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2233

Páápele-pápp ! Látom Te már csak ilyen vagy.  xDD. Hát nem mondta még senki sem, hogy nem illik egyszerüen odamenni egy 60 éves emberhez és csak úgy csipőböl odanyomni,hogy pl.az egész életedet csak "szarúl" csináltad???...hmm. Igaz ami igaz, sokan úgy vannak vele, hogy megéri-nemérimeg és ilyenek. Egy cseremotor a 312-es mercibe 1,5 milla,ebből 3 Daily 2.8 TD simán felujitok és most jön a lényeg, igen valóban az jön, ami sokal de sokkalta több számomra. Én csináltam !...és nem más ! Ha még is megállna, nem kell a "szakszerviz" szakembe meg a túdományos munkatársa meg a mitúdoménmégkicsoda, hanem azonnal vágom,hogy mi a gond vele. Talán itt van a kutya elásva ill. az eb elhantólva. Valóban nem szinre vásároltam meg egy nálam majd 15-ével idősebb asztalos mestertől, felejthetettlen délutánt beszélgettünk még mellete és a felesége csomagolt útravalót aztán 3 napot még telefonálgattunk. Valahogy emberibb lett mint ha egy lizing szerződést kötöttem volna és most rinyálnék,hogy mikor lopják el a sötétben az uj "verdámat". Ha mégis megtörténne akkor pirkadatkor visszahozzák ,mert sok a meló rajta még.   ,-)). Rengeteget tanúl és fejlődik az emberfia, ha saját keziben tartja vagy veszi a dolgait és nem mond le azokról. Nem szivessen adom a gépeim más kezébe szerelni, csak ha jól ismerem a mestert. A "szaros kezeit" vegye el a klumpedlimtöl minden szakbarbár, ahogy az asszonyt se matassa más ffi ! Ha megéri ha nem,még  akkor sem. Kicsit hosszú lett de gondolom nem értettél félre, hiszen nem ez lett volna a szándékom. üdv. u.i. egész nyugottan dicsérheted a sprintereket, hiszen szerettem velük autózni, spanyolba jártam velük és nem keveset.

Előzmény: Surci126 (2231)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2232

Nagyon hiányos az ismereted!A topiktársé szintén.Ketten kitesztek egy felet!A Sofim motorok simán kibírnak 1 000 000 km-ert.200 000 km-nél még bejáratósak.Nem lehet csapágykopás,meg tükrösödés.A motorok alkatrészei egyformák,az autóké is.

Előzmény: Surci126 (2231)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2231

Motorfelújításban nem hiszek, ha jó cuccokat használsz szerintem mindegyik hasonlóárban jönne ki, csak annyi a különbség hogy egy D(A!)imlert nem kell 200.000kmnél generálozni.

Előzmény: Patrol56 (2229)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2230

Azért tettem fel pár mai képet, mert vagyunk azért akik nem csak "szinre" vesznek autót és gondoltam megosztom nyűgeim-mérgeim veletek ami egy ilyen hadművelettel jár. De nyagyo nagy, igen is mondhatom hatalmas, mondjuk buli ! we-hee-hee. ,-)) üdv.

Előzmény: Liviati (2217)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2229

Ami igaz az igaz, ez egy 2,8 TD de 120 ezerből úgy néz ki meg lesz a motor generál. Még jó időben megcsiptük a dolgokat 200 ezret futott és már látszanak ,hogy az olacsere hiányai miket is okoznak. Ha betartották volna a sűrü cseréket és nem hidegen küldenék, még a dupláját is elmenne gond nélkül. Azért a "Deimler" sokkal többe "fájna" azt mindenki tudja itt, de hát nem véletlen Dailyzgetünk ! xDDD. üdv.

Előzmény: Patrol56 (2228)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2228

Előzmény: mindaricsi (2158)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2227

IGEN AZ SZERINT ,MERT MINDEGGYIK "PÚPOSRA" MEGY,  CSAK IDŐ KÉRDÉSE !  ,-)) ne legyél annyira érzékeny ,mert nem bántásnak szántam.  Volt 2 darab 312-es és nem keveset mentek nálunk. Meg se nyikkanok 218 vagy 318 ügyben,mert meg se néztem csak az "árrát" és jujj !! xDD. Ha CR akkor csak az érdekelne,hogy hogyan lehetne vissza szerelni "rendes" adagolósra,persze teljesitmény csökkenés nélkül.   ,-)).  jó mi ?? sziv. üdv. és nagyon békés Nagyhetet kivánok részedre is.

Előzmény: Surci126 (2226)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2226

Aszerint ítélsz meg egy autót hogy milyen könnyen vagy nehezen lehet szerelni?

Előzmény: Patrol56 (2222)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2225

Szevasz! Nem tudom miről beszélsz, 312-es Sprinterről beszéltünk te is egy 17éves Ivecoról beszélsz. Hogyan jönnek ide az új Sprinterek??? Az új Sprintert miért egy régi Ivecoval hasonlítod össze? Mert az összes új autót úgy tervezik hogy már egy izzó cseréhez is márkaszervízbe kelljen menni. Ismerek 1.100.000km-es 318CDI Sprintert és nem pedig hallásból tudom hogy létezik;-)

De ne aggódj tudok egy nagyon nagyon keveset a Mercikről...

Előzmény: Patrol56 (2220)
alfawill Creative Commons License 2013.03.23 0 0 2224

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki véletlenül, hogy egy legújabb kasznis Daily-be hol lehet legegyszerűbben egy kábelt (HIFI tápkábel, szóval viszonylag vastag) az utastérbe húzni?

 

Köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.22 0 0 2223
Előzmény: Surci126 (2219)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 2222

Kétségtelen,hogy rendkivűlien jó a motor váltója benne csak hát "csörösbe" (w-126 )  szerelve még hozzáfér valahogy az emberfia. Nálunk is elment 400 felett, igaz cserélgettem az olajat rendesen és csak egy garnitúra nagyjavitásra volt szükség közben. Szar a feszitőit csinálni ami nem milliókat megy el !.. ha cseréled a legjobb, ha hütő ki, és "kocsi -ló" cserélve rajta mert, nyifog a szijj benne és megőrülsz tölle menet közben . Nem olcsó hadművelet az már biztos. Sokkal kényelmesebb azt nem vitatom de hát az ára, ??  és ugye mégis csak luxus teherautó, Deimler Benz művek !!   ,-)) nem barkasz.

Előzmény: Surci126 (2216)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 2221

Helló, megkereslek Nagyhét után ha a háza még ép. köszi és üdv.

Előzmény: PowerZ (2218)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 2220

Szevasz nemzetes Barátom és márkatársam, na,... csak nagyon,.. de nagyon-nagyon óvatossan dobálózgas ezekkel a milliós kilóméterekkel ! Szeretem a horgászok között a "nagyhal" meséket. (nem véletlen kinlódok egy 17 éves ivecoval ). De egyszer magadra hagylak azzal a "csoda-sprintellel" oszt cseréld csak ki benne a vezérműláncot egyedül !!  És akkor nem is mondtam sokat , Vagy az is elment milliókat talán?? vazzz...ááá !! nem beszélve arról,hogy az 5-dik henger porlasztó csúcsokat ki sem birod szedni, csak ha konzervnyitóval le nem hámozod a kabint rolla.  Az adagiló ill elosztó-pumpa ki-be szerelése is külöm egyéves tanfolyamod lesz és akkor még "veled vagyok Vietnám".. illetve cimbi !!  Az aksit kiszedni belölle már egy "epegyullasztó" méreg.  Nem folytatom, mert szerintem nyisd ki elöbb egy jármű motorháztetejét ésutána  alkoss egy önnáló véleményt. Ezeket már úgy csinálták, hogy esélyed sincs kikerülni a "szakszervizeket" ahol aztán ha nem voltál idáig eladósodva ,hát majd leszel !! üdv. de gondold át amit mondasz, mert ne komolytalankodjunk kérem. xDDD.

Előzmény: Surci126 (2216)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 2219

Honnan tudjam? Gondolom ez volt a szokás vagy az előírás a cégnél hogy egy bizonyos km vagy kor után lekell cserélni.

Egyébként Sprinterről van szó?

 

Előzmény: Liviati (2217)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!