Nem, nem fikázom, mert ... már megírtam. De Te se csinálj ellenpropagandát a Bobó/Bbmot projektre, mert Te is pont annyi ilyen projektet vittél végig, mint ahány mozdonyt én építettem. (Átalakítást azonban többet is, ha kíváncsi vagy, a fórumon megtalálod a hozzászólásaim között.)
Bennem van gerinc, hogy nem köpködök olyant, amit nem csináltam. Jó lenne, ha ezzel mások is így lennének...
Talán jó lenne, ha meg tudnád különböztetni a(z) építő kritikát a trollkodással.
A sugdolózás meg illetlen dolog. Amúgy meg maga választotta ki, milyen képet tesz be.
A stílusod miatt meg nyugodtan elszégyellheted magadat, mert én egy szóval sem írtam olyat, amit a számba adtál. Jó lenne, ha az arcodból visszavennél!
Nincs közöttünk véletlenül egy számlaképes úriember, aki elvállalná x összegért a projekt pénzügyi lebonyolítását ? Aztán az x-et osztjuk annyi felé, ahányan mozdonyt a szerződés tartalmaz.
Mondjuk a garancia kérdése érdekesebbé teszi a dolgot.
De Mark Watney is úgy jött vissza a Marsról, hogy mindig a legégetőbb problémát oldotta meg. A mi esetünkben ez a pénzügyi rendezés. Aztán, ha már formát öntene a dolog, hogy esetleg legyen mit garanciálisan javítani, akkor arra a kérdésre is rátérhetnénk.
Mi van akkor, ha valaki lebonyolítja az ügyet és a szerződés szerint mondjuk a Csíkos-műhely foglalkozna a garanciális javításokkal. Érteni ért a dolgokhoz, a garanciális javítások költsége pedig amúgyis a gyártót kell, hogy terhelje, tehát a bukta eleve ki van zárva.
Egyébként mi lett a lengyelekkel ? Őket már nem izgatja a dolog ?
De jó, hogy te is előkerültél. De tudod mit, ne súgdoss, mert a fülével senki sem lát jól. Mutass inkább jófelbontású képeket a szemünknek az inkriminált úriember munkáiból, mert ő a nagy szerénységében csak a TT-s remekműveket mutatja nekünk.
Off: Imádom hogy bárki aki kritikát merészel írni egy olyan témába ami neked fontos, az azonnal egy utolsó uszitó paraszt ellenjátékos. (Mellékesen megsúgom hogy az inkriminált úriember épitett pár komoly H0-s cuccot...) On: Nem véletlenül írta Braun amit írt, viszont nem biztos hogy kell egy kereskedő, igazándiból elég egy számlaképes vállalkozó úriember is.
Tudod, nekiállhatnék most én is fikázni a Te munkádat, mint ahogy fikázod S.A.S. tevékenységét (közvetetten), de nem teszem. Én ettől különbnek tartom mind egy modellezőtárs munkáját, tevékenységét, mind magamat. Ha én most azt csinálnám, mint Te, akkor több negatív dolgot fel tudnék sorolni az első gőzmozdonyodon itt nyilvánosan, mint amennyivel Te itt előhozakodtál mind a Bobó, mind a Bbmot ügyében.
A negatív hozzáállásoddal esetleg elveszed olyanok kedvét is, akik egyébként potenciális, fizetőképes modellezők lennének. És ha tényleg kútba esne az MTB-s történet, büszkén hirdetnéd, hogy "ugye előre megmondtam". Tényleg ez a célod?
Ha nem, akkor kérlek szépen, hogy állítsd le magad, de nagyon gyorsan! Inkább fogd a reszelőt, vagy bármilyen más szerszámot, menj vissza az asztalod mellé, és csináld a TT-s modelleket. Mindenkinek sokkal jobb lenne.
Az lehet hogy leszállítottak 1000darab mozdonyt amennyiben valós az info,de az a szerszám már megvolt és a járművek kifizetése sem volt olyan nehézkes mint az M44-nél még mindegyik kérdés.
Ebből látszik, hogy a régi iskola híve vagy, szereted magad összerakni a mozdonyokat, mint ahogy többen is biztosan vagyunk így ezzel. Viszont azt szeretném, hogy értsd, ez a projekt nem veszélyezteti a te munkáidat. Te több típust is szeretnél minden bizonnyal megvalósítani, nagyobb számú megrendelésre, sok idő és ehhez képest kevesebb vevő kell. Amit mondani szeretnék ezzel az az, hogy az MTB Bobo-k mellett megférnek a te munkáid is. Ha fémből építesz modellt, valamint az árakat is helyesen lövöd be, akkor megtalálhatod a munkáidnak a vevőket, ha van MTB Bobo, ha nincs.
A konstruktív hozzászólásaiddal nyugodtan ostromolj minket tovább, de a projektet magát kérlek ne támadd, mert hosszabb távon így mindegyikünk több magyar mozdonnyal gazdagodhat.