én is sokszor gondolkodom ezen, hogy vajon én-e vagy a sport, de nekem ott van az alpesi sí, amit minden körülmények között képes vagyok megnézni. ne kérdezzétek miért, de nálam ez egy gyerekkor óta tartó szűnni nem akaró kattanás:)
a focit is szeretem, de az autósportok és a sí mögött mindig is csak 3. volt, és kábé stagnál. Autósportban viszont csak a pályaautózásért vagyok oda, és az f1 melletti többi sorozatot ugyanúgy követem, mint korábban (kivéve ha volt benne kedvencem, vagy a tv normális módon adta). Az hogy az f1 bukik látványosan, az viszonylag egyértelmű, mert ez volt a legmagasabban és a legnagyobb várakozásokat ez kreálta, viszont azt kell, hogy mondjam, hogy egy WEC futamot is szívesebben nézek már lassan...rájöttem, hogy ha egy autót egyedül körözni is izgalmas néznem, az adott sorozatot is szeretem, de egy F1-es autó körözgetése semmiylen izgalmat vagy adrenalint nem ad.
A németeknek ott a dtm, fele annyiért, jobb hanggal, és nekik a márkakupa nem olyan mint nálunk az opel astra nívós küzdelme hanem tényleg értéket képvisel. Ha vki mégis f1ért rajong akkor meg ide jön hozzánk 3ad annyiért. :D Itt még aqapark is van...
a német nagydíj hogy jön ide? Hockenheim abszolút nem hiányzik, Nürburgring so-so, de azért az sem egy nagyon izgalmas pálya. a németeknek lehetne érdekes, dehát ott nem úgy megy, hogy "közkívánatra" az állam bármikor beszáll a sportba, ha a piaci alap valami miatt bedöglött.
A TS facebook oldalán érdekes találgatás van a Red Bull jövőbeli szerepéről. Átvennék a CVC tulajdonrészét és irányítanák a sportágat. Ehhez persze mindkét csapatukkal ki kell vonulniuk, de azt gondolom ennél jobb nem is történhetne az F1-el, az RB filozófiája szebb jövővel kecsegtet, mint a Börni féle múlt századi módszerek. Érdemes elolvasni, nem tudom idelinkelni.
"Sebastien Vettel was the driver you hated most when he was at Red Bull and the constant design changes to his helmet annoyed you as much as the sound of V6 power units. But now Seb seems like an alright bloke and you wonder why drivers don't get more creative with their helmets."
Nyilvánvalóan butaság ez így ebben a formában, ugyanakkor érthető a önértékelési problémája, hiszen a példaként is említett 2002-es osztrák esethez hasonló dolgok biztosan rányomták bélyegét a teljesítményére. Az a kérdés, hogy vajon szerződésbe volt-e foglalva, hogy másodhegedűs, mert ha igen, akkor igazából nincs miért reklamálnia, viszont ezekből a szavakból az derül ki, hogy talán nem volt szerződésbe foglalva. Legalábbis ott és akkor.
De mondjuk ez a cikk elég zavaros és hiányos, nem elég konkrét.
Élek a gyanúperrel, h a hivatkozott brazil forrás nem elsőkézi és ezt a hírt ők is átvették valahonnan. Mivel azt már láttuk párszor, h mennyi közük van az angol-magyar fordításhoz, azt is el tudom képzelni, h Bari éppen a kávé természtésének rejtelmeit ecsetelte.
Ha igaz, akkor az azért baj, mert soha nem fogjuk megtudni, Bari mire lett volna képes.
A brazil ex-F1-es egy hazájában adott nyilatkozatával vonta magára a világ figyelmét: azt állítja, Michael Schumachernek hatszoros világbajnoknak kellene lennie, az egyik cím ugyanis őt illeti.
Ferkával kapcsolatban meg azt is pedzegették állítólag hogy visszafojtott motorokkal versenyeztek ausztráliában. 3-4 futam után úgyis kiderül mi az igazság az erőviszonyokkal kapcsolatban.
Ha jól látom, akkor nem volt olyan felállás (motor+csapat), amely 4 évnél többet nyert volna zsinórban (a Ferrari kivételével, de ott volt olyan év, ami nem egyértelműen dominancia), úgyhogy már csak 3 év van hátra (az ideivel együtt) a Mercedes fölényéből... :) Ezt már féllábon is kibírjuk... :)
"Our job is to attack Mercedes on the track," said boss Maurizio Arrivabene, "not to change the rules."
Rob Smedley, lead engineer at Williams, told Auto Motor und Sport: "I have worked for a team (Ferrari) that dominated.
"Now they (Mercedes) dominate. It's the result of hard work. They have done everything right, so you just have to take your hat off to them," said the Briton.
"The four big teams, including Red Bull, were adamant nothing needed to be done, and now Red Bull are getting squeezed a bit, and probably coming under pressure from their owners," he is quoted by AAP news agency. "The reality is now setting in -- welcome to the real world," added Fernley. "You can't blame Mercedes for doing a good job. Everybody else has the same opportunity."
Interestingly, Fernley also suggested that Red Bull is wrong to blame not only F1's rules, but also its struggling engine supplier Renault, for its problems.
"Is it entirely Renault?" he asked. "Their sister car (Toro Rosso) performed reasonably well (in Australia) and with two young guys in the car."
Nem én dimenzionálom túl. Ahogy szóltál, javítottam... de nem is kellett volna kérned, mert pár óra múlva magam is észrevettem volna a dolgot, ráadásul +10 évi indexelés után látnod kellett volna, hogy azért az nem mindegy hogy valaki 15 hszből 10-szer nem linkel (ekkor nem fontoskodás, hogy szólsz), vagy mondjuk többezer hsz-ből egyszer (fontoskodás)...
Amíg mások az innen mindenféle forrásmegjelölés nélkül kivitt infókból esetleg profitot termelnek, addig az erkölcsi részét (korrektség, mások munkája) inkább hagyjuk is, maradjunk annyiban hogy díjazom a naivitásodat!
Arról is volt szó, hogy Melbournebe megbízhatósági indokkal nem a legújabb, legerősebb motorral mentek, tehát ha azt is sikerül belőni, akkor valóban nagyot léphetnek még előre. Ugyanakkor én nem hiszek benne, hogy a Mercedest utol tudják érni, inkább csak stabilabban lehetnek másodikok. Persze egy-egy versenyen elkaphatnák őket...
Idén fog először előfordulni, hogy nem németországi futam előzi meg a Magyar Nagydíjat (azért nem Német Nagydíjat írtam, mert 2007-ben Európa GP volt a Nürburgringen).
lényegtelen? egyszer majd olvasd vissza az itteni flémjeidet, általában úgy indul, hogy beböfögsz vmit,
majd az a pár ember, aki még hajlandó veled foglalkozni - például én - de hiába írunk/kérdezünk, semmire nem reagálsz, csak megint leírod, ugyanazt.
egyébként ki állítja itt, hogy nincsenek bajok? már megint szellemekkel harcolsz
csak teljesen mást látunk oknak, mint te.
az, hogy a régi rajongók kiábrándulnak, továbbra is állítom, inkább magáról az emberről szól, mint a sportról. Én a focival is ugyanígy vagyok, pedig a focit tényleg nehéz azzal vádolni, hogy válságban lenne, vagy mennyit változott az elmúlt 20 évben.
"Mindez nem kis mértékben a javuló fogyasztási mutatójuknak köszönhető. Melbourne kritikus pályának számít ilyen szempontból, s miután a Mercedes idén nagyobb leszorítóerővel – és ezáltal nagyobb légellenállással – versenyez, nekik jobban oda kellett figyelniük arra, hogy kijöjjenek a rendelkezésre álló 100 kilogramm üzemanyagukból. "
mondjuk ezt honnan veszik? Hogy a Merci innentől mindig nagyobb leszorítóerőre fog szavazni?
meg tényleg, a fene tudja, mennyire hajtotta meg magát a Merci, lehet itt még pofára esés is... :)