Jaja, hát majd valamit kitalálok.:)(maximum minden este elmondom, hogy én megmondtam.:)) Viszont Ibiza nem kell, ha nem baj.:) Teszek rá, hogy mi a menő.:))
Hmm, az lesz a twingo, asszem.:)) Most éppen CX van a polski helyett, de végül is vannak előnyei.:) Pl. el tudok vele állni két helyet, így a Xantia is tud parkolni.:)) Természetesen a két hely hosszában értendő, mert keresztben a polskival sem volna nehéz.:)) De azon a hat napon, mikor nem vagyok rosszkedvű, és nem csinálok ilyet, kisautót szeretnénk másodiknak.:))
Hmm, node ez mindössze arra volt utalás, hogy ha már egy ilyen tenyészgörbét csináltak, miért nem simítottak a szakadáson?:)) Vagy azt már simítva kapták ilyenre?:))
Hmm, kérem azt a seprűt a Xsarából, bár nincs Xsarám, és nem is lesz.:))
Először leszólod a görbét, aztán meg foggal körömmel kapaszkodsz belé. :o)
Kettős mérce? Akkor szarozd le, ha már próbáltad.
De lemehetünk dedóba, és akkor azt mondom: szar a Citroen. Volt kollega Xsara-ja 50.000-nél eresztette a váltóolajat, külön mozgott benne az összes műanyag elem, és emellett le kellett szedni a motorvédő burkolatot az ablakmosó folyadék töltéséhez. A kézifék-szoknya nem szakadt ki, mert egy kefében mozog a kar. Sepregess először a saját házad táján. :oP
Ha meg sosem, akkor a terheletlen CO kibocsájtásról beszélsz?:) Egy jó kis polskin az nem csak közelít a nullához, de meg sem lehet mérni egy átlagos műhelyben.:))
Tudom, hogy finoman szólva is szar az a mondeo, de attól van ennél az olcsó megoldásnál jobb is.:) Vagy ha már ez, akkor lehet vele ugye variálni. Egy sor4-nél sem természetes ekkora beszakadás.
Nem kell, lehet. Pont a 210 lovas francia v6 egyébként úgy ki van nyírva azzal az automatával, hogy a Laguna gyári értékei alig jobbak az enyémnél. Hovatovább, érzésre sokkal kevésbé robbanékony emiatt.
Kb. 177 ló, 1340 kg és olyan váltóáttételek, hogy kb. max teljesítménynél éri el a végsebességet. És van katailzátor meg miegymás, és a kicsit nagyobb ST200 pillszelepet kivéve full gyári motor. CO kibocsájtás a 0 felé közelít. :o)
230-as óra szerinti sebességnél még megy felfele a mutató, és kb. 5800-at forog.
Amúgy tuti kikapok Tőled, csak kérdés, hogy mennyivel. :o)
> Állítólag - minimalt idézve - ott vált át a változó szívócsőhossz rövidebb állásra.
Állítólag?? Azt se hisszük el neki, amit kérdez? :p
Amúgy nekem két váltáspontom van, és egyiket se megtorpanásként élem meg, az egyik 1800-tól már szépen visz, a másik meg 4000 körül belekortyol a benzintankba. :)
Van egy visszaeső (100-150 rpm-en keresztül majdnem vízszintes vonalú!) szakaszom a nyomatékgörbén, de az meg nem vezérlésváltási pont. Hmm. Csakúgy van egy magas rpm-en történő fura, éles frekvenciaváltás a motorhangban, de az se az. No mindegy...
A lényeghez visszatérve: a Mondeósokkal amúgy is csak a baj van mindig. :p
Nem megtorpan, hanem megindul, de nem veszélyes a váltás, csak a grafikon elnyújott kissé. Cserébe alacsony fordulaton igen rugalmas.
Ezen a hétvégén nem leszek, jövő pénteken meg elutazom majd' egy hónapra, de utána szívesen megmutatom, hogy megy. Mondom, elsősorban kiváncsi vagyok, hogy muzsikálna mondjuk a Te géped ellen. :o)