Keresés

Részletes keresés

Varshi Creative Commons License 2005.10.18 0 0 93
Ilyen autók egyáltalán versenyeznek??? Hol? Apu cégautóját elkötő kölkök esténként??
Előzmény: Sanyi00 (92)
Sanyi00 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 92
Egy D5-t és egy ezüst 220CDi-t még ezzel a beteg Mondeoval is lenyomtam. Mondjuk sztem csak azért, mert jobban elrajtoltam. :)
Előzmény: minimal (40)
ghosty9 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 91
"Viszont Ibiza nem kell, ha nem baj.:)"

Hat, kegyetlenseged ketsegkivul sziven utott, de talan tulelem. :-)

"Teszek rá, hogy mi a menő.:))"

Mindig is tudtam, hogy a fo hobbid szembevizelni a szellel. :-) Na majd rajossz meg te is... :-)
Előzmény: tcaoe (90)
tcaoe Creative Commons License 2005.10.18 0 0 90
Jaja, hát majd valamit kitalálok.:)(maximum minden este elmondom, hogy én megmondtam.:))
Viszont Ibiza nem kell, ha nem baj.:)
Teszek rá, hogy mi a menő.:))
Előzmény: ghosty9 (89)
ghosty9 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 89
"Hmm, az lesz a twingo, asszem.:))"

Az nem lesz jo, mer' vagy negyven centivel hosszabb, mint harom meter. :-) Akkor mar inkabb vegyel Ibizat, most ugyis az a meno. ;-)
Előzmény: tcaoe (88)
tcaoe Creative Commons License 2005.10.18 0 0 88
Hmm, az lesz a twingo, asszem.:))
Most éppen CX van a polski helyett, de végül is vannak előnyei.:)
Pl. el tudok vele állni két helyet, így a Xantia is tud parkolni.:))
Természetesen a két hely hosszában értendő, mert keresztben a polskival sem volna nehéz.:))
De azon a hat napon, mikor nem vagyok rosszkedvű, és nem csinálok ilyet, kisautót szeretnénk másodiknak.:))
Előzmény: ghosty9 (87)
ghosty9 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 87
Inkabb arrol meselj, hogy all a Kispolszki-projekted. :-)
Előzmény: tcaoe (86)
tcaoe Creative Commons License 2005.10.18 0 0 86
Rönóból meg csak Twingo lesz, ha lesz, és inkább legyen rajta négyféle kerék, mint egyetlen ford jel.:))
Előzmény: minimal (85)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 85

A gyakorlatban ez a váltás annyira érződik, hogy egy apró átmenettel még jobban meglendül az autó. Ha nem nyomsz padlógázt, észre sem veszed.

 

"bár nincs Xsarám, és nem is lesz.:))"

 

Csak nem azért, mert Xszar(a). :o)

És pl. tudok elég sok randa ügyről a Renault háza tájáról. Pl. egyik keréken nagyobb féktárcsa, mint másikon? Simán előfordul. :oP

Előzmény: tcaoe (84)
tcaoe Creative Commons License 2005.10.18 0 0 84
Hmm, node ez mindössze arra volt utalás, hogy ha már egy ilyen tenyészgörbét csináltak, miért nem simítottak a szakadáson?:))
Vagy azt már simítva kapták ilyenre?:))


Hmm, kérem azt a seprűt a Xsarából, bár nincs Xsarám, és nem is lesz.:))
Előzmény: minimal (82)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 83

Ebbe nem megyek bele, mert ezen a téren a 2+2=5-öt is be tudod bizonyítani. :o)

Előzmény: tcaoe (81)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 82

Nem értelek.

 

Először leszólod a görbét, aztán meg foggal körömmel kapaszkodsz belé. :o)

Kettős mérce? Akkor szarozd le, ha már próbáltad.

 

De lemehetünk dedóba, és akkor azt mondom: szar a Citroen. Volt kollega Xsara-ja 50.000-nél eresztette a váltóolajat, külön mozgott benne az összes műanyag elem, és emellett le kellett szedni a motorvédő burkolatot az ablakmosó folyadék töltéséhez. A kézifék-szoknya nem szakadt ki, mert egy kefében mozog a kar. Sepregess először a saját házad táján. :oP

Előzmény: tcaoe (79)
tcaoe Creative Commons License 2005.10.18 0 0 81
Mikor mértél menet közben CO-t?:)
Vagy padon?:)

Ha meg sosem, akkor a terheletlen CO kibocsájtásról beszélsz?:)
Egy jó kis polskin az nem csak közelít a nullához, de meg sem lehet mérni egy átlagos műhelyben.:))
Előzmény: minimal (72)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 80

Index, mint oktatásügyi dokumentum, vagy mint index.hu? :o)

 

Vagy mi? :o)

Előzmény: Varshi (77)
tcaoe Creative Commons License 2005.10.18 0 0 79
Tudom, hogy finoman szólva is szar az a mondeo, de attól van ennél az olcsó megoldásnál jobb is.:)
Vagy ha már ez, akkor lehet vele ugye variálni. Egy sor4-nél sem természetes ekkora beszakadás.
Előzmény: minimal (69)
Varshi Creative Commons License 2005.10.18 0 0 78

...vaaaagy... Leckekönyv?? Vazze, de rég volt már olyan a kezemben, a posztgradon már mindent csináltak helyettünk a Tanszéken.

Előzmény: Varshi (77)
Varshi Creative Commons License 2005.10.18 0 0 77

De neki papírja van róla. :D Úgy hívják, hogy Index. ;)

Előzmény: minimal (76)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 76

Úgy érted kicsi az arcom nyomatéka? :oD

 

Monnyuk kölyökképűségben G6-ot úgysem lehet megverni. :o)

Előzmény: Varshi (75)
Varshi Creative Commons License 2005.10.18 0 0 75

A képed? :o)

Hát "kölyökképűbb" vagy, mint ahogy arra számítottm. :D

Előzmény: minimal (74)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 74

A kép nem elég meggyőző? :o)

Előzmény: Varshi (70)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 73
Nem kell, lehet. Pont a 210 lovas francia v6 egyébként úgy ki van nyírva azzal az automatával, hogy a Laguna gyári értékei alig jobbak az enyémnél. Hovatovább, érzésre sokkal kevésbé robbanékony emiatt.
Előzmény: tcaoe (71)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 72

Kb. 177 ló, 1340 kg és olyan váltóáttételek, hogy kb. max teljesítménynél éri el a végsebességet. És van katailzátor meg miegymás, és a kicsit nagyobb ST200 pillszelepet kivéve full gyári motor. CO kibocsájtás a 0 felé közelít. :o)

 

230-as óra szerinti sebességnél még megy felfele a mutató, és kb. 5800-at forog.

 

Amúgy tuti kikapok Tőled, csak kérdés, hogy mennyivel. :o)

Előzmény: G6 (68)
tcaoe Creative Commons License 2005.10.18 0 0 71
Mert minek akkora motor, ilyen kevés lóval, ha ennyit kell forgatni?:)
Előzmény: minimal (67)
Varshi Creative Commons License 2005.10.18 0 0 70

> Állítólag - minimalt idézve - ott vált át a változó szívócsőhossz rövidebb állásra.

 

Állítólag?? Azt se hisszük el neki, amit kérdez? :p

 

Amúgy nekem két váltáspontom van, és egyiket se megtorpanásként élem meg, az egyik 1800-tól már szépen visz, a másik meg 4000 körül belekortyol a benzintankba. :)

 

Van egy visszaeső (100-150 rpm-en keresztül majdnem vízszintes vonalú!) szakaszom a nyomatékgörbén, de az meg nem vezérlésváltási pont. Hmm. Csakúgy van egy magas rpm-en történő fura, éles frekvenciaváltás a motorhangban, de az se az. No mindegy...

 

A lényeghez visszatérve: a Mondeósokkal amúgy is csak a baj van mindig. :p

Előzmény: G6 (60)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 69

Hogy gondolod? Szerinted jó, ha félállásban mindkét csövön kapja a levegőt?

 

Amúgy meg nem drasztikus a váltás, G6 egy "nem tökéletes" állapotú Mondeo-ra hivatkozik.

Előzmény: tcaoe (66)
G6 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 68
Jólvan. 170 Le? 1450 kiló? Hosszú 5 gangos váltó? Jöhet :)
Előzmény: minimal (64)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 67
És miért? :o)
Előzmény: tcaoe (63)
tcaoe Creative Commons License 2005.10.18 0 0 66
Mert?:)
A váltást nem lehet rendesen megcsinálni?:P
Előzmény: minimal (61)
G6 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 65
Nem fullad, csak nem gyorsul :) Legalábbis Sanyién ezt éreztem.
Előzmény: Varshi (62)
minimal Creative Commons License 2005.10.18 0 0 64

Nem megtorpan, hanem megindul, de nem veszélyes a váltás, csak a grafikon elnyújott kissé. Cserébe alacsony fordulaton igen rugalmas.

 

Ezen a hétvégén nem leszek, jövő pénteken meg elutazom majd' egy hónapra, de utána szívesen megmutatom, hogy megy. Mondom, elsősorban kiváncsi vagyok, hogy muzsikálna mondjuk a Te géped ellen. :o)

Előzmény: G6 (60)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!