Én sem vagyok mindenttudó, pl. a Marcit nem ismerem. De ezek a láncos felezők annyira egyformák, hogy szerintem felcserélhetőek egymással, maximum egy kicsit kell barkácsolni azon a részükön, ahol a hajtóműhöz vannak csavarozva.
Helló,lenne egy kérdésem:a piros felező nemjó a rotakapámhoz mert a motort és a hajtóművet csavar fogja össze nem pedig az a piros pánt(Briggs Stratton PK B-6.0 )Hejette ajánllották a szürkét amit meg a hajtóműre kell szerelni,az eggyik eladó azt mondta univerzális és minden típushoz jó,a másik helyen aztmondták a Robi-kra nemjó,mert vastagabb a Robik tengelye mint a Briggs-eké.Mert van egy Robi 56-osom is,és azon is használni szeretném hamár univerzális.Ismeri valaki ezt a típust?
akkkor neked is van gép parkod :)meg jo be robiztál:) de nem baj az a jo ha van!!nekem még van egy Briggs and Stratton 4 le kapám vontatásra is jo meg egy pár házilag készitet váz meg meghatás
A négyből három már ketyeg! Mindegyik döglött volt mikor hozzám került.
Apropó! Tudom, hogy már többször kérdeztem, de ha valaki meg tudná adni nekem a Robi 202L motor főtengelyén lévő kettős ékszíjtárcsa méreteit, azt nagyon megköszönném!
Munkatársamnak van ilyen felépítésű, jó régi gépe, neki a csapágy körül körberepedt a lemez.
Mikor még a boltokat jártam, egyik helyen azt ajánlották, hogy vegyek vízszintes tengelyű motorral szerelt kapát, mert ahhoz lehet náluk venni kukoricamorzsoló / terménydaráló adaptert is.
Nekem szerencsém volt, mert mindkét gépemen 5LE Briggs motor volt.
Egyébként lehet tőlük venni komplett hajtóművet és arra olyan mocit raksz, amilyet csak akarsz, vagy tudsz. Bár mikor utoljára kérdezősködtem a hajtóműről, akkor már 80 környékén volt az ára, ez kb 1,5 éve volt.
Az RK az préselt -hegesztett lemezhajtóműves, míg a Robi 202 pedig préselt-csavarozott.
Az RK is bírta a strapát, előbb megy tönkre a lánc, mint a hajtóműház. Hat kapával simán elment még fekete földben is, jó mélyen ráadásul.
Sajnos, vagy hálisten a Proton motorokat nem ismerem.