Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Az "HV" egyik vevője "szuper expressz" járatokat igényelt Gyöngyösről és Budapestről, reggel is este is óránkénti ütemben, hogy a vevő dolgozói a rugalmas munkaidőhöz alkalmazkodva tudjanak utazni a munkahelyükre és haza.
Szóval mától minden kocsi kell ami még üzemképes, akkor is ha a hat hengerből csak 4 megy benne.
LIR-570-et a Bosch-nál fotóztam a bujáki szerződéses járaton, FLX-275-öt a Samsungnál, szintén műszakváltós járaton, LXG-834 meg szerintem tartalék lehet, mert helyi járaton lett meg. Mondjuk ezek már ~egy éves képek, szóval változás lehetett.
Egész gyorsan összedobták ezt a modern utastájékoztató rendszert, hamarabb, mint gondoltam. Már minden buszban benn van és sokan már használják is tesztüzemben. Még egy hét és vége a teszt üzemnek. Azon még sokkal jobban meglepődtem, hogy a pályaudvaron is felszerelték a korszerű hatvanishoz hasonló rendszereket. Többet ér a cuccos, mint maga az egész lepusztult épületkomplexum.
Talán egyzser megérjük, hogy építsenek egy modern intermodális központot a vasútnál Gyöngyösön is és akkor végül is át lehet oda költöztetni a rendszert.