A GPS-es megállókban még 2007. júniusi térkép van. Még rajta van a gyors 4-es is... Ideje lenne cserélni.
A Kátrákon a Várkert rakpart lezárásakori térkép van. Szintén ideje lenne cserélni.
A metrókon lévő térkép szerint még mindig van 56-os villamos és a Móriczig jár. A 18-as meg Hűvösvölgyig. Vagyis a 2008-as paraméterkönyv véglegesítése előtti térkép van kint. Ezt is ideje lenne cserélni.
11-80 állományát frissíteni kéne! A múlt héten jött vissza a felújításból. (Asszem a tavalyi pk utáni állományt tudja még. Belül a megállókat végig nagybetűkkel írta.)
Akkor jó lenne visszaküldeni és megjavíttatni! Talán a jópár milliós felújításba csak belefér annak a szerencsétlen készülék megjavítása is!Undirító VJSZ.....;>
Megnéztük - FOK-GYEM berendezésünken- az aktuális állományokat (2db), ami jelenleg a piros 7-ben előfordulhat. Az említett helyen rendben voltak az átszállások és nemírta ki a Móricz átszállásokat.
Buszokban még nem néztem meg, de a holnapi nap folyamán ki fogok menni és megézem.
Az eddigi észlelt hibák - ami a szotfver miatt volt - azoknál általában csak egy kép ismétlődött, illetve jelent meg random módon.
A megjelent postban hivatkozik egy megkereséssel - ügyfélszolgálat felé-, de az ügyfélszolgálaton nem tud(t)nak róla.
Vagyis nem fotoshop, hanem sorrendiség nem megfelelő:
Előbb lefényképezi körtérnél, aztán végállomás előtt. Utána ebbe a sorrendbe teszi fel. Hangsúlyozom, nem zárom ki a hiba tényét! Én nem tudom, nem láttam, ezért lehet, hogy így volt, de lehet, hogy nem. Utána kell nézni.
Nem tudom mennyi a valóság alapja a képeknek, mint ahogy az egyik hozzászóló is megírta: fotoshop. Ha videoval mutatta volna be, elhiszem 100%-ban, így csak 50-50%-ban hiszem el...
Azért 50-ben, mert meglehet a hiba. Hiszen tudjuk: ami működik nem biztos, hogy úgy működik. Valóban utána kell nézni, hogy tényleg rosszat mutat-e vagy sem!
Viszont valamelyik nap utaztam a 4164-el és társával. Mintha friss főműhelyes kocsi lenne..viszont a FOS-GYEM az katasztrofális volt.Blahától elindulva a Fiumei útnál váltott -először- egy képet.
Még jó, hogy BKV Zrt.-re volt állítva...
Ha nem jó, akkor vissza kéne küldeni a "feladónak"..
Bár elvileg már nem nagyon aktuális, mert szombattól nem lesznek a 20E-n az alvállalkozós kocsik, de azért szólok. A KWY-463-ason a belső kijelző az olyan megállóknál, ahol nincs átszállási kapcsolat egy járatra sem, átszállásként feltünteti Budafok-Albertfalvát. Ahol át lehet szállni akár csak 1 járatra is, ott rendesen írja a megfelelő járatszámot.
azt valószínűleg tudják, hogy hol vannak és ha meglátják a kiírást a megállókkal, akkor azért elég hamar leesik a tantusz (ti. hogy nem megy a másik irányba, hiszen épp a vá-n vannak). amennyire látom, azt az "elvet" követik, amit sok bennszülött is: amelyiken vannak, arra szállnak. eleve kevés turista érkezik valamiféle térkép nélkül, azon meg jó eséllyel rajta van.
azzal egyet értek, hogy lehetne még könnyíteni a helyzetükön.
Köszönöm a bejelentéseket, a szükséges módosításokat elvégeztük. Pechetekre épp most lett friss állomány kiküldve mind a dél-pesti 435-ösökre, mind a kelenföldi 415-ösökre, így a megvalósulásra kicsit várnotok kell...
És szerinted a "<- ÚJPEST KÖZPONT"-ból a turisták rá fognak jönni, hogy az a metró megy a belváros felé? Ettől lazán feltételezhetik azt, hogy az érkező szerelvény is tovább halad XY irányba (ami valójában a kihúzó) és nekik az a jó irányba haladó szerelvény.
Ki van téve, hogy Újpest központ, és az induló vágány felé mutató nyíl, mint mindden állomáson. De már nem sokáig lesz probléma, mert az érkező oldalon építenek a túloldalra is egy peront, így a középperon csak induló oldal lesz.