Ez a robix-nak a felezője,én is ezt használom.Maximálisan meg vagyok elégedve a felezővel,már négy éve használom nap mint nap ezt szó szerint értelmezzétek,még a -20-ban is használom a gépemet.
A négy év alatt csak a kapcsoló hüvelyt kellett lecserélni róla.
A hátránya csak annyi,hogy nagyon közel van a furat a záró lemezhez,ez az egy hátránya van amúgy tökéletes.Én gyári súllyal használom ami 30kg.Ha valaki újjat akar venni ezekből kb.60EZER!Érdemes használtan megvenni ez is jó állapotú!
Helló, nekem egy Briggs Stratton PK B-6.0 tipusú kapám van amit én is újonnan vettem. Nagyon jó, nem volt vele gondom, pedig kistraktornak is használom, és vittem már vele pár mázsa fát meg takarmányt. A gépkönyvet olvasd el és az olajakat cseréld le az adott üzemóra után. Ez fontos pont úgy mint egy új autónál. Riogattak vele, hogy előbb elromlik mint egy Honda motoros, és drága a javítás, de van egy ROBI-56 os gépem is amit a 90-es években gyártottak, és az is Briggs motoros és annak sincs semmi baja és nem én vagyok az első gazdája.
Helló, van egy kollégám aki örökölt egy Robi 55-ös gépet (1989-es évjáratú) megkért, hogy nézzem át neki mert ő abszolúlt nem ért hozzá, és évek óta nem volt elindítva a gép. Nekem van egy Robi 56-os, de az már 4 ütemű, az 55-ös meg 2 ütemű, és nemtudom pontosan milyen keverékkel megy. Próbáltam keresni gépkönyvet a neten, de csak torrent letöltésben találtam meg, nekem az meg kínai, hogy hogy kell letölteni azt a filét. Ha valaki tudná az arányt azt megköszönném.
Igen az már kapásbol 12előre 3 hátra :) lehet a sebváltókart kutyulni:D am nem rossz megoldás:) valóban jó én mindig is amugy többe néztem egy épitett gépet mint a gyárit na meg az áruk végett is :s Na és a másik ilyen háztáji kisgépet mondhatom hogy mindenféle kidobált leselejtezett "ócskavasbol" összelehet hozni :) magyarul x--bol várat:D és ez a szépsége hogy az ember saját igényének megfelelően megoldja:) aki tul variálja ott esztergályos mittomén:)ami "nagyot"dob a költségeken, na de lényeg amit az ember megcsinál magának azért nem kell plusz költségekbe vernie magát:) mert egy ilyen kis gépet ha még mindent venni is kell max 0 és 50ezer forint közt ki lehet hozni:) plusz a barkácsolással eltöltött idő:) lényeg,hogy mivel egyes tipusok "megfizethetetlenek":s számunkra azt örömmel megoldjuk házilag:) és azt ugy épitjük ahogy nekünk a kellő funkciókat kitöltse:)
ez igy van:) 5.5-essel megérné szerintem is összeépiteni:)
csak olcsóbban kijön mármint fogyasztásban mint egy 596ccm-es trabi 2Tmotor:) bár árba a Hondák kicsit húzósak de ha megvan akkor az a gond leeseik az ember vállárol:)
Szia egyik ismerösöm simson schvalbe motorral hajtotta a trabi váltót lánccal a nyelestengelyt. Egy vas kereten volt együtt az egész szögvas kereten a moci és menettel állitotta a láncfeszességet. A félzengelyeket meg csapágyházba tette és igy fix volt, nagyon erös szerkezet lett mert a simo 3 a trabi meg 4 sebességes iyg lehetett kapcsolgatni szépen... kiskocsit huz vele fuvarozik sok mindent...
Végülis az 5let nem rossz:) Én egytengelyes "vontatónak tervelgettem ilyesmit csak én annyi különbséggel,hogy trabant motor váltóval kompletten és a féltengelye pedig meghajtanák az 1:6-os végáttételeket:) a kereket pedig lalább 13"-osokat gondoltam:) csak egy dolog végett meremismeg nem is ,hogy a fogyasztása végett:s
Gyári állapotú eredeti német gyári alkatrészekböl lett összepakolva a motor nagyon minimális km-van benne de nekem már szerepelt a másik gépembe amibe ugyanigy kompletten volt ott se volt különösebb végáttétel egy zsiguli hidat hajtott . :) kb 20perc 0,7 liter keverékkel beérte:) gyepen vakondtúrásokat elboronáltam vele .:)
Ja, ez ilyen: félretesz mindent az ember, hogy majd jó lesz az még valamire, aztán ha túl sok összegyűlt, jön a lomtalanítás. És tuti, hogy a következő héten már kellene valami a kidobott dolgok közül...
A Discovery-n van az a sorozat, amikor a roncstelepi lomokból kell gépeket építeni, milyen jó nekik, alkatrész szempontból! :)
Egyszerűbb lenne a Traban váltót egy vízszintes tengelyű motorral meghajtatni és a féltengelyek helyére tenni a kihajtást, hegesztett diffivel. Esetleg rajta hagyni az eredeti motort :)