„Nanotechnológiás felületbevonatok A nanotechnológiás bevonatok a legmodernebb kutatások alapján készült anyagok, melyek különleges tulajdonságaik révén gátolják a szennyeződések megtapadását a kezelt felületen!Ezáltal azok hosszabb ideig tiszták maradnak, mosásuk pedig kevesebb vegyszert igényel.
...
A CareMax üvegbevonatot az autó szélvédőjén kívül bármilyen üvegfelületen el lehet készíteni. Háztartásban, szabadidős vagy hobby területen számos felhasználási mód lehetséges!”
Igazából, a lakásban lenne jó, mert utálok ablakot pucolni. :-)
Ha túl alacsony a rendszernyomás, akkor be sem kapcsol, - nem világít a kék LED. Ha csak kevés a hűtőközeg, akkor buborékokat látni a kémlelő-üvegen át.
Valóban nem lehet megítélni jobb volt e újkorában, mert a páratartalom erősen befolyásolja az elfogadási tartományt.
Leinformálhatatlan alatt azt értettem, hogy nem tudom lekérdezni pl. alvázszám alapján a szervizkönyv hitelességét vagy hogy hány tulaja volt. Persze ezek nem feltétlenül fontosak, ha amúgy az autó szépen karban volt tartva.
A szervizkönyvből sajna nem derül ki semmi. Csak km állás, dátum van benne. Az hogy mit csináltak rajta nincs feltüntetve.
Képek és leírás alapján persze nem lehet dönteni, csak lennének hozzám közelebb autók, hogy megnézhessem!
sajnos részben szándékos félrevezetés. és ebben a kereskedők nagyban benne vannak, de a vevők is.
tetszik a vevőnek a hirdetés, szuper, van benne ez is, az is, tetszik a fotó, nagyon nem ért hozzá. elmegy a kocsit megnézni, kiderül, hogy nem minden úgy van, mint a hirdetésben, de lehet, hogy a kereskedő rábeszéli. akkor is, ha nincs is minden benne, ha a fotó és a valóság sincs összhangban.
Ti hány évesen ellenőriztetitek a légkondit? Nyáron lesz 6 éves a Jazzem és gondoltam,hogy ellenőriztetem. Ha el is szökött gáz akkor kevés. Vagy csak már annyira hozzászoktam,hogy nem veszem észre,hogy ez jobb is volt újkorában?nem tudom megítélni..... Van valakinek egyszerű kontroll ötlete?
mindenképp próbáld ki, mert nekem elég nehéz volt megszoknom az üléspozíciót és a kormány viselkedését is.
nagyon finom jószág, de a váltója hosszú. kisautóhoz képest nagy az utazósebessége. épp a hosszú váltó miatt viszont nem az a gyorsulásbajnok hogy finoman fogalmazzak.
Kicsit ódzkodsz a leinformálhatatlan kocsiktól?
Szervizkönyves, szalonból eladó, ennél jobbat nem tudok.
Ennyiért jobbat nem kapsz, vedd meg, ha nincs szarrá törve.
Autóvásárlás előtt állok és nemrég került képbe a Jazz. Eddig közelebbről nem volt szerencsém egyet sem megnézni, kipróbálni, de mindenhol azt olvasom, hogy pl. Skoda Fabia-nál sokkal jobb(összeszerelés, anyagok minősége, menettulajdonság, stb.). Azt látom, hogy szépen tartják az árukat.
A képek alapján nem tűnik lelakottnak, nem kopottak a kezelő egységek. Arról nincs infóm, hogy volt-e törve.
Km óraállás hitelesség manapság sajnos ismeretlen fogalom használt autók esetében.
A leírásban az szerepel, hogy van benne ASR és ESP. Van arra valami módszer, hogy megbizonyosodjak róla, hogy ezeket az autó valóban tartalmazza? Mi a véleményetek a kocsiról? Mire figyeljek ha megnézem? Van valami típushiba ennél az évjáratnál?
(Bár az csak kijött ennyi idő alatt.) Kicsit azért ódzkodom a leinformálhatatlan kocsiktól.
az enyém elektromos tükörrel szerelt, ott a tükörfűtés egész gyorsan orvosolja a problémát, emellett kb 3. havonta pedig üvegtisztítóval lemosom a tükröt.
tanácsot szeretnék kérni: kb. egy hete irdatlan bűz van a jazz-ben, először szőnyegekre gyanakodtam, majd elszórt kajára, de egyik feltételezésem sem bizonyult helyesnek. Később azt is észretvettem, hogy a szellőzéssel van kapcsolatban, indítás után, amikor beindul a levegő keringetése, erősödik a szag. Magamtól dögszagnak gondolnám, semmiképp sem műszaki jellegű szagnak. Van tippetek, hogy kihez lenne érdemes fordulnom?
Ha esőben áll az autó, az oldalablak és az oldalsó visszapillantó tükör is tele lesz sűrű, apró vízcseppekkel, emiatt szinte nem lehet rajta hátra látni.
Lehúzon az ablakot, szétkenem kézzel a tükrön a vizet - van valakinek jobb ötlete?
de akkora a szoras, hogy 1-2 eset valoszinüsegszamitas elvei alapjan barhogyan összejöhet
es termeszetesen nem tudjuk, hogy mi a valosag:velhetöen egyik sem abszolut pontos,
sem az autoe [gyartasi szoras az injektorokban, tolerancia],
sem a kutake [ott is van toleralt hiba, illetve el tudom kepzelin: toleranciat tudatosan sajat hasznukra kihasznalva müködnek, azaz nem csak "veletlenhiba", hanem "Nullpont eltolas" is van :-( )
Egyébként tényleg, - ez az egyik megoldási lehetőség, - a légszárítós üzemmód.
Csak szerintem, van néhány hátrányos tulajdonsága:
Amint elkezded használni, kötve vagy hozzá. Ha kikapcsolod a harmatpont előtt, úgy elönt a homály, hogy félre kell állnod. Persze lehet szakaszosan használni, de a többletfogyasztás és a zaj ott lesz veled, mint egy kellemetlen útitárs.