Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kara_kán Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43853

Szakvéleményt kérek erről:

 

Nanotechnológiás felületbevonatok
A nanotechnológiás bevonatok a legmodernebb kutatások alapján készült anyagok, melyek különleges tulajdonságaik révén gátolják a szennyeződések megtapadását a kezelt felületen!Ezáltal azok hosszabb ideig tiszták maradnak, mosásuk pedig kevesebb vegyszert igényel.

...

A CareMax üvegbevonatot az autó szélvédőjén kívül bármilyen üvegfelületen el lehet készíteni. Háztartásban, szabadidős vagy hobby területen számos felhasználási mód lehetséges!”

 

Igazából, a lakásban lenne jó, mert utálok ablakot pucolni. :-)

BalloMarci Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43852

Szia!

Hívj fel: 06hetven3nyolcvan86negyvenhárom.

Előzmény: duro1 (43832)
vasijazzes Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43851

Persze,épp ma rakom be az újat. Eddig évente volt cserélve.....

Előzmény: kóboráram (43849)
BekeToni Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43850

Sajnos nincs jobb ábra. De biztosan megtalálod a vékony fémcsövön… 

 

 

Előzmény: kisfo (43848)
kóboráram Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43849

Pollenszűrőt szoktad cserélni?

Előzmény: vasijazzes (43839)
kisfo Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43848

hol van a kemlelöüveg ?

Előzmény: BekeToni (43846)
BekeToni Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43847

Ja, - és akkor keletkezik, amikor nincs lambda szabályzás: hidegüzem, padlógáz és újraindítás utáni éledezéskor.

 

Előzmény: BekeToni (43820)
BekeToni Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43846

Ha túl alacsony a rendszernyomás, akkor be sem kapcsol, - nem világít a kék LED. Ha csak kevés a hűtőközeg, akkor buborékokat látni a kémlelő-üvegen át.

Valóban nem lehet megítélni jobb volt e újkorában, mert a páratartalom erősen befolyásolja az elfogadási tartományt. 

 

Előzmény: vasijazzes (43839)
winzist Creative Commons License 2013.02.27 0 0 43845

Helló!

 

Ha érdekel, az én 2007-es, 1.2-es Jazzem eladó. Első tulaj, 60 ezer körüli km állás... minden oké vele, hiszen japán Jazz. :)

 

Ha érdekel, akkor a nevemre kattintva az adatlapomon lévő mailcímre dobj egy levelet és írok részleteket!

 

Üdv. István

Előzmény: duro1 (43842)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43844

Sajnos JAZZ esetén nagyon gyakori a külföldről behozott törött példányból összegányolt autó.

Ezért a törésre utaló jeleket muszáj komolyan ellenőrizni, hozzártővel...

 

Más durva hibára nem kell számítani, bizhatsz a szemedben és füledben.

Hisz, a JAZZ japán technika :-)

Előzmény: duro1 (43842)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43843

Meglepően tágas és jól variálható belterű (astra, focus méretű belül), jó minőségű, üzembiztos!!!

kis autóban nem igen talássz jobbat az 5-10 éves korosztályban a JAZZ-nél ..... épp ezért is tartja az árát!

 

JAZZ-ből a legjobb vételnek talán az 1,4LS kivitel mondható, ami 2005 novenbertől (asszem) lépett piacra.

Ez már jobban felszerelt (oldallégszák, indexes tükör, stb), csinosított

külsejű-beljesű és LÁGYÍTOTT rugozású, nomeg hátul is tárcsafékes.

 

Az 1.4 motor további előnye, hogy az eltérő váltó áttétel miatt 3.-ban jóval 4.-ben észrevehetően fickósabb.

Ennek országúti előzésnél vannak előnyei :-)

Cserébe cirka 0,5 literrel több benzint kér az 1.2-esnél, így a vegyes-nagyátlaga 6,2-6,5 körül alakul.

 

HONDA-ul az ESP-t (kitörés/kipördülés gátlót) VSA-nak hívják! és kevés modelben volt a JAZZ esetén.

ABS (blokkolás gátló) és EPS (elektromos kormány szervó) lesz az ami van benne alapban....

 

Előzmény: duro1 (43842)
duro1 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43842

Az lesz! Puding próbája az evés. :)

Egy praktikus, megbízható, kis fogyasztású autó kell nekem, amivel el lehet jutni A-ból B-be.

Nem vagyok egy versenyző alkat, persze ha tehetném vennék 2. autónak egy WRX STi-t. :)

Kb. 6 évig tartanám meg a kocsit. Ez akkor már 17 éves lesz, ami nem kevés.

Előzmény: Törölt nick (43837)
duro1 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43841

Leinformálhatatlan alatt azt értettem, hogy nem tudom lekérdezni pl. alvázszám alapján a szervizkönyv hitelességét vagy hogy hány tulaja volt. Persze ezek nem feltétlenül fontosak, ha amúgy az autó szépen karban volt tartva.

A szervizkönyvből sajna nem derül ki semmi. Csak km állás, dátum van benne. Az hogy mit csináltak rajta nincs feltüntetve.

Képek és leírás alapján persze nem lehet dönteni, csak lennének hozzám közelebb autók, hogy megnézhessem!

Előzmény: FGyula 27 (43834)
HFT Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43840

sajnos részben szándékos félrevezetés. és ebben a kereskedők nagyban benne vannak, de a vevők is.

tetszik a vevőnek a hirdetés, szuper, van benne ez is, az is, tetszik a fotó, nagyon nem ért hozzá. elmegy a kocsit megnézni, kiderül, hogy nem minden úgy van, mint a hirdetésben, de lehet, hogy a kereskedő rábeszéli. akkor is, ha nincs is minden benne, ha a fotó és a valóság sincs összhangban.

 

ezért nagyon észnél kell lenni.

 

Előzmény: duro1 (43838)
vasijazzes Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43839

Ti hány évesen ellenőriztetitek a légkondit? Nyáron lesz 6 éves a Jazzem és gondoltam,hogy ellenőriztetem. Ha el is szökött gáz akkor kevés. Vagy csak már annyira hozzászoktam,hogy nem veszem észre,hogy ez jobb is volt újkorában?nem tudom megítélni..... Van valakinek egyszerű kontroll ötlete?

duro1 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43838

Olasz kocsi, ez elég valószínű.

Gondoltam, hogy kamu az ESP,ASR, mert még a felszereltebb példányokban sincsenek.

Nagyon sok elírás vagy hiba van ezekben a hirdetésekben. :(

Előzmény: HFT (43835)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43837

mindenképp próbáld ki, mert nekem elég nehéz volt megszoknom az üléspozíciót és a kormány viselkedését is.

nagyon finom jószág, de a váltója hosszú. kisautóhoz képest nagy az utazósebessége. épp a hosszú váltó miatt viszont nem az a gyorsulásbajnok hogy finoman fogalmazzak.

Előzmény: duro1 (43832)
HFT Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43836

ja, ki is derül, olasz piacos.

Előzmény: HFT (43835)
HFT Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43835

hülyeséget írnak, nincs benne ASR, sem ESP.  Ami van, az az EPS, ami elektromos szervókormányt jelent.

a korai évjáratokban a magyar piacon még igen-igen ritka volt az 1.2-es, lehet, hogy külföldről behozott.

ettől még lehet jó.

 

Előzmény: duro1 (43832)
FGyula 27 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43834
Kicsit ódzkodsz a leinformálhatatlan kocsiktól?
Szervizkönyves, szalonból eladó, ennél jobbat nem tudok.
Ennyiért jobbat nem kapsz, vedd meg, ha nincs szarrá törve.
Előzmény: duro1 (43832)
FGyula 27 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43833
Olvass vissza, nemrég volt tárgyalva a téma. Kerékcsapágy csere többször előfordult. Kb ennyi.
Előzmény: duro1 (43832)
duro1 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 43832

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok és nemrég került képbe a Jazz. Eddig közelebbről nem volt szerencsém egyet sem megnézni, kipróbálni, de mindenhol azt olvasom, hogy pl. Skoda Fabia-nál sokkal jobb(összeszerelés, anyagok minősége, menettulajdonság, stb.). Azt látom, hogy szépen tartják az árukat.

Az alábbi autót néztem pl.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/jazz/honda_jazz_1.2_ac_friss_muszaki_vizsga-6582887

A képek alapján nem tűnik lelakottnak, nem kopottak a kezelő egységek. Arról nincs infóm, hogy volt-e törve.

Km óraállás hitelesség manapság sajnos ismeretlen fogalom használt autók esetében.

A leírásban az szerepel, hogy van benne ASR és ESP. Van arra valami módszer, hogy megbizonyosodjak róla, hogy ezeket az autó valóban tartalmazza? Mi a véleményetek a kocsiról? Mire figyeljek ha megnézem? Van valami típushiba ennél az évjáratnál?

(Bár az csak kijött ennyi idő alatt.) Kicsit azért ódzkodom a leinformálhatatlan kocsiktól.

Előre is köszönöm! Üdv. Gábor

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.25 0 0 43831

Klímás?

Akkor klíma tisztítóhoz, mert

 

- vagy eldugult a klíma víz kifolyó csőve

- vagy nem hagyod felszáradni a klímát a motor leállítása előtt

  és ettől a nedvesen maradó részek idővel bebüdösödnek

 

----

 

Az is megesik, hogy a szellőzési rendszer büdösödik, mert

víz jutott bele valamikor és a szerves anyagok rothadnak a járatban.

 

Vagy valaki direkt beleszórt/fújt valamit kiszúrásból.

Előzmény: teufel (43828)
Labdacs Creative Commons License 2013.02.25 0 0 43830

off autónál fordult elő már ilyen, ott egy kistestű madár tetemét találtam meg a motorházban.

Előzmény: teufel (43828)
teufel Creative Commons License 2013.02.25 0 0 43829

az enyém elektromos tükörrel szerelt, ott a tükörfűtés egész gyorsan orvosolja a problémát, emellett kb 3. havonta pedig üvegtisztítóval lemosom a tükröt.

Előzmény: kóboráram (43827)
teufel Creative Commons License 2013.02.25 0 0 43828

sziasztok,

 

tanácsot szeretnék kérni: kb. egy hete irdatlan bűz van a jazz-ben, először szőnyegekre gyanakodtam, majd elszórt kajára, de egyik feltételezésem sem bizonyult helyesnek. Később azt is észretvettem, hogy a szellőzéssel van kapcsolatban, indítás után, amikor beindul a levegő keringetése, erősödik a szag. Magamtól dögszagnak gondolnám, semmiképp sem műszaki jellegű szagnak. Van tippetek, hogy kihez lenne érdemes fordulnom? 

 

köszi,

teufel

kóboráram Creative Commons License 2013.02.25 0 0 43827

Erre tudtok valami jó megoldást?

 

Ha esőben áll az autó, az oldalablak és az oldalsó visszapillantó tükör is tele lesz sűrű, apró vízcseppekkel, emiatt szinte nem lehet rajta hátra látni.

 

Lehúzon az ablakot, szétkenem kézzel a tükrön a vizet - van valakinek jobb ötlete?

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.25 0 0 43826

Amint lekapta a párát, kézzel leveszem 3 vonalra a befúvást, akkor már nem zajos.

Aztán tipikusan egész úton így marad, ill. nagyobb hidegben (-5 alatt) idővel átnyomom full-automatára a klímát

Előzmény: BekeToni (43824)
kisfo Creative Commons License 2013.02.25 0 0 43825

en sem vonnek le "biztos" következtetest 2-3 tankolasnal tapasztalt elteresböl.

 

igaz: nalam nem fordult ilyen elö:  http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9098791&go=121568191  inkabb sokszor, de nem mindig: 1-1 nagyobb egyik iranyu elteres utan masik iranyu elteres az atlagos elterestöl (ami kb. 0.204 l/100km volt)

de akkora a szoras, hogy 1-2 eset valoszinüsegszamitas elvei alapjan barhogyan összejöhet

 

es termeszetesen nem tudjuk, hogy mi a valosag:velhetöen egyik sem abszolut pontos,

sem az autoe [gyartasi szoras az injektorokban, tolerancia],

sem a kutake [ott is van toleralt hiba, illetve el tudom kepzelin: toleranciat tudatosan sajat hasznukra kihasznalva müködnek, azaz nem csak "veletlenhiba", hanem "Nullpont eltolas" is van :-(  )

Előzmény: kóboráram (43807)
BekeToni Creative Commons License 2013.02.25 0 0 43824

Egyébként tényleg, - ez az egyik megoldási lehetőség, - a légszárítós üzemmód.

 

Csak szerintem, van néhány hátrányos tulajdonsága:

Amint elkezded használni, kötve vagy hozzá. Ha kikapcsolod a harmatpont előtt, úgy elönt a homály, hogy félre kell állnod. Persze lehet szakaszosan használni, de a többletfogyasztás és a zaj ott lesz veled, mint egy kellemetlen útitárs.

 

Az utólag beépített ventilátor esetében, kedvezőbb a légáramlás. Érdekes, hogy a próba  alatt még a fűtőventillátort is ki lehetett kapcsolni.

 

Előzmény: Törölt nick (43822)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!