ha a topikban rákeresel (pár éven belül), volt egy cartáras aki "otthon" vállalta, javította a klima légterelőit. szétbombázással jár sajna, nem lehet megúszni
A bekötéssel kapcsolatban lenne kérdésem: a Sub-ot is rá kívánom kötni!!, haddd szóljon. Van tapasztalata vkinek., hogy csináljam? És ugye van hozzá (Sony) egy gyári csatlakozó - ezt át kell kötni, pozícionálni a vezetékeket a csokiban, azaz kell ezzel többet dolgozni annál, hogy csak kiveszem a dobozból, majd csatlakoztatom...?
Köszönöm a részletes segítségeteket.
Továbbá, ha feltehetek további kérdést:
- másodszor jött elő egyik tipushibája - a műszerfal mögött. A fűtés, ill. annak irányítása. Kétoldali auto klima. A vezető oldalon nem tol meleget télen, de hideg (és vmi sivító hang) autópályatempónál jön be (anyós oldalon fűt rendesen), nyáron meg nem tol hűtést, sőt, meleget lök be meleg időben. Ha van tipp, hogy lehetne otthoni munkával ezt (ill. MIT is?) javítani, megköszönném. Valsz ismert, hogy nem az alkatrész a drága, hanem a kibont és visszaépít, majd feltölt... Ezen utóbbiakat elkerülném.
Lehet hasonlítgatni. Szinte ugyanaz a két autó, de mégis nagyon más. Olyan formát kalapált ki a Bravo karosszériából, hogy a bemutatás után 10 évvel is lehetett új autót vásárolni belőle... Az Olasz tervező 3 évvel a divat előtt van...
Már ugrott, az enyémmel egyidős, viszont +50e km-t futott Octavia most +0,5M-val drágább, mint amennyiért én vettem. Szóval az enyém is legalább ennyivel drágább, mint volt, arról nem beszélve, hogy azóta futottam vele 60e km-t.
a Giuliettaval legalább annyira nem lesz probléma, mint a Bravoval. nyilván itt is van pár gyerekbetegség, de 2011 óta nyilván kinőtte. :) bárcsak lehetne még újként vásárolni, mert a design mit sem öregedett 10 év alatt, brutál.
sztem a Giulia is nagyjából kortalan lesz és a sok huhogás ellenére bitang jól tartja az árát. (nyilván van lerúgott kintről betalicskázott 2-300k futott Julis 5-6 misiért, de nem ezekről beszélek)
most voltam éves szervizen és körbetáncolták milyen kiváló állapotban van, az első vizsgán lemásztak az aknába, hogy neba@ ez tényleg hátsókerekes.. :)
jövőre még többet fog érni sztem. :)
tavasszal vettünk kezdő gépecskének a srácaimnak egy MiTo -t, 1.4 16V. ~100paci , imádják :) néha vezetem a benzinkútig (mint ma is!), tényleg kanyarvadász, aszfaltbetyár kis autó.
bár én kezdhettem volna ilyennel Trabant és Zastava helyett anno! :)
Na, ilyen hamar? Kinőtted? Vagy a Bravot jobban szeretted az első 5 évben? Ja sok a kérdés... Nekem több mint 3 éve van dízel Giulietta. Kicsit fel van húzva, 210 ló, olaszosan rövid, duplakuplungos váltóval, mai napig öröm vezetni. 0-100- kb 6,5 körül...240 A vége... Tudom téged ez nem igazán érint:-))) Ugye a Bravo még meg van, azóta sincs vele probléma, igaz 122 ezer van benne... Fogalmam sincs, hogy mit vennék ezután. Az Alfiban lassan 270 ezer lesz, 60 ezret mentem vele, a hátsó tárcsa- betéten kívül még nem volt baja.
Másnap elvittem a szakihoz, amikor kiálltam a garázsból, még nem volt jó, aztán bezártam ajtót, kaput stb. Beszállok. Leállítottam csak kíváncsiságból, indítottam és minden OK.
Azóta is hibátlan. Nem tudom megmondani, hogy hányszor mentem vele azóta, de az ülésfűtéstől kezdve a start&stop-ig minden rendben van...
Nekem is párhuzamos akksin volt közben, vagyis átkötötték, ahogy ők mondták.
Közben annyi történt, hogy tegnap előtt este öntudatra ébredt és kb mindent letiltott. Fura volt...
Csak helyzetjelző működött, a műszerfalon az ikonok (a számokat már nem lehetett látni) és a visszapillantón a kilépőfény. Mára viszont magához tért. Fene se érti...
Muszáj volt cserélni, már 7 éves, még a gyári volt benne. Ha télen megmakkan, az a DSG-nek is fájt volna.