Nálam anno 1-2 hét után dobta el a gázt. Hosszas kutatómunka után derült ki, h az expanzios szelep ment tönkre. Állítólag 1000-ből 1, de ez pont nálam. Rendeltem: 15 volt a bontóból. Azóta működik kifogástalanul.
Tegnap bekapcsoltam a klímát, de nem igazán történt semmi. Ma kijött a két moha bt és ránéztek, nem volt semmi gond, csak már határérték alatt volt a nyomás. Azt mondják ez ilyen, mindig van egy kis vesztesége. Feltöltötték és festették, tök gyorsan ment az egész és házhoz kiszállással 7ezret fizettem :) Szerintem tökjó ár, korrekt volt, ajánlom ;)
Az elmúlt években heti rendszerességgel olvastam ezt a fórumot, sok hasznos információt kaptam Tőletek, amelyekért ezúton is köszönettel tartozom.
Most eladóvá vált a szeretett Jazzünk, ezért még a hirdetős oldalak előtt ide szeretném először kiírni, bízva benne, hogy gondoskodó gazdájára találok.
Az autóról pár szó:
- 2007. július 2-i, 1 246 cm3
- 65 ezer kilométer van benne (garantáltan valós, első tulajdonostól), végig Honda márkaszervizben vezetett szervizkönyvvel
- Felszereltsége: elektromos szervó kormány, ABS & mindenféle 3 betűs technika, klíma, első elektromos ablakok, elektromos+fűthető külső tükrök, CD-s rádió AUX bemenettel, mindenhol szövet és műanyag lábtörlők, hátul csomagtér tálca, téli+nyári gumik, riasztó, immobiliser, mult-t-lock váltózár...
- Skyfol fény- és hővédő gépjármű-fólia van körbe a kocsin, hivatalos műbizonylatos, 2017. júniusig még garanciás.
- Saját garázsomban tartom. Törve nem volt. Található rajta 1-2 felületi karc, ami szerintem egy polírozással orvosolható.
- Megbízhatósága példa értékű. Az éves szervízeken kívül csak első fékbetét és akkumulátort kellett benne cserélni.... MADE IN JAPAN felirat a motortérben... szóval tényleg csak ajánlani tudom! :)
Mellékelek pár képet, most szombaton készítettem őket, az autó Budapesten bármikor megnézhető.
Részletesebb információért, további egyeztetésért írjatok a mesebelihetes (kukac) gmail (pont) com mail címre és megbeszéljük!
tanácsot szeretnék kérni: kb. egy hete irdatlan bűz van a jazz-ben, először szőnyegekre gyanakodtam, majd elszórt kajára, de egyik feltételezésem sem bizonyult helyesnek. Később azt is észretvettem, hogy a szellőzéssel van kapcsolatban, indítás után, amikor beindul a levegő keringetése, erősödik a szag. Magamtól dögszagnak gondolnám, semmiképp sem műszaki jellegű szagnak. Van tippetek, hogy kihez lenne érdemes fordulnom?
köszi,
teufel
Ma megtaláltam a bűnöst ... azaz büdöst :O)
Egy méretes patkány került fogságba a szélvédő alatti vízvályúban ...
Rettenetes munka volt eltávolítani, kioperálni a doblemez és a sárvédő közé szorúlt tetemet :O(
Ha túl vagytok a vacsin teszek fel képet valahová.
Tulajdonképpen egy primitív változatot egyszerűen meg lehetne csinálni, csak egy duplaérintkezős relé kellene hozzá.
A relé tekercsét rá kell kötni az ajtózárakat működtető 2 vezetékre (ezeken a működtetéskor megjelenik a 12V, a nyitás-zárás ellentétes polaritással). Az érintkezőkkel pedig az indexlámpákat lehetne működtetni (külön a bal és a jobb oldalt).
Ez nyitáskor-záráskor egyszer villan fel, amikor a zár is kattan. (De akkor is felvillan, ha belülről a kapcsolóval működteti a zárat.)
Oks.Mivel az enyém villan ezért a barátom is szeretné ha az ő Jazze is úgy működne.De ez úgy tűnik így marad neki. Amúgy érdekes,hogy én is a villanás mellett mindig figyelek,hogy halljam a központi zár záródásának a hangját.Köszönöm a hozzászólásokat!
Nekem 2003-as van, valóban nem villan az a széria, tehát normál állapot ez a jelenség.
Szerintem szükségtelen belepiszkálni, így kell elfogadni, elvégre már nem mai gyerek, 10 éves autóról van szó, nem nagy szépséghiba. Én soha nem igényletem a villogását.
Nekem 2003-as Jazz-em volt. Ugyanolyan külön távnyitós kulccsal, mint amit írtál és az indexek nem villantak nyitáskor, záráskor. Szerintem ez gyárilag ilyen volt. Viszont a központi zár kattanása egyértelműen hallatszik, úgyhogy engem soha nem zavart, hogy nem villog az index. Igazából megszokás kérdése. A mostani autó villan, de most is inkább fülelek és rá sem nézek :-)
Sziasztok! Olyan embert keresek akinek 2003-as Jazze van.
Az egyik barátomnak van egy 2003-as Jazze és neki még a központi zár nem a kulcsba van beépítve hanem egy külön távirányítón van. A kulcson nincs semmilyen gomb. Viszont amikor bezárja vagy kinyitja a kocsit a távirányítóval akkor nem villan fel az index. Mit lehetne tenni hogy amikor bezárja-kinyitja akkor felvillanjon neki az index? Azt szeretné elérni,hogy villanjon neki is ahogy az enyém(2007-es) is.Valaki segítsen!Köszönöm!
Egy régi fogkefével kell, az nem állítja el, nem szakad bele és kitakarítja. Én azzal csináltam ;) Amúgy meg nem lehet, hogy csak elhasználtad a folyadékot és már csak kevés van benne? Akkor is szokott ilyet csinálni...
Inkább csavarhúzóval…Félő, hogy beletörik az alkalmatlanság.
A legyező fúvóka műanyag ház felöli oldala egy gömb. A fúvóka hornyába illeszkedő csavarhúzóval, finoman megmozgathatod. Először csak fordítsd a hornyot és ha megmozdult akkor könnyen tudsz a magasságán is állítani.
Egy problémában kérném a segítségeteket.
Egy ideje az ablakmosó fúvóka nem a szélvédő közepére terítve, hanem gyakorlatilag annak aljára, a lapátokra spricceli a folyadékot, ezêrt mindig maszatol a törlés szemmagasságban.
Hogyan lehetne ennek utánaállítani?