Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vincent66 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142661

Na, ez a beszéd. :-DDD

 

Akkor mi volt a kérdésed végülis?

 

:-DDD

Előzmény: Bravósgábor (142650)
vinjo Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142660

Na, ez nagyon jó hír. :-)

 

(Nekem meg kissé átalakul az új robogó. Némileg erősebb lesz, kb.11 ló. Ha megjön péntekre az alkatrész, akkor hétfőn készen is lesz.)

Előzmény: bajan122 (142653)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142659

Mármint újonnan mennyi? Kíváncsi vagyok mennyit költöttek rá. A 4 gumi 300 körül volt azt tudom.

Előzmény: Mewo (142658)
Mewo Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142658

Ha nem replika kerék, akkor 300 környékén van, persze a piac diktál.Szerintem eredetiek, mert nagyon kint van a kerék elöl.Az M3 első sárvédője ki van szélesítve a 4.2 V8 miatt, így az ET szám is más, mint egy átlag E90-en.Persze képről okoskodni...

 

A szervó sajnos ilyen, nem lesz sokkal könnyebb más kerékkel sem, a BMW szervók nehezek.Én mondjuk nem is szeretem őket, mert Apu kocsiját még a dynamic drive kormánnyal is nehéz befordítani akár csak kilencven fokban is és mindehhez hozzátéve még buzin is fordul.

 

Azt nézd majd meg, hogy tiptronicban nem használja az első fokozatot, 2esből indul, kábé kétharmad gáznál rakja csak vissza 1esbe.

 

Igen tényleg M47 még, rosszul mondtam.

Előzmény: bajan122 (142651)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142657

800 volt csak a sampon 1 literesbe

Egyébbként elég csini lett tőle - vele ;)

Előzmény: zgi521 (142655)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142656

Na ja, a zöld pl a dízel teerautómba való.

Előzmény: zgi521 (142655)
zgi521 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142655

tudtommal keverni sem szabad a kulonbozo fagyallokat.. nem veletlen van narancs, kek,zold.. ellenben nem kitelezo mar a desztviz, ha kicsit utana kell tolteni..

 

sztem az 1000+ forintos liter ar nem egy katasztrofa, amit sampont vettel nemreg sztem dragabb lehet ;-/

Előzmény: Bravósgábor (142650)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142654

A simán beülök magam mögét úgy kell érteni, hogy ha már benn vagyok akkor elférek, beülni viszont nem olyan sima :-) Beszállás kb mint a bravoba hátra, csak még alacsonyabbra ülsz.

Előzmény: bajan122 (142651)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142653

Köszi.

 

más

 

Megmértem, bőven befér a cuccod.

Előzmény: vinjo (142649)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142652

Pedig jobban tennék mert tudtommal ez keni a vízpumpát is.

Előzmény: Bravósgábor (142650)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142651

Ha megnézed itt a bravo fórumon is sok a rossz tapasztalat, mert egyfelől az elégedett readonly nem ír, másfelől mi is inkább akkor szoktunk írni ha valami történik. Szerintem ez normális.

 

A 320d-t sokat dicsérik (persze a benzinesek még megbízhatóbbak). Plusz a dízelből rengeteg van és nagyon sok a tekert órás. Szerintem a valóság az hogy ezek a 2005-2007 közötti autók már jócskán 300 ezer km fölött vannak zömében ott meg normális a turbó csere. Épp most adott el a barátom egy lagunát 400 ezer+-os futással, nem tekerte meg, 2008-as volt és nagyon jól nézett ki kívül, belül. Az ügyfelem meg egy 2006-os corolla versot pont 400 ezer előtt (tesókámék vitték el és fogták a fejük, hogy végig vezetett toyotás könyve van, mert így hogy fogják visszatekerni). A laguna futár volt Berlin-Budapest vonalon, a toyota meg itthon futott mint cégvezető autó. Akkor mennyit mehet egy ilyen használatú autó a franciáknál vagy a németeknél?!

 

Majd írok róla részletesen, ha már lesz tapasztalat. Egy biztos a malom kerék miatt olyan mintha nem lenne benne szervó, plusz aki járt nálam tudja hogy az utcába sem könnyű ilyen alacsony kocsival bejutni :-) Ami érdekes, hogy D-ben a váltó városban 1300 körül tartja a fordulatot, 2300 fölé csak padlóra engedi. Ja és alapjáraton elég traktoros a hangja (gondolom ezek pd-k). A fogyasztása meg városon kívül 5 liter akkor is ha 90-nel megyek és akkor is ha 130-val, érdekes. Hely több van benne mint vártam, simán beülök magam mögé, barátom nem kis darab és azt mondta ő is elfér míg a hasonló korú A4-ben nem.

Előzmény: Törölt nick (142640)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142650

nehogy azt mond hogy a fórumozók többsége szalad alkalom adtán a paraflum után . 

Megveszik ár - érték arányba nem a leggagyibb fagyállót aztán beleöntik simán.

Csak nem irogatnak ide be ennyi .

Előzmény: vincent66 (142641)
vinjo Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142649

Gratulálunk hozzá! 

Előzmény: bajan122 (142601)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142648

Valószínűleg arra utalt. Egy megelőző célú csere valóban kb. 4-500e Ft, ezt érdemes belekalkulálni annak, aki N47 motorral vesz BMW-t használtan. 2011-ben javították a problémát amúgy.

 

Ha a jövőben esetleg beszámolsz a tapasztalataidról E90 téren, én is szívesen fogom olvasni.

Előzmény: bajan122 (142643)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142647

ráálltam az na.

Előzmény: bajan122 (142646)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142646

Nálunk is csak a tgk az, teljesen raaltam az automatara.

Előzmény: gattaka12 (142645)
gattaka12 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142645

 

  Üdv. az ex.Bravos bmp s klubban.Ez a motor nagyon jó,a ZF automata pedig addiktiv,nálunk már kézi váltós gép nincs is :-)

Előzmény: bajan122 (142601)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142644

Szeretnék riasztót telepíteni vagy telepíttetni a Bravoba. Van valakinek tapasztalat? Milyet rakassak bele, esetleg melyikekkel érdemes egyáltalán érdemben foglalkozni... korábban a Puntohoz vettem, nem a riasztó miatt, hanem a távirányítós központizár miatt, de végül nem tettem bele, mert be kellett volna kötni a "vezérlőegységbe", és utána olvasva félő volt, hogy meg fog valamit kavarni ( befecskendezési arányt, és egyebeket). A legjobb olyan lenne, amihez nem kell külön autóvillamosságihoz vinnem, magam beépíthetem... Tudtok linkeket dobni a témában esetleg? Köszönöm.

bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142643

Nincs dpf.

 

Akkor erre utalt a kereskedo hogy az utód makrancosabb tud lenni (vezlanc csere gondolom ilyan 500ezer ft körül van)

Előzmény: Törölt nick (142638)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142642

gratula, jól fest.... :-)

Előzmény: bajan122 (142601)
vincent66 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142641

Felőlem akár a kannásbor is megteszi, mindenki azt tesz bele, amit akar, ez viszont a gyári ajánlás.

Előzmény: Bravósgábor (142609)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142640

Ha lesz időd, olvasd ki az E90 topikot itt az Indexen. Sok hasznos dologról volt már szó.. Bár szerintem elég sok a negatív tapasztalat is (bevallom engem eléggé elriasztott a típustól). Ennek ellenére még lehet, hogy így is lesz egyszer.. Jó autók ezek, de hozzánk már sokszor csak a "zacc" csapódik le és lehetnek zsebbenyúlós tételek. Ha kifogsz egy jót, akkor biztos nagy élmény. (egy 25i  :)

Előzmény: bajan122 (142637)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142639

Az automatát biztos szeretni fogod, az 5 ösben én imádom, bár az elején (mivel sosem vezettem autómatát) nagyon kellett figyelnem a bal lábamra, párszor befékeztem reflexből, szerencsére nem olyan helyzetben hogy baj legyen. Most már nincs gond, simán váltogatok a kocsik között.

 

5 ösön ugyanilyen a nyári felni, ott gyárilag ez volt hozzá, mivel mpaketes, Télinek meg szereztek egy 16 szintén BMW alufelnit.

 

Én még amúgy az ülésen finnyáskodok, nekem a combtámaszos, félbőr fél szövet, fűthető ami szóbajöhet.

 

A navija nekem se tetszik, ebben egyetértek.

 

Előzmény: bajan122 (142629)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142638

Igen, tudom, hogy ez is láncos. Ha utánaolvasol, ennek az utódjának - az N47-nek, ami 2007-től van - sok baj van a megnyúló vezérműláncával, gyakorlatilag tipushiba -  és az egy elég húzós költség. Szerencsére téged ez nem fenyeget. DPF-ed van egyébként? Ha lefelé áll a kipufogó vég, akkor az sincs. (1 gonddal kevesebb)

 

Előzmény: bajan122 (142636)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142637

Amúgy köszi.

 

Tényleg körüljártam a témát rendes. A szóba jöhető karosszéria változatoknál minden motor variációt megnéztem. Benzines bmw és audi mint a fehér holló. 

Előzmény: realist_ (142628)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142636

? Miért? A későbbinek van?

 

Ez láncos motor!

Előzmény: Törölt nick (142634)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142635

Csak olyan nincs eladó (max egy-két darab amiket külföldről hoztak be, ami nem biztos hogy jó nekem).

 

A 330-335 i-re csak a helyi adó 110-150 ezer/év. Az kicsit sok azért hogy menjek vele év max 5000 kilométert (30ft/ kilométer).

Előzmény: realist_ (142628)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142634

Ha 2005-ös, akkor még M47.  De legalább nem lesz vezérműlánc problémája.

Előzmény: Mewo (142627)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142633

az fsi a közvetlen befecskendezés jelölése, tfsi amire te gondolsz.

Előzmény: zgi521 (142631)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 142632

Előző tulaj (apukája) nagyon tele volt (a legapróbb szarral is a rackba mentek és nem mellesleg minden autójuk onnan van) így feltételezem igen, eredetiek. Tavaly kerültek fel rá a gumival együtt. 

 

Mennyibe kerül egy ilyen felni szett újonnan?

Előzmény: Mewo (142630)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!