Ha nem replika kerék, akkor 300 környékén van, persze a piac diktál.Szerintem eredetiek, mert nagyon kint van a kerék elöl.Az M3 első sárvédője ki van szélesítve a 4.2 V8 miatt, így az ET szám is más, mint egy átlag E90-en.Persze képről okoskodni...
A szervó sajnos ilyen, nem lesz sokkal könnyebb más kerékkel sem, a BMW szervók nehezek.Én mondjuk nem is szeretem őket, mert Apu kocsiját még a dynamic drive kormánnyal is nehéz befordítani akár csak kilencven fokban is és mindehhez hozzátéve még buzin is fordul.
Azt nézd majd meg, hogy tiptronicban nem használja az első fokozatot, 2esből indul, kábé kétharmad gáznál rakja csak vissza 1esbe.
tudtommal keverni sem szabad a kulonbozo fagyallokat.. nem veletlen van narancs, kek,zold.. ellenben nem kitelezo mar a desztviz, ha kicsit utana kell tolteni..
sztem az 1000+ forintos liter ar nem egy katasztrofa, amit sampont vettel nemreg sztem dragabb lehet ;-/
A simán beülök magam mögét úgy kell érteni, hogy ha már benn vagyok akkor elférek, beülni viszont nem olyan sima :-) Beszállás kb mint a bravoba hátra, csak még alacsonyabbra ülsz.
Ha megnézed itt a bravo fórumon is sok a rossz tapasztalat, mert egyfelől az elégedett readonly nem ír, másfelől mi is inkább akkor szoktunk írni ha valami történik. Szerintem ez normális.
A 320d-t sokat dicsérik (persze a benzinesek még megbízhatóbbak). Plusz a dízelből rengeteg van és nagyon sok a tekert órás. Szerintem a valóság az hogy ezek a 2005-2007 közötti autók már jócskán 300 ezer km fölött vannak zömében ott meg normális a turbó csere. Épp most adott el a barátom egy lagunát 400 ezer+-os futással, nem tekerte meg, 2008-as volt és nagyon jól nézett ki kívül, belül. Az ügyfelem meg egy 2006-os corolla versot pont 400 ezer előtt (tesókámék vitték el és fogták a fejük, hogy végig vezetett toyotás könyve van, mert így hogy fogják visszatekerni). A laguna futár volt Berlin-Budapest vonalon, a toyota meg itthon futott mint cégvezető autó. Akkor mennyit mehet egy ilyen használatú autó a franciáknál vagy a németeknél?!
Majd írok róla részletesen, ha már lesz tapasztalat. Egy biztos a malom kerék miatt olyan mintha nem lenne benne szervó, plusz aki járt nálam tudja hogy az utcába sem könnyű ilyen alacsony kocsival bejutni :-) Ami érdekes, hogy D-ben a váltó városban 1300 körül tartja a fordulatot, 2300 fölé csak padlóra engedi. Ja és alapjáraton elég traktoros a hangja (gondolom ezek pd-k). A fogyasztása meg városon kívül 5 liter akkor is ha 90-nel megyek és akkor is ha 130-val, érdekes. Hely több van benne mint vártam, simán beülök magam mögé, barátom nem kis darab és azt mondta ő is elfér míg a hasonló korú A4-ben nem.
Valószínűleg arra utalt. Egy megelőző célú csere valóban kb. 4-500e Ft, ezt érdemes belekalkulálni annak, aki N47 motorral vesz BMW-t használtan. 2011-ben javították a problémát amúgy.
Ha a jövőben esetleg beszámolsz a tapasztalataidról E90 téren, én is szívesen fogom olvasni.
Szeretnék riasztót telepíteni vagy telepíttetni a Bravoba. Van valakinek tapasztalat? Milyet rakassak bele, esetleg melyikekkel érdemes egyáltalán érdemben foglalkozni... korábban a Puntohoz vettem, nem a riasztó miatt, hanem a távirányítós központizár miatt, de végül nem tettem bele, mert be kellett volna kötni a "vezérlőegységbe", és utána olvasva félő volt, hogy meg fog valamit kavarni ( befecskendezési arányt, és egyebeket). A legjobb olyan lenne, amihez nem kell külön autóvillamosságihoz vinnem, magam beépíthetem... Tudtok linkeket dobni a témában esetleg? Köszönöm.
Ha lesz időd, olvasd ki az E90 topikot itt az Indexen. Sok hasznos dologról volt már szó.. Bár szerintem elég sok a negatív tapasztalat is (bevallom engem eléggé elriasztott a típustól). Ennek ellenére még lehet, hogy így is lesz egyszer.. Jó autók ezek, de hozzánk már sokszor csak a "zacc" csapódik le és lehetnek zsebbenyúlós tételek. Ha kifogsz egy jót, akkor biztos nagy élmény. (egy 25i :)
Az automatát biztos szeretni fogod, az 5 ösben én imádom, bár az elején (mivel sosem vezettem autómatát) nagyon kellett figyelnem a bal lábamra, párszor befékeztem reflexből, szerencsére nem olyan helyzetben hogy baj legyen. Most már nincs gond, simán váltogatok a kocsik között.
5 ösön ugyanilyen a nyári felni, ott gyárilag ez volt hozzá, mivel mpaketes, Télinek meg szereztek egy 16 szintén BMW alufelnit.
Én még amúgy az ülésen finnyáskodok, nekem a combtámaszos, félbőr fél szövet, fűthető ami szóbajöhet.
Igen, tudom, hogy ez is láncos. Ha utánaolvasol, ennek az utódjának - az N47-nek, ami 2007-től van - sok baj van a megnyúló vezérműláncával, gyakorlatilag tipushiba - és az egy elég húzós költség. Szerencsére téged ez nem fenyeget. DPF-ed van egyébként? Ha lefelé áll a kipufogó vég, akkor az sincs. (1 gonddal kevesebb)
Tényleg körüljártam a témát rendes. A szóba jöhető karosszéria változatoknál minden motor variációt megnéztem. Benzines bmw és audi mint a fehér holló.
Előző tulaj (apukája) nagyon tele volt (a legapróbb szarral is a rackba mentek és nem mellesleg minden autójuk onnan van) így feltételezem igen, eredetiek. Tavaly kerültek fel rá a gumival együtt.