Elvileg busznál is, bár ott nincs segédlet a beállításhoz, önszorgalomból kell megtanulni.
Amúgy az óra beállításánál mire szolgál a dátum után megadható egyjegyű szám? Az elektronikus jegykezelő harmadik számjegyként nyomtatja a jegyre, és az értéke nem változik beállítás után.
Az miért van, hogy ha kilépek a főmenübe, akkor a járatszám gomb csak a visszaírás opció kiválasztása után működik? A visszaírás opció önállóan nem csinál semmit.
Mitől függ, hogy a járatszám menübe belépéskor melyik járatot adja ki? Mert van, hogy az utoljára beírt járatot, aztán előfordul, hogy az állományban elsőként szereplő járatot, de adott már FGY, MUOB kiírásokat is elsőre.
Trolinál egyértelműen a járművezetők kötelessége a pontos idő ellenőrzése és beállítása kocsiátvételkor. A mai napig fent van a munkalapon, hogy a Fok-Gyem és Vultron kijelzők beállításához minden végállomásra - segítségképpen - ki van helyezve ennek a módja. Egyébként egyiken sem bonyolultabb, mint a járatszámot beállítani...
Nálunk a villamosnál ezt leszabályozták a felsőbb vezetők a műszak részére, de Budán ennek a kérdésnek a szolgálatvezető határt szabott és ezzel a járművezetőnek tisztában kell lennie. Az óra Ic 5 évre van hitelesítve akkumulátor szempontkjából, ha ezt túllépí akkor szokott előfordulni, hogy ki és beüzemelés között késik, vagy elfelejti az időt a készülék.
Jó magam tegnap este minden kocsinkat átállítottam az óráját.
Namert most elkezdtem egy párét Óbudán, amik épp bent voltak, de pl. egy csomó régi programos 405-ösben a 3-asra nem jön be semmi...
07-61 kezelőkijelzője alsó sora felül van, félig látszik :o) De beállítva
07-56 kezelőkijelzője pedig teljesen vak, de ettől függetlenül működik. Ez is beállítva :o) /De utána vettem észre, hogy a belső kijelző nem ír... :o/)
Ezenkívül rengeteg kocsi fronttábláján csak a teszt megy (260/415 vegyesen). Ez mitől lehet? 06-02, 06-04, 06-67, 07-69...
Igen, ezt már én is észleletem, de nem jöttem rá, hogy miért csinálja. Megnézettük, de állítólag minden rendben volt vele:) Műszakos nem tudta biztos, hogy mit kell nézni:) Nem baj, inkább kétszer legyen jelezve egy hiba, mint egyszer sem! :-)
Elvileg a FOK-GYEM programba be lehet állítani, hogy mennyi időközönként váltsa a képeket, de ezzel még nem kisérleteztem:) Mitől függ az, hogy a képeket függőleges "zümmögéssel" vagy vízszintes irányú "zümmögéssel" frissíti? (bocs a laikus fogalmazásért)
Egyébként azt nem vetted észre, hogy ennek a kocsinak a front kijelző LED-es?:D Nem, de ha legközelebb találkozom vele, megfigyelem.
nem tudom, itt kell-e mondani, de a 11-35 kijelzői a külső-első és a belső-első kivételével rosszak. a rosszak a belső-hátsót kivéve olvashatók, csak nem lehet őket törölni-átírni, míg a belső-hátsó mákos.
Szerintem az 54/55-ös vonalak feleslegesek lennének, mert ott a 2008-as pk óta 435-ösök vannak a 280-asok helyett. Jelenleg az 54/55-öst nem is tudják az ezüstök. (Legalábbis asszem 08-03 tegnap nem tudta.)
Viszont szerintem a 84E/89E/94E-294E-re célszerűbb lenne a titkárnéni, hisz az ezüstnyilak többsége ott (is) közlekednek mindennap.
Nem tudod, hogy mi történt a BPO-543 FOK-GYEM rendszerével, mert Dél-Pesten feltöltötték rá a vonalakat és kb. 3 napig tudta is mi merre van. De most megint nem tudja.
Jövőhét közepén küldjük az új képállományt. Reméljük ezzel javítani tudjuk a Fradis kiírást.Még várjuk az esetlegesen felmerülő hibákat:)....de az úgy sincs:D