Lehet, h a sok vigyorgós cigi miatt Hollandiában kissé kelekótyán gondolkodta a tervezők, egy azonban biztos, nem lehet őket német rendmániával vádolni, hiába rokonok.
ja, azért az látszik, hogy a felhasznált anyagok és az ipari kultúra terén kicsit nyugatabbra esett a philips, de pl. a belső szerelése ennek is kissé zűrzavaros:)
Itt van a Philips EL3541A ugyancsak 1960-ból, végül is hasonló a Tertához. Az biztos, hogy nemzetközi viszonylatban sem kellett szégyenkezni a Terta miatt.
Tesla B4-essel én is vettem fel kabarét, rádiójátékot, anekdotákat 4,76-on, de a 2,38-as sebességet -azaz inkább szalaglassúságot- nem használtam, az URH-ról felvett szöveg már túl sokat romlott. Néhány hónapja kaptam egy szatyorban 13 cm-es orsón stúdiószalagokat. Agfa per 525, BASF LGR valami - 9ésfélen kabaré, félsávon! Hofi, Psota Irén és Major Tamás mint Lujza és Jenő - de jó hallgatni! Ihagee
Ez az orsóforgás csodálata nem csak az öregek privilégiuma, látni kellett volna a gyerekeket, mikor tavaly előtt a múzeumok éjszakáján a XVIII. kerületi gimiben kiállítottam a gépeimet, és természetesen szólt is egy! Tátott szájjal bámulták a forgó orsókat "amik szóltak" ...
Ha tudnátok, hogy a "felgyorsult világban" hány alternatív stúdió féltett kincse az analóg szalagos stúdiómagnó! Semmilyen utómunkával, limiterrel vagy kompresszorral nem lehet azt a sajátosan retro dinamikai hatást előállítani, amit a mágnesszalagra való fel- és lejátszással érnek el. Még a legelvetemültebb hardcore metal stílusban is használják a mastring készítésnél!
Sőt! Még 4,76-on is vettem fel, de az nem puszta takarékosság volt, hiszen a Luxemburg AM sávon max. 4,5 kHz-et tudott, amihez nem kellett nagyobb sebesség.
Nem szabad fülöpszökről beszélni, mert tegnap este baállított egy rokony egy 4418-al, hogy javítanám meg neki...:) Mondjuk abban igaza van Spacinak (itt ütöttem a saját kezemre:) ) nagyon könnyű a szerelése, pár pec alatt szétkaptam, a csévélő motor kiszerelése sem tart tovább két percnél...