Keresés

Részletes keresés

jonsi66 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11401

Üdv mindenkinek!

jonsi66 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11400

Szia!

valószínüleg megnyúlott az ékszíj.Honda olajjal használtad?

Az is lehet,hogy már bent van az üzemóra.

Előzmény: kardos sanyi (11347)
lacbp Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11399

Köszönöm! feljegyzem!

 

Még egy lehetőséget találtam. Johanna kft. állítólag ők is forgalmazzák. arra is rákérdezek!

 

köszi mégegyszer!

Előzmény: gombászok (11389)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11398

Üdvözlök mindenkit!

 

AL-KO MH370-4  Rotációs kapához lehet még valahol alsó halytást venni?

A neten nem találtam sehol.

/a bronzkereket megette a csapágyaival együtt./

 

Köszönöm ha valaki tud segíteni.

apii Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11397

Fél óra nem sok, de nem véletlenül való ezekbe híg olaj.Én az összes gépbe gyárit olajat rakok, kivéve a csipegetősöket.

Előzmény: Törölt nick (11396)
apii Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11395

Szerintem az a géped hibája.

Én is sűrűbbet rakok abba a gépbe amelyik eszi, de az is ugyanúgy elfogy.Én 10-50-et használok bele, de eredménytelenül.

Előzmény: Törölt nick (11394)
Nagy10 Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11393

Szia!

 

Motorolajnak Briggs-et vegyél,hajtóműolajnak pedig mindegy,csak hajtóműolaj legyen.

Előzmény: *Koczkás* (11392)
*Koczkás* Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11392

 

Sziasztok!

 

Milyen motor, illetve hajtóműolajat ajánlanátok egy 5,5 lovas KF Briggs motoros kapába?

Glaskasten Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11391

Szia!

Az már kókányolás, ne foglalkozz vele! Ember a kartergázt vezette el rajta, mert akkora volt a motpr kopása, hogy már attól leállt.....

A lényeg, a rudazat, meg a többi!

 

Alkatrész? Ehhez a motorhoz szinte bármely kertigépboltban kapasz! ( Még a Világ Végén is, mert én ott lakom. Nekem ilyen motor van a fűnyírón!)

 

Pucold ki a karbit, indítsd, s ha akkor is beköpi a gyertyát, akkor gáz van, mert felhordja az olajat! ( Csak megjegyzem, akkor is érdemes javítani - gyűrű,stb.- mert egy ilyen új moci kb. 45-50 matyi.) Sokan szidják, hogy nem korszerű, de ez az utolsó széria, amit otthon javítani lehet igazán. Ezért szeretem. Ami az benyém, nem merem szétszedni, mert az utolsókat rúgja, de megy. Soha nem hagyott ott. Még akkor is felújítom, ha a gatyám megy rá....

 

Tehát: tisztítani, próbálni! ( A faternak meg igaza van...)

 

Üdv: Imre

 

U.I.:Neked és mindenkienk! Találáltam Embert. aki használt motorokat NEM csillagászati összegért forgalmaz. Én egyet biztosan a jövő hó végén csípek Nála. Ha bejön, jelzem.

Előzmény: Otm Shank (11390)
Otm Shank Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11390

Szia!

 

Ja-ja ez az a gép! De mondjuk az első két képen látható egy darabka szilikon cső. Az mi? Gondolom az már valami házi tuning.

Hól kaphatok ehhez a motorhoz alkatrészeket?

 

szilárd

Előzmény: Glaskasten (11388)
gombászok Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11389

Itt van a kovácsmester neve, címe: Ancsin István 5600 Békéscsaba Franklin u. 89. Tel: 66/436101

Előzmény: gombászok (11381)
Glaskasten Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11388

Szia!

 

 

Kukkold meg a 875-ös hsz-t, látsz képeket, pont erről van szó !

 

Imre

Előzmény: Otm Shank (11387)
Otm Shank Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11387

Hali!

 

A tank és a karburátor elrendezése olyan. Nem egy mai gép (legalább 15-20 éves).

Nem volt döntve tárolva, de az tuti, hogy az elmúlt 5-7 évben hozzá sem nyúltak. A két rugó megvan, de nem tudom, hogy milyennek kell lennie. 

Szakértő szerint /fater :)/  a rudazatnak mozognia (rebegnie) kellene.

Hétvégén csinálok képeket a gépről.

Üdv Szilárd

Előzmény: Glaskasten (11385)
kék1 Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11386

Mondhattad volna előbb is!

 

:-((

Előzmény: apii (11384)
Glaskasten Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11385

Üdv!

 

Hát.... Az eleje biztos, hogy a fordulatszám, a többi nekem rejtély...

DE! Ha régebbi típus ( olyan, ami mellett van a kis üzitank, rajta a karbival, akkor ki kellene cserélni a membránt a a karbi alatt, ami AC pumpaként műkszik. A gáz az, hogy az idő múlásával öregszik, veszít a rugalmasságából, s terhelés alatt nem szállít elég benyát a motornak. Tök mindegy, hogy gumicuclis, vagy nem. Ja, meg ki kell takarítani a rendszert, mert lehet, hogy lekoszosodott. ( Mert a benzin nem tiszta, a hiedelmekkel ellentétben. Legalábbis nálunk.) Célszerű ellenőrizni a szabályzó rudakat és rugókat, hogy mennyire vannak topon. A rugók gyengülése is beleszól a karbi munkájába. ( A rudazatok között legalább 2 rugó kell legyen a karbinál,meg hajlított acéldrótból készült kis rúd, 2 ágú. Van aki ekhagyja, aztán hajlít drótból, meg szidja a motort, hogy nem jó.)

Forintos dolgok, de megéri cserélni.

Ha a gyertyát olajjal beköpi, akkor döntve tároltad, előbb-utóbb a kipuffon is megjelenik az olaj. Ezeket a motorokat 30 foknál jobban nem illik döntögetni, mert az olaj a hengerbe folyik. ( Gyertya ki, rángat, olaj kifolyik, azután indít.) Vigyázni kell, mert ilyenkor - túldöntésnél - nem igazán lesz kenése. 

Lényeg, hogy bármilyen típusú, a rendszert ki kell tisztítani, mert a benzinben is fan parafin, s hidegben csúnya dolgokat tud művelni, ha besűrűsödik!

 

Jó szöszmötölést! 

 

Imre

Előzmény: Otm Shank (11377)
apii Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11384

Nem ám megreszeled a láncot! :-)))

Előzmény: kék1 (11382)
Machello Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11383

Köszi a képeket, legalább most már láttam ilyet is. Használd egészséggel!

Előzmény: kék1 (11382)
kék1 Creative Commons License 2012.02.29 0 1 11382

Csak zsírozni kell a láncot. Masszív öntvény szerkezetben vannak a csapágyazott tengelycsonkok. Jó.

 

 

 

 

Lánchajtás:

 

 

 

 

 

 

Masszív kis szerkezet, reméélem hasznos lesz. Robi 156-osra teszem, kultivátorozni fogok vele.

Előzmény: Machello (11355)
gombászok Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11381

Szevasz lacbp!

 

Egyik lehetőség: www.nedikertigep.hu (ma kaptam a budakalászi Hermes-nél, a Hermesz nem tart ilyen alkatrészt)

 

Másik: kipróbált, régi cimborám szerint (aki békéscsabai profi szervizes) vagy nem lehet beszerezni, vagy k-va drágán.

De: tud egy kovácsmestert, aki garantáltan méretre és jó minőségben legyártja!! Igaz Békéscsabán, de lesz megoldás. Én is ismerem ezt a kovácsot, nekem kultivátor kapákat csinált vagy 15 éve. Telefonját meg tudom szerezni később, a többi a Te dolgod. Irányár kb: 1000 Ft/db

Előzmény: lacbp (11380)
lacbp Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11380

szia Gombászok bp xvii. ker

Előzmény: gombászok (11356)
apii Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11379

Nem neked akartam! Misinek! :-))))

Előzmény: ujimi (11371)
apii Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11378

Ha már veszel bele olajat, jobb hogy ha léghűtéses géphez valót kérsz.Szerintem.

Ha meg marad, akkor azt teszed bele.Gyárilag azt hiszem 0-30-as kell bele.

Előzmény: ujimi (11371)
Otm Shank Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11377

Szia.

 

Briggs motor van rajta 4 lovas

<At 3600 R/MIN (SAE J607)> ez lenne a típus jelzése?

 

Üdv:

szilárd

Előzmény: Glaskasten (11373)
Szilibetyár Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11376

Szia bocs lemaradt hogy nekem GCV 160 as van de köszi mégegyszer a segítséget

Előzmény: Glaskasten (11372)
Szilibetyár Creative Commons License 2012.02.29 0 0 11375

Szia köszi a sok segítséget !!!!!!!!!!!!A válasz a kérdésedre minek a sok plusz kiadás.Hát sajna én ahol lakom Győr Moson Sopron megyében akár traktor akár személy kocsi vagy kamion na ezek sajna csak a gázt  ismerik a fék az luxus vagy csak azé veték meg mert a jármű tartozéka volt SAJNA Ja és a rendőreink is bele tartoznak!!!!!!!!!!!!!Mifelénk ha nem lovaskocsi ,kecskefogat akkor bízz letolják ha nem tudják kikerülni vagy ha lusták !!!!!!!!Ja igen TISZTELET A KIVÉTELEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Igy musz meg oldanom valahogy.Meg van hogy sajna kicsuszom az dőböl mivel mindenap használom a Marcit  és akkor viszont sötétben kapkodni a lámpák után na azt is meguntam igy keresem a megoldást továbrais!!!!!!!!!Szép napot neked

 

 

Előzmény: Furak (11358)
domika48 Creative Commons License 2012.02.28 0 0 11374

kosi 73

Kösz a választ, sokat segítettél.

Előzmény: kosi 73 (11361)
Glaskasten Creative Commons License 2012.02.28 0 0 11373

Szia!

 

Bocs, de az, hogy RK 02, a gép típusa! Milyen motorral van szerelve az ártatlan? Én jelenleg HONDA motorost használok!

Sok függ a motor típusától, így még találgatni sem érdemes!

 

Igen a hajtóművedben fárad a szimering, azért "könnyezik". A melegedéssel ez lehet, erősödni fog. Én a szezon előtt a helyedben cserélném. (Mindkét oldalt.) Nekem Hykomol van benne. Ha a Trabant váltó elment vele, akkor ez miért ne?

 

Megjegyzem, sokan teszik, hogy a hajtóműolajban csapágyzsírt oldanak fel, vagy tömik a hajtóműbe. Ez a folyást átmenetileg csökkenti, meg besűríti az egészet. Tény, tovább bírja, de előbb-utóbb olajsár lesz belőle, kenés meg semmi.

Kb. ennyi. 

 

Üdv.: Imre

Előzmény: Otm Shank (11370)
Glaskasten Creative Commons License 2012.02.28 0 0 11372

Üdvözöllek!

 

Igaz, nem írtad, milyen típusú motorral szerelt a géped, de alapesetben Honda GCV 160-as mocinak kellene lennie rajta. 

Namármost ezen a motoron világítótekercs nincs és nem is volt. Nekem GCV 135 van, de azon még helye sincs ilyen kütyünek. 

Szerintem a 160-ason sincs. ( A gyártók és forgalmazók közül több a figyelmet erre fel is hívja.)

Világítás ugyan kötelező a kerti traktorra - ezt kb. két hete veséztük, a jogszabályi linkek is ott vannak, lehet olvasgatni - de a többi már nem, amit írtál. Felesleges. 

Marad az akksis világítás, vagy a kerékpáros cuccokból - elemes - kell összehozni, hogy a jogszabálynak megfelelj. Ha ritkán kocsizol, akkor ez pont jó.

 

Általában a 2T motoroknak van világító tekercse - ROBI 50 ,52, 55, 151, stb., illetve a Briggs 4T motorokon találsz, vagy legalábbis beépíthető, mert van helye. A teljesítményük meg túl kicsi ahhoz, hogy sok fogyasztót üzemeltess vele.

Én ezért használom a kocsit 2T motoros géppel többek között.   

 

Üdv.: Imre

 

 

Előzmény: Szilibetyár (11345)
ujimi Creative Commons License 2012.02.28 0 0 11371

Szeva!

Eleinte én is a gyári olajat használtam aztán valahol(lehet hogy itt)olvastam hogy simán jó bele a 10w-40 es,azóta mivel a személyautómba is az kell azt használom(vagy 3 éve) nincs semmi baja  ,szép a hangja.A gyár biztos a saját olaját ajánlja ,csak az a lényeg hogy benzines motorhoz valót öntsél bele(bár még ez sem biztos)mert a diesel másképp van állítólag adalékolva!

Üdv:ujimi

Előzmény: Törölt nick (11364)
Otm Shank Creative Commons License 2012.02.28 0 0 11370

Sziasztok!
Új vagyok még a rotálós szakmában és egy kis segítséget kérnék.
Van egy RK02-es em. Valaki tudna küldeni hozzá egy leírást/használatit vagy valami hasonlót? link is jó!
Hétvégén sikerült beindítani a gépet, de pár másodperc (5-10) után leállt. Másodikra hosszabb időre járt, de amint előre döntöttem (és éppenhogy a kapa belekapott a földbe) elkezdett "dadogni" , volt olyan is hogynéha, magától felpörgött, és vissza.

Minthogyha nem lenne egyenletes az üzemanyag ellátás. (gyertya új, bár beköpi olajjal)Van erre valakinek valamilyen tapasztalat?

Jah... és még egy tünet.

Ennek az egész próbálkozásnak a végén a hajtómű alján, egyik oldali tengelynél szivárog az olaj (nem vészes, de olajos lett). Szimmering, vagy ez a mennyiség normális?

Milyen olaj való bele? API GL-5 80W-90 (Hykomol K 80W-90)?

Előre is köszi a segítséget!!!

Szilárd

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!