az idomero utan barmihez nyulnak buntetessel jar.. megprobalok utananezni, de sztem nem vegtelen szamu turbo hasznalhato az tuti! :) ez sokkal inkabb a motor resze, mint a kers vagy az akksi csomag, a tank.
Lehet, hogy amikor az öltözőben kinyitják a szekrényt, kiesik belőle 30-40 db csereturbó (természetesen az egy versenyhétvégére tervezett mennyiség), így végképp nem foglalkoznak a kímélésével. :)
Nem ismerem a szabályokat, de szerintem a turbóból bármennyit cserélhetnek. Na meg a hűtése is rendesen meg van oldva így nem hiszem, hogy gond neki a leállítás (azalatt a pár száz kilométer alatt amíg használják).
Dpf lehet hogy mégis van pedig lefelé mutat a kipu. A szaga teljesen olyan mint a dpf-es dízeleké, valamint mikroszűrőt számol vissza a fedcomp (ezt a szerviz funkciót csak most találtam meg és még 42 000 km).
Ma egész nap teherautóztam és alig vártam, hogy kicsit szórakozzak este. Gyerekfektetés után kimentem és eszembe jutottál mert nekem is fogyott némi gumi csak nem előröl :-) (Halkan jegyzem meg hogy a papás stílus a múlté, de erről nem a kocsi tehet mert részben ezért váltottam autót.)
Tegnap ugyanígy voltam én is. Már hogy emelkedőn döngettem felfelé Kerecsend irányába. Egy kollégával mentünk küldetésbe - én meg toltam neki, gondoltam úgyis új téli gumikat kell majd vennem.
Már az emelkedőn túl volt, mikor a kolléga szólt, hogy azért a 90-re figyeljek. Szerintem 100 fölött mentünk, mikor megláttam a Yetit a következő kanyarban...
Pl.: ma nagyon meghajtottam a gépet, elvittem az egyik haveromat, mert már régen ült benne. Elmondása szerint nem emlékezett rá, hogy ennyire jól megy, és többször rácsodálkozott arra is, hogy a kereszteződésekből másodikban kigyorsítva majdnem minden esetben elkapar... Szintén tőle idézem, hogy nem csak megcsúszik a kerék, hanem az ő érzése alapján is legalább 40 méteres "csíkokat húztunk". Lehet, nagyon porosak a városi utak, meg nem tökéletes a hőmérséklet, de hogy mindenhol elkapar, ez érdekes... Ismét. :-) Persze, városon kívül is voltunk, hogy kicsit gyorsabban is tudjunk menni. ;-)
Ami még tetszett neki, hogy felüljáróra fölfelé brutál módon megindul a gép, valamint, javasolta, hogy többször hallgassam meg kívülről, mert iszonyat jó hangja van.
Na, ezeket párosítva a még mindig jó megjelenéssel, továbbra is szeretem a Bravomat. :-)
Még csak most??? Én már mm-eket koptattam a nyáriból... :-D
Acélfelni: nem kell homok, az túl finom neki, alufelnihez ajánlott. Ehhez elég a sörétezés is, azaz, valamilyen szemcseszóró. Aztán már mehetnek a festési műveletek (alapozás, fényezés). Nálunk a cégnél olcsón megúsznád, csak hát az út idáig... :-D Sokan csináltatják itt a téli felniket, nagyon jó alapozó sorunk is van.
F1: nem hiszem, hogy vigyázniuk kéne a turbóra, sztem azt kopóalkatrésznek minősítik...
Fel fogom hívni a napokban, mert szimpatikusnak tűnik. Képek alapján nem az első t-jetes motort fogja látni. Amit dirige-től kaptam a napokban listát, hogy miket kellene megnézni, azt elmondom neki már telefonba, hogy nagyjából tudjon rá egy időt-árat mondani.
@emsziáj! nyomdokodba léptem, ma átdobtan a flottán a nyári garnitúrát.. :-)
közben elszörnyülködtem , hogy a GP gyári acéltárcsái mennyire rozsdásak, főleg a hátsók és főleg belül.. :(
már átlépte a küszöbszintemet a rondasága és lekentem rozsdamaróval, majd miután megszáradt, tisztító szprével lefújtam.
tisztára, szárazra törölve tettem el. elfogadható lett, de kezdeni kell vele vmit..
kérdésem, hogy lehet ezt javíttatni és mibe fáj /kerék? (gondolom homokfúvatás, festés..?)
érdekes , hogy a bravo téli kerekei, (vinjoféle) és a gp nyári szintén acélfelnije (pedig sztem ez is utángyártott) abszólút nem rozsdálnak.. na egy kicsit ott, ahol a dísztárcsa körmei megsértik a felületet..
más , nem pont idevágó téma.
nézem most felvételről az első F1 szabadedzést az ORF1 -n és azon filóztam, hogy amint a boxba érnek -komoly terhelések után is- motor azonnal leállít. :( nem gond ez a turbónak?? (idén lettek 1.6 V6 turbósok az F1 gépek)
futam közben nem állítják le, de ilyenkor szabadedzésen szinte mindig, ha visszatoljáka boxba a gépeket..
Szerintem nem kimondottan szerelő inkább diagnoszta kell neked (nektek). a totalcaros srác nem szimpatikus? Bár neked tuti azt mondanák hagyd a fenébe, együtt kell vele élni.
Most olvastam vissza és láttam, hogy vannak gondook olajfogyással.
Nálam is van ezt illetően probléma de messze nem ilyen mértékű Dirige tanácsa nagyon jó, és alapos de ahogy olvasom a hsz-kat mindenki egy jó szerelőre mutogat,h oda kell elvinni.
Ezzel is egyetértek de akkor valaki tudna végre mondani egy normáli szerelőt is akihez lehetne vinni Tjet motort?
Engem pl ez tart vissza,h a végére járjak az egésznek. Jó a Szabó de ilyen munkát már nem velük végeztetnék el.
Na ja, az emberek könnyen vonnak le következtetést, főleg, ha hisznek a szemüknek. :-)
Nekem a ház kapcsán ellenpéldám van... Ahogy most kinéz, kívülről... Hívtunk szerelőt egy nem teljesen hétköznapi felszerelésünkhöz, és még a kapu előtt állva is inkább rám telefonált a csengő megnyomása helyett, hogy de hát biztos ez az a ház, tuti ide kell jönnie??? :-P
Most komolyan?!? ezeket te komolyan veszed? Valaki mond valamit egy arctalan fórumon mindenféle háttér nélkül és ezen te agyalsz? Szerintem ezekkel ne is foglalkozz.
Ha komolyan érdekel a téma keresd meg ikszipszolonzét a punto fórumon és privátban tuti küld neked olyan külföldi fórum linkeket ahol komolyan vehető arcok írnak bravo tuningról.