"Balesetek nehezítik a közlekedést Budapesten" -> Három autó összecsúszott az Erzsébet hídon, emiatt akadozik a közlekedés a könyéken, a buszok se mennek át a hídon. Ha ez nem illik a portál profiljába, akkor mi?
"Közúti balesetben meghalt egy motoros Békésben" "Árokba csúszott egy kamion az M5-ös autópályán" "Balesetek nehezítik a közlekedést Budapesten"
Egyetértek! Ugyanazok a mindennapi baleseti hírek, mint n+1 híroldalon... 0 hírértékkel. Ilyen tartalmat akárki össze tud lapátolni, MTI Ctrl-C Ctrl-V.
Érdekes, mert szerintem ez a hír pont illik egy "közlekedési hírportál" profiljába, mégha nem is tömegközlekedés. Az más kérdés, hogy kb. két telefonnal lehetett volna több infót megtudni, esetleg képeket is szerezni, de mindegy. Tűzoltósági területen még nem jártasok a szerkesztők, ezek szerint :-)
Jó lenne, de a leveleket azonnal megkapjuk, ide meg külön el kell jönni, frissítgetni, hogy tudjuk, mi a pálya. Bármilyen jó is lenne, nem mindig jut rá időnk - a cikkekkel kellene még többet foglalkoznunk.
Erre tudod mi lesz a válasz? Ezek a bulvárhírek + a reklámok tartják el az oldalt, így ha tényleg érdekes cikkeket is akarsz olvasni, akkor ezeken is át kell rágnod magad... :-(
Szerintem ezt már nem fogjátok tudni megváltoztatni. Annyira kialakult az a szokás, hogy az észrevételek ide kerülnek, hogy egyszerűbb, ha ide néztek be sűrűn.
Na most a hajók nevét vagy csupa nagybetűvel írjuk, u.m. KELÉN motoros, vagy utalva a hajó "motorhajó" jellegére használatos még az m/s "Kelén" formula is.
Többeknek: ez egy fórum az Indexen. Ha a szerkesztőségnek akartok üzenni (például hibát találtok valamelyik cikkben), akkor az iho@indohaz.hu-ra írjatok, mert ezt a fórumot nem tudjuk folyamatosan nézni. Köszönjük.
"van amelyik már csak alkatrészbánya, azaz, ami hasznosítható, azt már kiszerelték belőle vagy eztán fogják, legyen az ütközőbak, vagy éppen forgóváz."
Nem magánvéleményt írunk, hanem az általunk megszerzett információkat. :) És nem akarok rosszindulatú lenni, de sok furcsaságot láttunk már a magyar vasút környékén.
Magán vélemény: megeszem a kalapomat, ha alépítményt cserélnek. Az ágyazatot biztos, esetleg a töltéskoronán is igazítanak, mielőtt a követ ráhordják, de a töltést nem fogják kicserélni. Na, de így írtok ti... :-)
Ütemes menetrend lép életbe az újra megnyitott 47-es, Dombóvár–Sásd–Komló vasútvonalon, Sásdról minden páros óra 19, Komlóról pedig majdnem minden páratlan óra 4 perckor indul személyvonat. A reggeli komlói járat 8 perccel hagyja el az ütem előtt a bányászvárost, de a 9:04-es is kimarad.
Magyarán bent marad a délelőtti lyuk, az indulási idők tolódnak el picit, azaz marad a jelenlegi struktúra. Mi ebben a hír?
Látom, alakul a cikk javítása. De biztos hogy az 1700 m-en alépítményt is cserélnek? Nem csak az ágyazatot? Mert azon a részen még úgy maradt a szöveg.
"valamint síncsere nélkül további ötezer méteren végeznek teljes al-és felépítménycserét" Az alépítmény a földmunkát jelenti, a felépítmény az ágyazatot, keresztaljakat, sineket, leerősítéseket. Tehát ezek szerint a sinek maradnak, de kicserélik a töltést, ágyazatot, talpfákat? Ez nekem kicsit furcsa: megtartjuk a gombokat, de az egész kabátot cérnástul kidobjuk. Biztos ezt akartátok írni?
Más:
A 3-as villamos meghosszabbításával foglalkozó cikkben is ki kéne egészíteni a szöveget, ahol csak "Budapesti Közlekedési Zrt-t írtatok. Feltételezem, hogy nem a BKV-ra gondoltatok, mert a vezérigazgató úr a végén még megsértődik... :-)