Keresés

Részletes keresés

P.stephenson Creative Commons License 2011.09.20 0 0 485

"Balesetek nehezítik a közlekedést Budapesten" -> Három autó összecsúszott az Erzsébet hídon, emiatt akadozik a közlekedés a könyéken, a buszok se mennek át a hídon. Ha ez nem illik a portál profiljába, akkor mi?

 

P.s

Előzmény: Lovrin (483)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.20 0 0 484

Valamivel ki kell tölteni a közutas szakaszt is, nem? /amúgy valóban a legegyszerűbb hírforrás az MTI, illetve a FH/

Előzmény: Lovrin (483)
Lovrin Creative Commons License 2011.09.20 0 0 483

"Közúti balesetben meghalt egy motoros Békésben"
"Árokba csúszott egy kamion az M5-ös autópályán"
"Balesetek nehezítik a közlekedést Budapesten"

Egyetértek!
Ugyanazok a mindennapi baleseti hírek, mint n+1 híroldalon... 0 hírértékkel.
Ilyen tartalmat akárki össze tud lapátolni, MTI Ctrl-C Ctrl-V.

Előzmény: Zsivany2 (475)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.20 0 0 482

Érdekes, mert szerintem ez a hír pont illik egy "közlekedési hírportál" profiljába, mégha nem is tömegközlekedés. Az más kérdés, hogy kb. két telefonnal lehetett volna több infót megtudni, esetleg képeket is szerezni, de mindegy. Tűzoltósági területen még nem jártasok a szerkesztők, ezek szerint :-)

Előzmény: Zsivany2 (475)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.09.20 0 0 480

Nem kell átrágnod magad rajta. A hirdetőket inkább a látogatószám érdekli, nem az oldalletöltés.

Előzmény: alkotasu (478)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.09.20 0 0 479

Jó lenne, de a leveleket azonnal megkapjuk, ide meg külön el kell jönni, frissítgetni, hogy tudjuk, mi a pálya. Bármilyen jó is lenne, nem mindig jut rá időnk - a cikkekkel kellene még többet foglalkoznunk.

Előzmény: Zsivany2 (476)
alkotasu Creative Commons License 2011.09.20 0 0 478

Erre tudod mi lesz a válasz? Ezek a bulvárhírek + a reklámok tartják el az oldalt, így ha tényleg érdekes cikkeket is akarsz olvasni, akkor ezeken is át kell rágnod magad... :-(

Előzmény: Zsivany2 (475)
alkotasu Creative Commons License 2011.09.20 0 0 477

Szerintem ezt már nem fogjátok tudni megváltoztatni. Annyira kialakult az a szokás, hogy az észrevételek ide kerülnek, hogy egyszerűbb, ha ide néztek be sűrűn.

Előzmény: Gulliver utazik (472)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 476

Pedig ez a postaláda eldugulása ellen jó lenne...

Előzmény: Gulliver utazik (472)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 475

Lassan rosszabbak vagytok, mint a kereskedelmi csatornák hiradója!

 

http://iho.hu/hir/halalos-autobaleset-zsambekon-1109

 

Ebben mi a hír??????????????????

V43-1210 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 474

Nem araszolnak, óvatosan mennek a lejtős vizen! :)

Előzmény: smith (473)
smith Creative Commons License 2011.09.19 0 0 473

http://iho.hu/hir/hajo-helyett-a-bringat-valasztjuk-1109

 

Na most a hajók nevét vagy csupa nagybetűvel írjuk, u.m. KELÉN motoros, vagy utalva a hajó "motorhajó" jellegére használatos még az  m/s "Kelén" formula is.

Ja, és  egy hajó sosem araszol. :-)

Gulliver utazik Creative Commons License 2011.09.18 0 0 472

Többeknek: ez egy fórum az Indexen. Ha a szerkesztőségnek akartok üzenni (például hibát találtok valamelyik cikkben), akkor az iho@indohaz.hu-ra írjatok, mert ezt a fórumot nem tudjuk folyamatosan nézni. Köszönjük.

kacsa! Creative Commons License 2011.09.18 0 0 471

"...Több nemzetközi vonat, így a ralijetek is Sopron felé, kerülő útirányon közlekedtek. A forgamat a Kőszegi úti aluljáró építése is lassította..."

Mondjuk a ralijet kifejezés tetszik.

1047 005-2 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 470

Halálos autóbaleset Zsámbékon

Előzmény: 1047 005-2 (467)
1047 005-2 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 469

"Szeged legújabb trolivonalán a 8-ason"

 

 

A legújabb vonal a 10-es.

 

 

 

"Az Ikarus 280T sorozatból már csak két példány tartja magát, de utcára már nem nagyon mennek ki"

 

 

Ehhez képest az 505-ös feszt dolgozik.

 

 

 

"Az egykori 656-os pályaszámú tanulókocsit szintén egy szegedi társaság vásárolta meg, felújítása után nosztalgiavillamos lesz belőle"

 

 

A Közlekedési Emléktár Alapítvány.

Előzmény: alkotasu (468)
alkotasu Creative Commons License 2011.09.18 0 0 468

A szegedi SZKT látogatásról szóló cikkből egy érdekes dolgot tutam meg:

 

"A villamos a villamosközlekedés századik születésnapján, 1908-ban készült el"

 

Vagyis a világ első villamosa Szegeden közlekedett, már 1808-ban, évtizedekkel megelőzve a Siemens-féle próbavackokat. :-)))

1047 005-2 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 467

Vasút

 

Hajó helyett a bringát választjuk

 

 

iho/hajózás

alkotasu Creative Commons License 2011.09.17 0 0 466

Biztos kiszedték a vágány végéről, és beszerelték a kocsiba. Aztán innen bányászták ki alkatrésznek, hogy egy másik vágány végébe tehessék...  :-)

Előzmény: 1047 005-2 (463)
_nyunyuka Creative Commons License 2011.09.16 0 0 465

:-)

Előzmény: rg7 (464)
rg7 Creative Commons License 2011.09.16 0 0 464

Ne kérdőjelezd meg a TUDÁST!:))

Előzmény: 1047 005-2 (463)
1047 005-2 Creative Commons License 2011.09.16 0 0 463

"van amelyik már csak alkatrészbánya, azaz, ami hasznosítható, azt már kiszerelték belőle vagy eztán fogják, legyen az ütközőbak, vagy éppen forgóváz."

 

 

Hol van ezeken a kocsikon ütközőbak?

 

 

alkotasu Creative Commons License 2011.09.16 0 0 462

Egy szóval nem mondtam, hogy Ti magánvéleményt írtok. Én írtam le az enyémet.

Az is biztos, hogy sok furcsaságot láttunk már. Legfeljebb a kalapom lesz az egyik vacsorám... :-)

Előzmény: Gulliver utazik (461)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.09.16 0 0 461

Nem magánvéleményt írunk, hanem az általunk megszerzett információkat. :) És nem akarok rosszindulatú lenni, de sok furcsaságot láttunk már a magyar vasút környékén.

Előzmény: alkotasu (460)
alkotasu Creative Commons License 2011.09.16 0 0 460

Magán vélemény: megeszem a kalapomat, ha alépítményt cserélnek. Az ágyazatot biztos, esetleg a töltéskoronán is igazítanak, mielőtt a követ ráhordják, de a töltést nem fogják kicserélni. Na, de így írtok ti... :-)

Előzmény: Gulliver utazik (458)
_nyunyuka Creative Commons License 2011.09.16 0 0 459

http://iho.hu/hir/mi-varhato-az-uj-menetrendben

 

Ütemes menetrend lép életbe az újra megnyitott 47-es, Dombóvár–Sásd–Komló vasútvonalon, Sásdról minden páros óra 19, Komlóról pedig majdnem minden páratlan óra 4 perckor indul személyvonat. A reggeli komlói járat 8 perccel hagyja el az ütem előtt a bányászvárost, de a 9:04-es is kimarad.

 

Magyarán bent marad a délelőtti lyuk, az indulási idők tolódnak el picit, azaz marad a jelenlegi struktúra. Mi ebben a hír?

Gulliver utazik Creative Commons License 2011.09.16 0 0 458

Más információ híján benne hagytuk. A többit köszönjük, javítottuk. :)

Előzmény: alkotasu (457)
alkotasu Creative Commons License 2011.09.15 0 0 457

Látom, alakul a cikk javítása. De biztos hogy az 1700 m-en alépítményt is cserélnek? Nem csak az ágyazatot? Mert azon a részen még úgy maradt a szöveg.

RhB Creative Commons License 2011.09.15 0 0 456

Már a linkben is igen jól mutat a cím... :-)

Előzmény: alkotasu (455)
alkotasu Creative Commons License 2011.09.15 0 0 455

Urak!

 

Ezt a cikket át kéne itt-ott fogalmazni:

 

http://iho.hu/hir/kezdodik-a-vagyzar

  1. Képaláírás: "Körüljár utolsó személyvonat Hármashegyalja állomásra" Beszéli magyar, aki írta? :-)
  2. "valamint síncsere nélkül további ötezer méteren végeznek teljes al-és felépítménycserét"
    Az alépítmény a földmunkát jelenti, a felépítmény az ágyazatot, keresztaljakat, sineket, leerősítéseket. Tehát ezek szerint a sinek maradnak, de kicserélik a töltést, ágyazatot, talpfákat? Ez nekem kicsit furcsa: megtartjuk a gombokat, de az egész kabátot cérnástul kidobjuk. Biztos ezt akartátok írni?

Más:

 

A 3-as villamos meghosszabbításával foglalkozó cikkben is ki kéne egészíteni a szöveget, ahol csak "Budapesti Közlekedési Zrt-t írtatok. Feltételezem, hogy nem a BKV-ra gondoltatok, mert a vezérigazgató úr a végén még megsértődik... :-)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!