Na szóval,hátha valaki mégis idetéved.Minden Solexen van kuplung?Itt a bal kar egyértelműen csak a hátsó fék.A jobb kar egy bowdent mozgat,az első fékét,és ez rá van tekerve a karbi gázt adó akármiére.Aztán slussz.Ha meghúzom ezt a kart,fékez,és vélhetően leveszi a gázt alapjáratra.Avagy lent a fékkel mozgatja a kuplungot is?Ami jobb kéz felé hiányzik(helyén luk a kormányon)az a szivatót kéne hogy működtesse és a leállítást?Gázt hogy adok?Vagy csak egy állandó "full gáz"fokozata van?Egyébként olyan a szerkezet,mint ami a mostani asszem 371-es képen van.Valaki megszánna tanácsokkal?
Na szóval,a kormányon annak végétől indulnak a kezelőszervek bikaszarv szerűen,motorba ütve a szám 5079695,amit találtam,aszerint 1975-ös,a vázszám 3361226,elől baloldalt középen kerek lámpa,tetején kapcsolóval,mentem egy kört,s az összes biciklis bámult mint ufóra.Ja és fekete,és van a csomagtartó végén szerszámos ládika.S megvan az eredeti kinti forgalmi.A motoron fabrique france,us patent,meg vmi united kingdom.És itt külön kar van a motor leengedésére,hátsó fékre a gázt elveszi.Viszont a szivató egy karocska,amin látszik,hogy nem kézzel kéne mozgatni,hanem luk lévén a kar és a kormány jobb oldalán nyílván v.mi erről hiányzó szerkezettel.Índításra tanácsot?Szivató jobbra vagy balra.Valaki még lelkesedhetne válaszilag!
Üdv:Funk
van egy jobb ötletem: mindenki fizessen nekem :)))
nincs beugro! Legalábbis ahol mi leszünk ott nincs. A kemping részbe meg nem is szándékozunk menni (ott van). Mint lejjebb írtam..kaja-pia önellátás a büfésoron :))
Az bizti, hogy néznek majd a szakáll mögül :)) Sőt a kereskedelmi TV-k re is számíthatunk. Bár a nyilatkozatot szívesen átengedem valakinek :)
Ahuszár hova jöttök? Szántód, vagy rögtön Alsóörs?
Négy és fél éve vásárolt, de rendkívül keveset használt fekete Solexemtől fájó szívvel megválnék. Mire hozzá jutottam, a "lábtechnikám" alkalmatlan lett a használatára :-(( Ára 75.ooo-ft. Pesttől 5o km-re, Dömsödön van. Tel:06-20-310-3519. A Találkozóra fergeteges hangulatot kívánok minden Solexesnek :-)) üdv: schagleh
Mindenkinek érdekes lehet az, hogy a GKM-ben a kismotorok rendszámával, törzskönyvével és egyebekkel is foglalkoznak. Én ezt úgy tudtam meg tavaly, hogy megkérdeztem tölük, van-e megoldásuk arra a problémára, amikor a pár év múlva zöldhatárrrá változó osztrák-magyar határon a kismotorjával átmotorozó polgárt az elsö faluban lepofozza az osztrák zsandár a motorjáról a rendszám és a forgalmi hiánya miatt.
Látókörömbe került egy példány, ami felújításra szorul. Nagy valószínűséggel '74-es. Nincs valami jó állapotban, de komplett. 25-öt kér érte a gazdija, de szerintem 20-ért elhozható. Ha érdekel, elgurulok és lefotózom/elküldöm a képeket.