Keresés

Részletes keresés

Rbatka Creative Commons License 2008.02.14 0 0 50
Úgy látom, nem bővelkedtek járatokban.

Én egy kecskeméti buszsofőrrel beszélgettem az utasforgalomról. Ő már egyenesen azt mondta, hogy külön kellene téli és nyári menetrend, mert télen több az utas. Milyen igaza van, nem?!
Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.14 0 0 49
Utaztam a szentesi helyijáraton egy Kossuth tér-Kórház oda-vissza utat.

Utasforgalom változó (reggel a suliba sokan mentek, délelőtt visszafelé kevesen voltak).
Összességében elmondható, hogy a helyi buszokon egyre kevesebb az utas. Sajnos.
Én a sok gépkocsit okolom. Városon belül aki tehetős, az autóval jár. Aki meg nem, az biciklivel.
Ahol van helyi busz (ugyanis a város déli felén pl nincs) ott esetleg buszra ül a lakos. De egyre kevesebb a járat is.

(a fotó az elmúlt nyáron készült)















colossal404 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 48
Köszi az infót! :)
Előzmény: Csoki bácsi (47)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.13 0 0 47
Ja igen:

Egy darab Autosan kisbusz, ami ugyan a Makói Kistérségi Társulás tulajdona és iskolabuszként funkcionál, ennek ellenére viszonylag gyakran Makó-Szeged-Makó járatot is csinálnak vele.
Előzmény: Csoki bácsi (46)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.13 0 0 46
Kifejezetten távolsági busznak szánt:

Csepel Union
Rákos Union
IK 396, 397
EAG E98
Neoplan N31 K6 [inkább különjárati célból]
Volvo 8700, 9900 B12-600 [inkább különjárati célból]

Távolságiként (is) használt:

EAG 395/E95
Volvo B10-400

Helyközi forgalomban használt:

IK 250,256,260,280,415,435(1 darab),C56
EAG E94/395/[E95]
MAN SL223
Rába Contact
Alfa Regio
Volvo B10 BLE Carrus Vega, [B10-400]

Továbbá van még 3 darab Credo EC11 autóbusz is, ezek ritkábban járnak menetrendszerint, valamint kisbuszok (VW LT46, Iveco), midibuszok (Isuzu, E14) különjárati célokból.

Remélem kimaradt valami...:o)
Előzmény: colossal404 (43)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.13 0 0 45
Szentes, a Volán régi telepe a Rákóczi utcában. (Megj: ennek a területnek elég változatos története van: az 1700-as évek közepéig legelő, majd kb 1810-ig református temető, majd beépítették lakóházakkal. Az 1960-as (?) években a Volán 10. sz vállalat telepe lett, 1993-ig. Azóta a városi élelmiszerpiac van itt. Az autóbuszgarázsban (a képen balra, hátul) jelenleg tejet, túrót, csíramálét árulnak. A többi épület is megvan. A felvételt 1993.05.12-én készítettem.

Törölt nick Creative Commons License 2008.02.13 0 0 44
Szentesen a városkörnyéki járatok voltak M-esek, mint már írtam.
Csongrádon is.
Nálunk biztosan semmi köze nem volt a munkásjárathoz.
Előzmény: Rbatka (37)
colossal404 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 43
Valaki fel tudná sorolni a Tisza Volán távolsági busz típusait?
Ha igen kérem tegye meg :)
Kössz!
Tavaszutca Creative Commons License 2008.02.13 0 0 42

Munkásjárat. Régen az összes M-betűs járat valamelyik termelő üzemhez járt és piros M-betűsek voltak. Ha pontosan emlékszem, akkor bérlettel, vagy 2 db vonaljeggyel lehetett rajtuk utazni. Ilyen rémlik.

Az M32 egyik törzskocsija volt a BHJ-750 sárgaként, meg az exNDK-s gépek, a CKE-632-őn emlékeim szerint házilag készített iránytábla volt a mostani "helyijárat" helyén a homlokfalon, ráncajtós volt és feketére volt fújva a lökhárítója és a szakállemeze.

Előzmény: t-boj (40)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.12 0 0 41
Tyúkitatós dísztárcsával jobban nézett ki szvsz.
Előzmény: Tavaszutca (39)
t-boj Creative Commons License 2008.02.12 0 0 40
Szvsz Munkásszállító-t akart jelenteni, de nem vennék rá mérget.
(Az algyői járat meg azért volt M32-es, mert nem igazán helyijárat volt már akkor sem. Szt. György tér- Algyő)
Előzmény: Rbatka (37)
Tavaszutca Creative Commons License 2008.02.12 0 0 39

 

 

Előzmény: Csoki bácsi (18)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.11 0 0 38
Még régebben, mikor Szegeden voltak M jelzásű járatok, azok általában műszakváltáskor közlekedtek a város különböző ipari létesítményei és a buszvégállomások között. Szentes környékén nem tudom mi volt/mi a szokás.
Előzmény: Rbatka (37)
Rbatka Creative Commons License 2008.02.11 0 0 37
Mit jelenthet ez az M nem tudja valaki?
Előzmény: Törölt nick (36)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 36
Az M3 jelű "helyijárat" tulajdonképp betétjárat Csongrád és Bokros között.
De szerintem még arra sem érvényes a helyi bérlet.
Classic-buszok járnak arra.

Megj: Szentes környékén is voltak M-es járatok:

M2: Szentes-Magyartés
M7: Szentes-Kajánújfalu-Cserebökény
M10: Szentes-Lapistó.

Míg a helyijáratra 2 Ft volt a viteldíj, addig az M-es járaton 2 db menetjegyet kellett egyszerre lyukasztani. Bérletkülönbségeket nem tudom.

Úgyhogy kijelenthetem: a bokrosi M3-as egy, a Kádár-rendszerből itt maradt dolog. Meg egyébként is Bokros 1977 óta Csongrádhoz tartozik közigazgatásilag.
Előzmény: Rbatka (34)
Rbatka Creative Commons License 2008.02.11 0 0 35
Meg hogy ott van távolsági és helyi járat is Bokrosra? Bokrosig a távolságira jó a helyi bérlet?
Előzmény: Rbatka (34)
Rbatka Creative Commons License 2008.02.11 0 0 34
A kérdésemben nem pont erre gondoltam. Hanem hogy mi jár arra.
Előzmény: Csoki bácsi (33)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.11 0 0 33
Akkor minek kérdezted?
:-/
Előzmény: Rbatka (32)
Rbatka Creative Commons License 2008.02.11 0 0 32
Őszintén: ez nem mond nekem semmit :)
Előzmény: Csoki bácsi (31)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.10 0 0 31
Bokrosra az M3 jelű járat jár ki.
Előzmény: Rbatka (29)
Rbatka Creative Commons License 2008.02.10 0 0 30
Ja, és bocsánat az OFF-ért :)
Előzmény: Rbatka (29)
Rbatka Creative Commons License 2008.02.10 0 0 29
Ahá, szóval itt lapulnak a vasútbarátok! :)

Közben az én topikom meg meghal?! Már majd' 10 órája nem írt senki rajtam kívül.. Komolyan mondom, mai napig félek, hogy úgy fog járni, mint néhány topik ott lent.


Szóval kár, hogy hozzám nem áll annyira közel a TiszaV, mint hozzátok. Én Kunságban tudok segíteni, a Jászkunról meg a Volánbuszról épp gyűjtök (több-)kevesebb sikerrel.
A Tisza Volánból csak két pici szelet érdekel: egyik az Törzsgyökeres busza, a másik meg a Csongrád-Tiszaalpár, pontosabban Bokros-Tiszaalpár járatok(úgy tudom, Bokrosig helyijárat. Hogy van ez akkor most?). Ezekben valószínűleg bedeandras tud segíteni.
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.10 0 0 27
Hát jah:-)
Bár nem tartom kizártnak, hogy esetleg "visszabutították" mezei kivitellé. Fél életét a busz pu.-n tölti, de még nem néztem meg ezt soha...:-/
Előzmény: boz-021 (26)
boz-021 Creative Commons License 2008.02.10 0 0 26

Köszi.  :)

Vicces lehet kerülgetni a pedált, meg az oktatóiszéket... :)

Előzmény: Csoki bácsi (25)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.10 0 0 25
Igen, ők ketten pótpedálosok. De oktatni többnyire az 529-el szoktak, 528 Prímagáz szerződésesen szokott általában pörögni, de csere előfordulhat néha, illetve nagy ritkán 529 is szerződésesen pörög.
Előzmény: boz-021 (24)
boz-021 Creative Commons License 2008.02.10 0 0 24

Óh, yeah !  :)

Az AZB-528 & 529 -el még oktatnak ? És ebben van pótfékpedál, meg minden ?

Előzmény: Csoki bácsi (23)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.10 0 0 23
És hogy ne legyek OFF:
Egy kis 256:-)
bse570aha733azb528bsg489
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.10 0 0 22
Sajnos nem, vendégségben:-)
Előzmény: boz-021 (21)
boz-021 Creative Commons License 2008.02.10 0 0 21
Csak nem fotózni teccett lenni, bácsi ? :)
Előzmény: Csoki bácsi (20)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.02.10 0 0 20
Most, hogy hazaértem, már én is megtudtam:-)
Előzmény: boz-021 (19)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!