A szelepekhez nem szeretnék hozzányúlni mert a motor egyébként jól müködik. Nem sokat volt használva. Az öninditónak a kereke a csigakeréken elégé lötyög. Edig az öninditó egy föggőleges tengelyü motoron volt. Nem tudom hogy a tengely végét rögziteni kell e?
ez lemaradt :) ha meg 100% hogy ki kel vened mert akkor nem tudod letakaritani normálisan ha veszed ki akkor a legalul áljon ugy a legkőnyeb az olajszűrőnél meg csak ki kel kasztani
Mekkora megrázkódtatás lenne az 5,5 lovas rotámnak, ha a mostani 6 kapa (75 cm.) mellé még egy másik rota 1-1 kapáját felraknám, tehát 2x4 kapás lenne. Kb. 100 cm.-es művelési szélesség.
Tudnátok e segítenni abban hogy van egy 8Le Briggs & Sratton vizszintes tengelyü motorom és vettem rá egy használt önindítót ami ha kiszedem a gyertyát nagyon szépen tekeri de ha beteszem és üzemszerüen akarom inditani csak egy negyed vagy fél fordulatig viszi és utánna megál. Egyszóval nem bírja elindítani a motort. Kézzel egyébként indítható a motor.
Hello PAKSI nekem volt dolgom ijenel igaz hogy honda volt de szinte a képek alapján 1 kutya arra figyej hogy mindent jol takarics ki semi ne maradjon benne mert egy kis kosz is megakadájoza a zárást!!! én ugy takaritotam mek a szelepeket hogy kiszedtem álványos furoba befogtam és finom csiszolopapiral szinte ojan mint a papir .aszt tartotam rá és adig amig szép tiszta nem lett.a szelep talabzatot kézel ugyan igy finom csiszolo papiral.és kész csak mondom figyelni kell hogy ne maradjon ben semmi kis lerakodot akármi mert egyből befojásolja.aszt meg ne probáld ki hogy lenyomod furogépel a szelepet mert csak szará megyem nekem eszt monták a szakűzletbe hogy furogép de asztán rá is basztam vele mert a koszt is belekeverte és szép csikos let és kezdhetem előről!!!!!!jah meg az hogy ha megcsiszoltad utána viszarakod és egy erős lámpával belevilágitasz a karbi és a kipufogo nyilásba hogy teljesen jol zár e.
Honda GCV135 + kisebb KF hajtómű, MTD álnéven :125000 Ft
Szevafém RK44: 77000 Ft , talán Briggs motorral
Szevafém RK05B ASH , vagy AHS , Honda utánzat motorral : 148000 Ft
A mezőgazdasági boltban több gépen láttam egy otromba nagy piros tetővel rendelkező motort " OHV Technology" felirattal, ez is Hondát utánozza, már felénk is terjed a gagyi. :(
Hát az, hogy "bemarások" nem túl bíztató. Nem elsz olcsó muri, szerintem. De kívánom, hogy ne legyen igazam! Ha csináltatásra adod a fejed javaslom, hogy szimatolj körbe, hogy mibe kerül.
Igen, kétféleképpen tűmhet el az olaj, vagy kifolyik valahol, vagy a kipufogón át távozik. :)
A folyást már megtaláltad volna, így csak az marad, hogy az égéstérbe kerül. Azt mondod, nagy terhelésnél füstöl, Ha jók a gyűrűk, meg a henger, akkor arra tudok tippelni, hogy a karter szellőző felől, a karburátoron át kerül oda.
Például a Tecumseh motoros kapánál van egy szivacs a "kartergáz-elszívó" csőben, ami többek között leválasztja az olajat is, hogy az ne kerüljön a karburátorba.
Hülye ötlet, de ha el van dugulva a levegőszűrő, nagy terhelésen nagyobb vákkum több gázt szív a karter felől, ami magával visz egy kis olajat... ? Levegőszűrő nélkül füstöl-e?
Hengerfej tömítés mindnképpen kell bele, ha újat akarsz venni, vidd magaddal a hengerfejet, mert sok kisboltban még motorszám és típusszám alapján sem tudnak adni.
A bemarás a henger oldalán az nem túl bíztató jel, ha csak válla lenne a felső holdpont felett azt meg lehet hónolni. Nagyon mély barázda van benne?
Ha nem túl mély, azt egy gyűrűzéssel ideig-óráig ki lehet bekkelni, de ha mély, akkor húzósabb.
A gépem Robix gyártmány /?/ Robi 156-os Quantum XM 55 motorral, fix kuplungos kivitel, melynek a fémes oldali részének mérete a kúp két végén 84/77 mm átmérőjű.
A következőkben szeretnék infót kérni! Most végzem a téli karbantartást a Robi 156 -os gépemen, és " fejembe " jutott, hogy a múltkorábban szó volt a kiskuplungos ill a nagykuplongos kivitelről. Hogyan állapítom meg, ill. kérdezném, hogy a mérete mennyi egyiknek ill másiknak? Amennyiben az enyém kiskuplungos, át tudom e alakítani nagykuplongosra?