Keresés

Részletes keresés

alfi13 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11428

A szelepekhez nem szeretnék hozzányúlni mert a motor egyébként jól müködik. Nem sokat volt használva. Az öninditónak a kereke a csigakeréken elégé lötyög. Edig az öninditó egy föggőleges tengelyü motoron volt.  Nem tudom hogy a tengely végét rögziteni kell e?

Előzmény: apii (11423)
f600 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11427

ez lemaradt :) ha meg 100% hogy ki kel vened mert akkor nem tudod letakaritani normálisan ha veszed ki akkor a legalul áljon ugy a legkőnyeb az olajszűrőnél meg csak ki kel kasztani

Előzmény: f600 (11426)
f600 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11426

űdv a szelepeket meg a szelepfészket ne drotkefézd mert az karcol.finom csizsolopapir azal járd át hogy szép tiszta legyen eszt tapaszalatbol mondom

Előzmény: Pakcsi (11425)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11425

Köszönöm a gyors segítséget mindenkinek!

A henger faláról holnap reggel teszek fel képet.

A szeleptányérokat, meg a szelepfészket csak drótkeféztem.

Gondolkoztam rajta ki kellene vennem a szelepeket úgy jobban hozzáférni.

A dugattyú felső holtpontban legyen mikor kiveszem a szelepeket?

A motor oldalán lévő kis szűrőt szétszedtem, volt benne egy szivacshoz hasonló kb: 2x2 cm valami.

Kimostam az egészet, szerintem még nem volt takarítva.

Koczkás*** Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11424

 

Üdv!

 

Mekkora megrázkódtatás lenne az 5,5 lovas rotámnak, ha a mostani 6 kapa (75 cm.) mellé még egy másik rota 1-1 kapáját felraknám, tehát 2x4 kapás lenne. Kb. 100 cm.-es művelési szélesség. 

 

 

apii Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11423

Vagy gyenge az önindító, vagy állítsd be a szelepeket.Nálam kézzel is alig lehetett átfordítani, lehet a tied önindítós lesz.Szerintem!

Szelep állítás után nálam rendbe lett.

Előzmény: alfi13 (11422)
alfi13 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11422

Tudnátok e segítenni abban hogy van egy 8Le  Briggs & Sratton  vizszintes tengelyü motorom és vettem rá egy használt önindítót ami ha kiszedem a gyertyát nagyon szépen tekeri de ha beteszem és üzemszerüen akarom inditani csak egy negyed vagy fél fordulatig viszi és utánna megál. Egyszóval nem bírja elindítani a motort. Kézzel egyébként indítható a motor.

sir.charles13 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11421

Üdv Mindenkinek !

 

Szerintem néz körül az AgrOroszi Webáruházban alkatrész , és tömités ügyben .

Én amiket találtam a neten szerintem ez a legátfogóbb hely , talán nem is a legdrágább .

 

Amikor én megvettem a gépemet én is szétszedtem , és nekem is olyan fehér massza volt mindenhová kenve tömités gyanánt .

De szerintem nem sziló volt mert irdatlan kemény volt hogy favésővel vertem le róla .

 

karesz

 

f600 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11420

Hello PAKSI nekem volt dolgom ijenel igaz hogy honda volt de szinte a képek alapján 1 kutya arra figyej hogy mindent jol takarics ki semi ne maradjon benne mert egy kis kosz is megakadájoza a zárást!!! én ugy takaritotam mek a szelepeket hogy kiszedtem álványos furoba befogtam és finom csiszolopapiral szinte ojan mint a papir .aszt tartotam rá és adig amig szép tiszta nem lett.a szelep talabzatot kézel ugyan igy finom csiszolo papiral.és kész csak  mondom figyelni kell hogy ne maradjon ben semmi kis lerakodot akármi mert egyből befojásolja.aszt meg ne probáld ki hogy lenyomod furogépel a szelepet mert csak szará megyem nekem eszt monták a szakűzletbe hogy furogép de asztán rá is basztam vele mert a koszt is belekeverte és szép csikos let és kezdhetem előről!!!!!!jah meg az hogy ha megcsiszoltad utána viszarakod és egy erős lámpával belevilágitasz a karbi és a kipufogo nyilásba hogy teljesen jol zár e.

Előzmény: Pakcsi (11408)
albertjani Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11419

Voltam ma vásárolni Gyöngyösön, egy kis árkörkép:

 

Honda GCV135 + kisebb KF hajtómű, MTD álnéven :125000 Ft

Szevafém RK44: 77000 Ft , talán Briggs motorral

Szevafém RK05B ASH , vagy AHS , Honda utánzat motorral : 148000 Ft

 

A mezőgazdasági boltban több gépen láttam egy otromba nagy piros tetővel rendelkező motort " OHV Technology" felirattal, ez is Hondát utánozza, már felénk is terjed a gagyi. :(

Machello Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11418

Hát az, hogy "bemarások" nem túl bíztató. Nem elsz olcsó muri, szerintem. De kívánom, hogy ne legyen igazam! Ha csináltatásra adod a fejed javaslom, hogy szimatolj körbe, hogy mibe kerül.

Előzmény: Pakcsi (11415)
albertjani Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11417

Furak is azt mondja, hogy csak egy méretŰ kuplungot gyárt a Robix, ezek szerint nincs nagyobb, se kisebb.

Elfelejtettem lemérni a KF-et, pedig egész nap azt babráltam. Na majd holnap.

Előzmény: Sanyi apó (11409)
albertjani Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11416

Igen, kétféleképpen tűmhet el az olaj, vagy kifolyik valahol, vagy a kipufogón át távozik. :)

 

A folyást már megtaláltad volna, így csak az marad, hogy az égéstérbe kerül. Azt mondod, nagy terhelésnél füstöl, Ha jók a gyűrűk, meg a henger, akkor arra tudok tippelni, hogy a karter szellőző felől, a karburátoron át kerül oda.

Például a Tecumseh motoros kapánál van egy szivacs a "kartergáz-elszívó" csőben, ami többek között leválasztja az olajat is, hogy az ne kerüljön a karburátorba.

Hülye ötlet, de ha el van dugulva a levegőszűrő, nagy terhelésen nagyobb vákkum több gázt szív a karter felől, ami magával visz egy kis olajat... ? Levegőszűrő nélkül füstöl-e?

Előzmény: Törölt nick (11412)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11415

Köszönöm a gyors választ!

A hengernek nincs válla!

A bemarások elég mélyek.

Gyűrűtörése lehet?

Nem tudok másra gondolni ami megmarná a hengert.

Előzmény: Machello (11414)
Machello Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11414

Üdv mindenkinek!

Hengerfej tömítés mindnképpen kell bele, ha újat akarsz venni, vidd magaddal a hengerfejet, mert sok kisboltban még motorszám és típusszám alapján sem tudnak adni.

A bemarás a henger oldalán az nem túl bíztató jel, ha csak válla lenne a felső holdpont felett azt meg lehet hónolni. Nagyon mély barázda van benne?

Ha nem túl mély, azt egy gyűrűzéssel ideig-óráig ki lehet bekkelni, de ha mély, akkor húzósabb.

Előzmény: Pakcsi (11410)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11413

Meg van a hengerfej tömítés :)

De a karbulátor felőli oldalon a hengerben erős bemarások vannak.

Ki kellene vennem a dugattyút.

 

Pakcsi Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11411

Hoppá, a kép lemaradt az elöbb :)

 

Pakcsi Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11410

Szép napot!

 

Belefogtam, szétszedtem a gépet :)

Ez a látvány fogadott:

Nem volt hengerfej tömítés.

Ennél a motornál nem kell?

Valamivel be volt kenve, tömítve volt a hengerfej,de nem tudom mivel.

Kérem valaki segítsen.

Köszönöm.

Sanyi apó Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11409

A gépem Robix gyártmány /?/ Robi 156-os Quantum XM 55 motorral, fix kuplungos kivitel, melynek a fémes oldali részének mérete  a kúp két végén  84/77 mm átmérőjű.

Előzmény: albertjani (11405)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11408

Szép napot mindenkinek!

A Robimon van egy sprint 375 BG. motor.

Szeretném a szelepeket megtakarítani, megnézni.

Van valami trükk amire oda kell figyelni?

Még nem csináltam.

Furak Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11407

Tudtommal csak egyfajta kuplungal készítik a Robikat.

Előzmény: Sanyi apó (11403)
albertjani Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11406

A felirat előtt még biztos ott van, hogy hány lóerő , mondjuk 4HP at 3600 rpm , meg a teljesítménymérésnél alkalmazott szabvány száma.

 

Pl. 4 lóerő, 3600-as fordulaton, SAE xxx szabvány szerint.

Előzmény: Glaskasten (11385)
albertjani Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11405

Robi gépeknél nem tudom van-e kis- és nagykuplungos változat.

A Szentkirály /KF/ gépeknél van, ha kell, lemérem neked, de szerintem a kettő nem kompatibilis egymással.

Előzmény: Sanyi apó (11403)
albertjani Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11404

Üzem közben füstöl is?

Vagy valahol kiengedi az olajat?

Előzmény: Törölt nick (11394)
Sanyi apó Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11403

Üdv Mindenkinek!

A következőkben szeretnék infót kérni! Most végzem a téli karbantartást a Robi 156 -os gépemen, és " fejembe " jutott, hogy a múltkorábban szó volt a kiskuplungos ill a nagykuplongos kivitelről. Hogyan állapítom meg, ill. kérdezném, hogy a mérete mennyi egyiknek ill másiknak? Amennyiben az enyém kiskuplungos, át tudom e alakítani nagykuplongosra?

ronkovik Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11402
Előzmény: Otm Shank (11370)
jonsi66 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11401

Üdv mindenkinek!

jonsi66 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11400

Szia!

valószínüleg megnyúlott az ékszíj.Honda olajjal használtad?

Az is lehet,hogy már bent van az üzemóra.

Előzmény: kardos sanyi (11347)
lacbp Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11399

Köszönöm! feljegyzem!

 

Még egy lehetőséget találtam. Johanna kft. állítólag ők is forgalmazzák. arra is rákérdezek!

 

köszi mégegyszer!

Előzmény: gombászok (11389)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11398

Üdvözlök mindenkit!

 

AL-KO MH370-4  Rotációs kapához lehet még valahol alsó halytást venni?

A neten nem találtam sehol.

/a bronzkereket megette a csapágyaival együtt./

 

Köszönöm ha valaki tud segíteni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!