Sokan félreértették a Boxstert, mely megjelenésekor alaposan felkavarta a rajongói kedélyeket, mára elfogadottá vált. Felhasználók, rajongók véleményét várom ide a topicba.
Köszi a válaszod, közbe egy másik oldalrol is utána jártam, mégha átis tudnám épiteni sajnos nem lehetne forgalomba helyezni csak ha szakműhely végzi az átalakitást (porsche hungária), abba meg bele se akarok gondolni az mibe kerülne. Vagy azt lehetne még RHD ként regelni és utána alakitani de műszakin úgyse menne át, nomeg a reget se szivesen fizetném ki, késöbb pedig nehéz lenne eladni a kocsit. És aki szerel nekem őse válalná. Kezdek lemondani az átalakításról. Azt esetleg véletlen nemtudod hogy simába S-es motort,váltót tenni lehetséges? ill. a fútóműbe milyen különbségek vannak, a fékek mások csak vagy minden? a simába is 3hűtő van elöl?
Szia! Én annyit tudok ezügyben, hogy akitől én vettem a pirosat az egy nagy Boxster buherátor srác. Ő azt mondta, hogy minden további nélkül átépíthető az "RHD" "LHD"-vá a Boxsterek esetében. Az ő állítása szerint a kocsik kasztnija úgy van legyártva, hogy mindkét oldalon megvan minden ahhoz, hogy sima műszerfal és alkatrészcserékkel ezt kivitelezni lehet. Ők csináltak is ilyeneket már.
Üdv. Olyan kérdésem lenne ha van két 986os egy jobb és egy bal kormányos alany mennyire macerás a balkormányost jobbosra megcsinálni ha minden alkatrész megvan, egyáltalán lehetséges ez?pl.Z4-eseknél, imprezánál tudom hogy nem nehéz... Vagy ha esetleg tudtok valakit aki képbe van ilyen témába azt is megköszönném.
hála istennek nem világít semmi és minden lámpa kialszik,csak 1 lámpával több van a műszerfalon az előző modellhez képest..piros felkiáltó jel..kézi könyvet rendelek hozzá..jó ,ha van..kicsit meg kültem tegnap jó idő volt és nem is volt a szakaszon szinte forgalom,, érti a dolgát ő is..280 lazán megvolt
persze a PZ köteles neked mindent megszerezni = azert vannak !!
felkialtojelet nem ismerek, de ha valami vilagit azonnal menj, es nezesd meg, nem jatek.
Ha sarga haromszögben jelenne ez meg ,es kiirja Check Engine akkor is azonnal kiolvastatni a hibakodot ! erre van a Laptop es a PIWI.
Itt lehet egy LMM = levegömennyisegmerö hiba--amit te is kicserelhetsz, vagy egy Lambdasonde defekt, ezt is magad kicserelheted. Ha ezek a hibak jlönnek, akkor ugral, dadog, nem meg y a motor, kihagy egyhengerezik, egyenetlenül jar stb .
jó neked...nekem szó szerint van vagy 3-4 db szerszámom..amugy is megvagyok lőve szakmailag.., a gépnek minden porsche könyve-papírja még a leg lényegtelenebb fecnik is és kulcsa kulcsa megvan..viszont a magyar nyelvű útmutató az kölcsön lett adva és eltünt a kedves kölcsön vevőnél fogalma sincs hova lett....és alig van infóm bizonyos dolgokról..pl van 1 piros felkiáltó jel is már a műszer falon amire nem emlékszem h a 986 ban lett volna..mi lehet ez nem világit, de látom hogy van nem tudom a kijelzőt ki kapcsolni sem szerintem már nem is lehet a 987 nél..honnan tudnék szerezni magyar útmutatót??szervizben van rá esély??
Letörlödött 43 hozzaszolasom, mert irtam volna , hogy olvass vissza
Regen vettem egy PIWIT es egy Leptopot a hibaleolvaso Codot pedig letöltheted a netröl.
Bosch ?? Hova minek ? Servizeltetni? Kisebb dolgokat magam csinalom, ( Olaj + szürö, gyertyak, Gyujtotrafo, fektarcsak, betetek, kisebb dolgok ) eppen tegnap egy feklampakapcsolot csereltem, € 13.- mert nem volt fekvilagitas . . .
Nagyobb dolgokkal biztos meg lennek löve, mert spez szerszam kell . tegnap a Servizben latok egy szetbontott Motort, kerdem mi van vele: Reibung, ( tehat surlodas, összeeges, mintha olaj nelkül mentel volna ) .
Kerdem ez a mi boxerünk? Nem 911-böl . . .
Kipuff ? hosszu uton zavaro lenne, varosban magamutogatasra prima :))
ízlések és igények..minden eladható.. az új gépemen sokkal jobban érződik az erő..pedig ,,csak 30 pacival több..a régi gépem kicsit lassúcskának tűnt ez mellet pedig nem volt az ..gáz ,hogy a bosch műszer nem kommunikál a gépemmel,állítólag ,csak a gyári műszer viszi..hol szoktatok szervizeltetni??
Hát lehet, hogy most csalódni fogtok Bennem, de nekem elvi szinten nem aggályos a hangolható kipufogó. És hát nem az impotens feltűnési viszketegség folytán (egyik szindrómában sem szenvedek :))) hanem azon módon, hogy egy sportkocsihoz jól áll a dögös hang, hiszen nem villanyautó. :) Tehát én nem egy hangosítható kipufogót látok benne, hanem inkább halkíthatót, ha este mész haza és nem akarod a szomszédok haragját kivívni. Egy barátom 997-es Carrera S cabriojában van ilyen és abban nagyon tetszett, hogy jó a hang, de le lehet halkítani. A 986-nak viszont alapból jó a hangja, ehhez nem nyúlnék.
ha elolvasnad a nemetek Klappenauspuff -rol szolo összes hozzaszolasat megdöbbennel !
Ugyanis 99 % nem banta meg a 2500.- Eurot, es senzatiosnak tartja a dobot. Draga, de megerte, irjak !! Egy valaki tudta valahol lealkudni 2100.- ra es ö is "begeistert " lelkesedik erte !
En csak a TV böl lattam, hallottam, es valoban nagy a különbseg a ket hang között.
Ami a lampak Designjat illeti, nekem ez a tükörtojas szerü lampamegoldas sokkal sympatikusabb, mint a "regire" visszavaltott kerek elsö lampa . . .
Nem tudja a VW megvaltoztatni a Porsche Mytosat !!
Ez egy annyira egyedi, egyeni, különleges, minden mas Konstuktio-tol elvalo Auto, hogy az emberek azonnal elfordulnanak töle ha megvaltoztatnak !!
Lathattad 1989 utan az atvaltoztatott design miatt majd csödbe ment a gyar ! es Hr. Wiedeking Japan - bol hozott tanacsado emberekkel tudta csak eröszakkal visszaallitani = nyeresegesre forditani az üzemet .
( hogy mikeppen tartjak egyensulyban most nem reszletezem )
én sem vennék bele hangolót.. azért remélen nem fog a Porsche el wolksvagenesedni ..nincs bajom a hangjával ,csak meg jegyeztem ,h a régi dögösebb volt SOKKAL ..viszont végre vissza tértek a kerek lámpákhoz..fasz kivan megfertőzött rendesen ez az egész Porsche feeling..
Lehet kapni hivatalosan ehhez a Modellhez gyartott , un. Klappenauspuff-ot , amit gombnyomasra atkapcsolsz es olyan lesz a kocsid hangja, mintha Walther Röhrl vezetne egy Rally palyan . . . .
Minden csak penz kerdese
( de ezt csak Impotensek veszik feltünesi viszketegsegböl )
még nem volt időm készíteni,de hamarosan pótolom..kicsit úgy látom a régebbi modell/986/S kicsit porschébb volt,mint a 987S..és nincs meg az a hang sem már ,mint az előzőben ,de azért a tipus iránti szerelem megmaradt..
üdvözlök mindenkit vissza tértem a Boxster s hez kis Audis kitérőkkel A/6,TT , már meg is vettem a 3400 cc -S kicsikét..1 évig bírtam Porsche nélkül.. elvonási tünetek voltak nélküle..
Nem értem az indexet. Egyik nap írtam ide, aztán látom nincs itt a szöveg, bár lehet, hogy a chrome okozza, nem tudom.
Nagyjából azt írtam, hogy nekem is nagy kedvencem lett a Boxster. Pontosan azért, mert jó vezetni, a menetteljesítmény közútra tökelég. Szeretem benne azt is, hogy nem eszik sokat. És valljuk be, igazo oldschool Porsche. Középmotor (boxer) két ülés, szépen ívelt sárvédők. Ez a mondat a 356-001-re és az 550 spyderre is ugyanúgy igaz, mint a Boxsterre. Ez egy modern klasszikus. Nagyon jókat lehet vele kanyarodni és abszolút merev a kasztni, hiába nyitott.
Szia, teljesen értem, mire gondolsz és ugyanígy érzek én is. Mivel nekem is egy afféle "egyszerűsítsem az életemet" projekt része volt a Boxsterre váltás és amúgy is mindig a puritán dolgok híve voltam, így azt kell mondjam, hogy a Boxster egy igen jó Porsche, ahogy a cég is írta annak idején: Porsche Pur! A maga középmotorjával, két ülésével és nyitottságával egy igazi oldschool autó, hiszen nézzük meg a 356 prototype-t a Porsche No 001-et! Nyitott? Közép-boxer motor? Két ülés? Ívelt sárvédők? Nos? Azt hiszem, hogy a Boxster képviseli azt az irányzatot, amit az öred Ferdinand is képviselt, illetve Ferry, a fia tökélyrevitt. Egyébként kívülről talán egy fokkal szebb a 987-es, de a belseje nekem sem tetszik. Talán a Boxster Spyder a maga egyszerűségével, de ott meg az fura, ahogy a youtube-on néztem, hogy irgalmatlan sokat kell szarakodni a tetejével. Annyira, hogy az már vicc. Ja és röhögni fogsz: Porsche esetében pitiánernek hathat, de roppant élvezem azt is, hogy ritka vendég vagyok a kutaknál. Mondjuk nem ez volt az elsődleges szempont, de ha már így van, legalább ezt is megemlítem. De nagyon élvezem vezetni. Nem egy Veyron, de közúti közlekedésben egy nagyon eltalált módon jól kezelhető autó. Jó a futómű, nagyon jól kanyarodik, ha akarom gyorsul, ha nem, akkor meg finoman megy. Nem darabos. Szóval: én is megkedveltem a jószágot. Lassan valami téli gumi megoldás után kell majd néznem, nyárinak vettem rá augusztusban egy garnitúra Bridgestone-t, 17" méretben. Nagyon jól fogja, télinek még nem tudom mi lesz.
egyebkent rettenetesen megszerettem a Boxstert, egy döbbenetesen jol kihasznalhato gep, a 2 csomagtartojaval, a kinyithato Cabrio tetövel, a lapos formajaval, es relative "erös" motorjaval.
Jol hangzo a neve, jo a megjelenese, jo a szine, szep a belseje, a börnek fantasztikusan jo meg mindig az illata, , mit mondjak, föleg ezek utan a z ujabb 911-es Modellekkel valo autozas utan, /amik teljesitmenyeit soha az eletben nem tudsz kihasznalni az orszaguton / rajöttem elegendö a teljesitmenye, es fantasztikusan jo a , --ha nem jobb-- a külalakja ennek a Boxster Modellnek !
Ugyhogy ez megmarad egy darabig
Ja es az uj nem kellene semmi penzert !!
Agyon csicsazott, siki-miki, aufgetakelte belsö megjelenessel, egy utcai kurva szolidabban nez ki, mint ezek , ahogy belül kineznek. na es agyontömve elektronikaval, ami allandoan beszarik . . .
Elkapraztatjak az embert a belsö agyoncsicsazassal ..
van egy közmondas itt:
Wenige ist mehr.. ( Kevesebb az több ) hat nem tudom ezt lehet -e igy forditani... hogy erthetö-e ?
Elötte nem kerdeztem semmit , odamentem az en gepemmel, arra gondoltam mindenki a magaet kinozza majd, de kiderült tevedes .
Ott alltak sorban , es rank vartak. Söt kiderült hozhattunk volna vendegeket is kiprobalni a gepeket , de nem olvastam el a meghivot . . .pedig ott allt vastag betükkel . . .
asszem elözö hozzaszolasomban valahol irtam Nemetben mennyit kernek egy effele megmozdulasert, de messze van es nem merdekel annyira hogy utazzak 1000 Km-eket .
Ez itt volt 20 Km-re , ide elmegy az ember . /en nem szeretek autozni/
/ ez utan az örületes 2 oras hajtas utan minden elismeresem az autoversenyzöke !! F1, 24 Oras La Mans, vagy DTM, le a kalappal elöttük ! nem egyszerü azonos idökkel a köröket orakon keresztül lenyomni !!! Ezert is fizetik meg öket olyan jol !! /