Keresés

Részletes keresés

sokasebi Creative Commons License 2015.02.27 0 0 5591

Ez inkább végbélrepedésnek tűnik. Azt szerencsédre csak kenegetni kell. De azért mutasd meg egy dokinak.

Előzmény: laci19791202 (5572)
Benedek L. Creative Commons License 2015.02.27 0 0 5590

"A proktológia az általános sebészetnek a végbél betegségeinek vizsgálatára és kezelésére szakosodott területe. A proktológiai szakrendelésen vizsgálják és kezelik az aranyerességet, a végbél környezetének gyulladásos folyamatait, jó- és rosszindulatú daganatait, a béltraktus alsó szakaszának, illetve a végbélnek a különféle elváltozásait".

Előzmény: puding77 (5589)
puding77 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 5589

Megnéztem a kórház oldalát de Dr. Hornok László sebész.Tényleg nagyon kezdő vagyok de az aranyeres problémák nem a proktológushoz tartoznak?

Előzmény: Firga73 (5571)
puding77 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 5588

Nagyon Köszönöm!

 

Amint erőt veszek magamon meglátogatom a doktor urat.

Előzmény: Firga73 (5571)
gurabli Creative Commons License 2015.02.26 0 0 5587
Belső, néha enyhén véres papirt produkáló aranyernel, normális, hogy néha véres nyák is távozik?
bonap arte Creative Commons License 2015.02.26 0 1 5586

Nincs benne semmi túlzás. Az orvosom beutalt vérképre mikor olyan tünetekkel mentem hozzá, hogy nem bírok felmenni egy hosszabb lépcsőn zihálás nélkül. 176 centi vagyok 83 kilóval szal nincs súlyfeleslegem. Viszonylag nehéz fizikai munkát végzek és állandóan le kellett ülnöm mert úgy éreztem összeesek.

Mikor visszavittem a vérképpapírt azon meglátta a 15 csillagot, azonnal vasinjekció kúrát kaptam. Beutalt egy proktológus sebészhez magánúton és egy hét múlva műtöttek. 

 

Előzmény: Benedek L. (5585)
Benedek L. Creative Commons License 2015.02.26 0 0 5585

Ne ess túlzásokba! Mérted az elveszített vér mennyiséget? és az alacsony vas-értéket a vérben szó nélkül hagyta az orvosod?

Előzmény: bonap arte (5582)