Egyik webshopban biciklinek adják (0,3kW-tal), de láttam másikban biciklik között árulva "moped"-nek írva 1,1kW-tal. (szemre a bfb-01 4t blokkja lehet ebben is, mondjuk fordulatszám korlátozás nélkül az is lehet 1kW)
Szép napot, sajnos nem találtam én sem üzletben, hibridet használtan sikerült vennem nekem is ! Üzletekben kellene érdeklődni, igaz én sem jártam sikerrel, Miskolcon nem rendelnek, de más városban hátha szerencsével jár!
Én foglalkozom 4T-motorokal és a leírásaid szerint javaslatom nézdmeg a lehuzo gyürüket még ha cserélted is mert csak akkor szok fűstőlni mikor a lehuzo gyürük hibásak vagy nem jo méretüek ugyanis mikor felfelé megy a dugatju akkor szivja felfelé az olajatt a blokkbol visszafelé pedig a lehuzo gyürük segitségével minimum kenést hagy a henger falán, valo szinü nálad nem megfelelö a gyürük tapadása a henger falán.
Aszelepszár be állitása pedig ugy müködik hogy vedki a gyergyát és vedle a henger fedelet hogy hozzá férjél a szelepszár beállito csavarokhoz az pedig 8-as anyavan rajtuk,tehát tekerd ovatosan kézel a pedált addig mig mind két szelepszár egyeletesen feljön teljesen, csavarokat állidsd lazán hozzájuk ne legyen feszesen mert akkor gyenge lessz a mocid és nemjo a robbantás.
ha ezeket a példákat követed helyesen kell müködnie,ha kell segitség akkor írj és segitek,van tapasztalatom sokat csináltam eddig még nem volt panasz rám.
Amennyiben nem rég cseréltetek gyűrűket, akkor nem szabadna neki füstölni. persze ha jol raktátok össze. Bár a szelepszár szimeringeknél is engedhet valamennyi olajat az égéstérbe, akkor is van egy kis füstje. A konpresszió elmehet a szelepeknél is, probáljátok meg kiszedni a szelepeket, lehet alattuk koromlerakodás, ami miatt nem tudnak lezárni.
A szelepeknél javaslom a benzin tesztet, a benzinnek nem szabad átfolyni a szelepek alatt.
A légszűrővel kapcsolatban, nem tudom mikor takarítottad ki, lehetséges, hogy el van koszosodva, vagy pedíg összerakásnál tul sol olajat öntöttél a szivacsra.
Még volna itt valami nemrég cseréltünk gyűrűt de a motor erőtlen füstöl ha a légszűrő rajta van akkor nem is tart nagyon alapjáratot nem tom de lehet hogy a szelepek koptak volna el és nem tartja a kompreszíót vagy lehet hogy a szelep hézag nem megfelelő mien szelephézagnak kell lenie ?
A hengerfejben lévő szelepszárra préselt alkatrész a szelepszár szimering. Feladata, hogy megakadályozza az olaj átjutását a szelepvezérléstől az égéstérbe.
Amennyiben a szelepszárak és a himbák nem kapnak olajat, megszorulnának a nagy igénybevétel miatt.
Helló Tamás vagyok! Meg szeretném tudni hogy hol is található ez a szelepszár szimering. Ami gépünk fröcsköli az olajat a szelephimbára meg a szelepszárra indokolt e és ez mitől?
vki segitsen !!!! már 2 szerelönél voltam vel de nem tudják e kotni nem tudják a sorendet az egész dugot le vágták és nem birunkvele hogy a blokvol ki jövö kábelek hova kell kötni és a cdi röl hova menek a kábele mert minden le van szedve aksira hogy csatlakozik az önindito meg a kábel szineket is ha lehet vagy rajza ha lene valakinek meg kösszöném segitsetek akki tudja a trafora miröl kell kötni meg mindet mogyatok már el kösszy sziasztok
szia tudnál nekem segiteni?? kábelek bekötésébben??? sajna nics semijen kábel szin rajta csak össze vissza kábelek meg mi a sorend???? a blokbol kijövöleg cdi meg a tirisztort hova kell kötni nem tuom sehogy rá jöni meg kösszönöm kösszy hello
Szerintem nem is nagyon lesz hozzá ez az átka a kinai vackoknak.... igy marad maszek személyek akik fabrikálnak majd meg ha dugó kell majd bele akkor vadászhatsz hozzá orrba szájba :S
Egyszer beszéltük már a témát hogy a ezeknek a robbanómotoros kerékpároknak sok esetben rángat a hátulja...
Ez mi miatt is lehet? Lehet a röpsúly, a lengővilla gagyi egypontos hegesztése, illetve lánckerek ügye?
Mióta megcsináltam az enyémet 2 rugósra egy darabig jó volt de most megint előjött :S csavarok feszessége jó mindenhól szal az nem lehet, lánckereket leszedtem potoltam bele a csapágygolyókat igy csak egy minimális kottya van. Nem lehet esetleg hogy a röpsúllyal van a gond? nem tapad meg abba a tányérban vagy nemtom mi a neve és csúszkálna benne. ahogy gyorsulok ugy rángatni kezd de ha kicsit játszok a gázzal nagyobb sebességnél akkor már nem csinálja. szóval fura nagyon. Ötlet valakinek vagy esetleg valami kép a röpsúlyról hogy mégis milyen lehet e bele más tipusú motorét belerakni vagy ilyesmi....
Ilyenre gondoltam. És ez egyébként szerintem sokkal jobb mint a bfb-01 2t-k. Sokkal stabilabb és gyorsabb is. Nem azért kérdezem az alkatrészt mert kell hozzá csak érdekelne hogyha netán kell majd hozzá akkor tudok e kapni valahol?
Sziasztok! Nekem egy bfb 01 4t-m van.
Az lenne a kérdésem, hogy digitális műszerfalat milyen
módon kell bekötni? Leírás nuku egyik csatit rá dugtam
minden faszán működik jelez, csak sebességet, ill km-t nem mutat.
A válaszokat előre is köszönöm.
Ami az alján van csavar az a leeresztő csavar és a csonkra pedig a túlfolyó cső menne ami kivezeti a túlfolyt benzint a motor alá. A tetején nem tudom mi van én még nem is nagyon figyeltem.
Sziasztok!Olyan kérdésel-tanácsal fordulok hozzátoh, vettem a Tescoba egy BFB-01 4T robbanomotoros kerékpárt minden papirja megvan az lenne a kérdésem amit a tesco kiadott bélyegzövel elátva az elég e a rendöröknek vagy külön kell még üzembe helyezési is a mocihoz.