Köszönöm az infót. Előéletéről annyit tudtam - eladótól - hogy egy orosz helikopter tankolószivattyú motorjaként regnált raktárban, adattábláján szerepel a 15 le. Amíg ennyire jó, engem az sem érdekel, ha Dacia.
Videót nem szoktam készíteni. A motor 4 ütemű, a lassítás elégséges, kb. 1 : 4-hez, 2 x 2 késes, így pont jó a fordulat, sztem. kb. 4-500 közötti. A regulátorral jól be lehet szabályozni. A behúzás is tökéletes, a vágáshossz 10-14 cm.
Hátha felpezsdülünk. Közel a készhez a vontatható stabilmotorosom. Önindítós, 15 lovas a motorja, lendkerekes, stb. A szárazpróba festés előtt megvolt, nagyon szépen vág, vágáshosszúság 12-15 cm. ( 2 x 2 késes, 25 cm vágásszélesség )
A motor új, M-zárolt cucc, a tápszivattyúja az állásban tönkrement ( membrán ) de kaptam rá új 1200-es tápszivattyút, pont passz. Magamnak szántam - galvin, ne vigyorogj ! - de közben megint vettem traktort, már készül rá a brutális vágóegység. Van az a pénz, amiért eladó.
Továbbra is rendelhetőek különféle nagyságú és formájú ágaprító/ágdaráló kések, ellenkések (nútos, furatos, fésűs, egy vagy mindkét oldalon leélezve, a megrendelő által megadott méretek alapján). Kések vastagsága 10 mm, keménység 55-57 HRC, élszög 25-30 fok. Árak 1.600.-Ft/db-tól.
Ami a kések keménységét illeti, a csatolt táblázatban látható, hogy kb mennyi az az 55-57 HRC keménység:
Jól gondolod, + 40 mm. A hardox egyébként puha, de szívós, kopásálló anyag, önálló élezéssel nem használható, élkefémmel rakjuk fel, utána síkköszörüljük. Igen, a kuplungos kardán javasolt.