Elég zavaros tényleg. Én az egybeépítést nem értem, majd Zslevit megkérem mondjon valamit erről, talán többet tud. Az már biztos, hogy a földalattik továbbításához útban volt az ütköző ezért leszedték az egyik feléről. Aztán a fogaskerekűhöz került, ekkor mukik látták el a feladatot a földalattinál.
Érdemes megnézni az 1946-os felvételen a boldog, megkönnyebbült arcokat, akkor csak azzal törődtek az emberek, hogy vége a háborúnak, két év múlva kapták a feketelevest...
Ha nem szereted, akkor ajánlom figyelmedbe az 1910-es évekbeli állapotát a sárga kocsiknak. Alváz akkor már - asszem - a megszokott bordós pirosas színű lehetett, az oldalán a modellemen is látható barna festést sárgára festették, a díszítés a sárga alapon barna mintás volt, és egyszerűsödött a modellemen látható sárga-fehér mintázathoz képest, továbbá, ami fontos: a menetkapcsoló sem az az automatikus kapcsoló volt, amit még az én járművemen is látni lehet, hanem a BVV A kocsijain is használt laposkapcsoló. Ne feledkezz meg a vezetőfülke kisebbik oldalablakain található szellőzőkürtőkről, az utastéri külső szellőzőnyílásról (ajtó mellett), valamint az akkor ráépített új típusú áramszedőkről sem! Az ollós áramszedőt akkor cserélték ki rudasra... ahogy azon a fotón is látható, amit belinkeltél pár hozzászólással ezelőtt. Nem tudom, hogy a belseje mennyiben változott addigra, az viszont bizonyos, hogy a fémburkolatú kocsikon az utasteret a vezetőfülkétől elválasztó falon csak két ablak volt eredetileg.
Amúgy megint megy egy mail, benne asszem 3 linkkel. A feladó: ToldACuccot lesz :-)
A régi 9-es hattyúnyak alváza eredetileg borsózöld volt, az oldala pedig barna és fehér. A díszítés (festés) színe részint sárga, részint fehér volt. A tetejét viszont nem tudom, milyen színre volt befestve. Mintául szolgáljon részint négy kép a készülő és a már kész modellemről, azt az alább láthatod. További segítség érdekében pedig olvass e-mailt! ;-)