Jajj, jó, hogy mondod, 1-es vonal.
IC:
15 + 4 forda
1., STV-234, Rovó Busz (Higer Touring)
2., SGZ-440, Rovó Busz (Irizar)
3., AA BG-217, ? (Irisbus Evadys)
4., SOD-952, Alföld Travel (VDL Futura)
5., RKB-554, Armamaxa (Temsa Safari)
6., PCT-142, B-Euro Car (MB Intouro II)
7., SFB-655, ? (MAN Lion's Coach)
8., NNR-988, Coach Rental (MAN Lion's Coach)
9., AE AE-826, Obusz Travel (Volvo 9700H)
10., RZK-826, Iminibusz (Higer Touring)
11., SLK-942, Mezei Car (Irizar)
12., SXD-187, Mezei Car (Irizar)
13., AE CB-546, B-Euro Car (valószínűleg) (MB Intouro II)
14., PTL-881, Neoline (MAN Lion's Coach)
15., PZY-970, Neoline (Setra S431DT)
Munkanapos reggeli IC+tartalék, Volánbusz Nyugat, Inovell:
16., AA DS-284
17., AA DS-300
18., AA DS-299
19., AA DS-267
X10, Tatabánya-Budaörs, 3 forda, Volánbusz Nyugat, Econell:
1., SSM-673
2., SSM-502
3., SSM-721
S10, Biatorbágy-Budaörs, 2 forda, Panoráma Tourist, papíron ap, gyakorlatilag Inovell:
1., RHA-880
2., RHA-876
ide beforog S12-es forda is
S12, Tatabánya-Budaörs, 9 forda, Volánbusz Kelet, Econell:
1., SSM-651
2., SSM-475
3., SSM-437
4., SSM-738
5., SSM-526
6., SSM-510
7., SSM-507
8., SSM-601
9., RTR-848 ez munkanap a reggeli többlet IC-vel kezd