Keresés

Részletes keresés

lálá.9 Creative Commons License 2013.10.01 0 2 77

Egyébként a topikleírást nem lehet megváltoztatni? Ugyanis a 45-öst kihagytam a felsorolásból...

lálá.9 Creative Commons License 2013.10.01 0 2 76

Szerintem nem lesz vészes a helyzet, tavaly sem voltak a nyáriaknál nagyobb késések, kivéve márc. idusa környékén...

Előzmény: Törölt nick (72)
lálá.9 Creative Commons License 2013.10.01 0 2 75

Ugyan már, miért küldenének erről csekket? Köztudott, hogy a MÁVot részben az adófizetők tartják el.

A 44-es vonal utasai is fizetnek adót, vagy nem?

Egyébként megtérülhete az a napi 14 csörgős járat (a két éjszakai bézés maradhatna)

Előzmény: Lovrin (74)
Lovrin Creative Commons License 2013.10.01 0 0 74

Ahol megjelenik az érvelésben a 'zadófizetők pénze, ott demagógia van, a mire nem kéne költeni kategóriában.

Avagy képzeljünk el 10 millió dühös embert akinek éppen meghozza a postás a csörgőkülönbözeti sárga csekket.

Előzmény: lálá.9 (59)
r1232 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 73

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=127201400&t=9121413

 

Úgy volt, ahogy írtam. Aktív részese voltam ezeknek.

Az esti Csörgős vonatnak meg elsősorban személyzeti oka, volt, nevezetesen hogy villanyfordában volt ez a forduló és az oda járók többségének nem volt Bz típusa, Csörgő viszont igen.

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.30 0 0 72

Ha nagy hó lesz akkor fix, hogy nem fognak megnőni a növények az állomás és a vasútvonal körül. :-) Meg úgy általában. :-) De ennek ellenére szép kis vonatkésésekre számíthatunk. :-)

Előzmény: lálá.9 (71)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 71

Legalább télen nem nő meg! ;)

Előzmény: Törölt nick (70)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.30 0 0 70

És pont ősz közepén jön meg a kedvük a fűnyíráshoz. 3-4 hónap és már havazik. :D Vajon egész nyáron mit csináltak?

Előzmény: lálá.9 (69)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 69

Sosem lehet tudni! EGyébként már az egész vonalon kezdik a gaz lenyírását. Idén egyszer sem volt komolyab fűnyírás (csak a börgöndi és az újfalui állomás épületei körül vágták le a gazt), pedig tavaly talán 5x is!

Előzmény: Törölt nick (68)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.30 0 0 68

Börgöndön le lett vágva a gaz? :D Többet kell idehívni a brit vasútbarátokat. :-) Esetleg legközelebb már komplekt felújításokat fognak végezni egyes állomásokon. :D (Na jó, ezt az utolsó mondatot csak viccnek szántam). :D

Előzmény: lálá.9 (61)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 67

Kösz. :-)

Előzmény: hori27 (66)
hori27 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 66

.....eredeti......

Előzmény: hori27 (65)
hori27 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 65

Az ereseti útvonal az volt.Jelenleg úgy néz ki,a linkelt útvonal lesz a helyes.Biztosat talán hét közepén lehet tudni

Előzmény: lálá.9 (63)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 64

Requested route: Budapest Keleti – Tarnok – Gardony – Székesfehérvár – Szabadbattyán (rev) – Börgönd – Pusztaszabolcs (rev) – Adony – Dunaújváros steel plant – Dunaújváros port – Mezőfalva – Paks nuclear plant – Mezőfalva – Rétszilas – Sárbogárd – Székesfehérvár – Budapest Keleti

Előzmény: lálá.9 (63)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 63

Akkor mért írták Pusztaszabolcsot is? Talán csak... na mindegy, majd meglátjuk.

Előzmény: hori27 (62)
hori27 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 62

Sárbogárd -Börgönd-Szabadbattyán lesz az útvonal.

Előzmény: lálá.9 (61)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 61

Gondolom a Szabadbattyán-Keleti rész takarja a 44-est is.
Lehet, hogy Börgöndön ezért vágták le a gazt?? :-D

Előzmény: hori27 (60)
hori27 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 60

A program kissé változott,de bővebb infot itt találsz:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=127154120&t=9013675

Előzmény: Törölt nick (51)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 59

Se18 írta a Személykocsik topicban:

Igazad van, egyoldalúan racionális. Ha van 150-200 utas csúcsidőben, azt szellősen elszállíthatod 2 Bzmot + 3 Bzx kombinációval, vagy M41 +3 Bhv-val is. Csak utóbbi kicsit többe kerül.

És hogy hogy függ össze az adófizetőkkel? Mert szerinted ki fizet a végén? A télapó? Persze az igaz, hogy ahol bemondásra osztanak a szokotton felül még +10-20-50 milliárdot ott ez a pár milliócska nem tétel.

 

Válaszom erre:

ha a 11-esre vagy a 29-re jut az alacsony személyforgalom idején is 418+Bhv+Bhv(+Bhv), akkor jusson a forgalmasabb 44-esre is.

Vedd úgy, hogy ezt mi már réges-régen kifizettük, kiérdemelnénk... Keletkezne itt annyi bevétel, hogy nem lenne a mostaninál nagyobb veszteség.

lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 58

Bocsánat, hgy nem ide illő témával jövök, de muszáj leírnom: épp most láttam a híradóban, hogy a 175 éves Budapesti Vidámpark, Magyarország egyetelen igazi vidámparkja 9 perccel ezelőtt végleg bezárt... :-( Hová lesz ez az ország??

lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 57

No, ez jó kérdés...!!!

Előzmény: Törölt nick (56)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.30 0 0 56

És hol lehet megtekinteni a fotókat Zichyújfalu vasútállomásáról? Vagy nem publikusak?

Előzmény: lálá.9 (53)
wyfalw Creative Commons License 2013.09.30 0 0 55

Nem tom, talán nincs elég motor.

De ha már valamit változtatnak, akkor a vonattípus változzon. Sokkal könnyebben lebonyolítanák a forgalmat a 44-esen Bhv-k vagy Desirok. Sok előnyük lenne:

1. Valaki felvetette, hogy mi lenne, ha 2Bzmot+3Bzx összeállításban közlekednének a vonatok. Azonban  elég nehéz lenne az utasok jegyét ellenőrizni, hiszen jóformán nics annyi állomás/megálló, ahány kocsi. Így is a seregélyesiek fele ingyen utazik, amióta nem áll meg minden vonat Börgöndön (amúgy is). A Bhv-k átjárhatók, a mindenkinek kéne jegyet vennie, sőt, aki egy megállót megy, ha ügyes, megússza jegy nélkül. Ezt a luxust szerintem a MÁV nem engedheti meg magának.

2. A megengedett 100 km/h kihasználása

3. Végre felébredne a vonat a Bz-s rémálomból (ennyi erőből a 29-re vagy a 11-re is mehetne Bzmot, hiszen a 29-en a téri forgalom csekély, a 11-en pedig sosincs tolongás)

Előzmény: v_peti (49)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 54

De jól értelmezted a szöveget, jönnek megint. :-)

Előzmény: lálá.9 (53)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 53

Szepteber elején is megjelentek itt nohabbal a különvonat élén, le is fotózták az állomást Zichyben (kereszt volt éppen).

Előzmény: Törölt nick (51)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.30 0 2 52

Ha a motor körbe tud járni, akkor a csörgő is.

Előzmény: v_peti (49)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.30 0 0 51

Valaki tud angolul? :D Nem vagyok az az angolos, ezért csak szorványban értek meg ezt-azt. :D Ezek szerint Magyarországra brit vasútbarátok látogatnak ezen a hétvégén? Többek között a 44-es vonalon is áthaladnak...

Itt olvastam róla:

http://www.merciacharters.co.uk/mercia_fut.htm

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.30 0 0 50

Amúgy régen Anakonda járt itt, most az miért nem jó?

A személykocsik topikban már ki lettek fejtve a miértek:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=127189039&t=9121413

Előzmény: v_peti (49)
v_peti Creative Commons License 2013.09.30 0 0 49

Akkor vezérlő sem ártana, mert sem Pszabolcs, sem Fehérvár nem túl alkalmas a gyors szerelvényfordításra a zsúfoltsága miatt. Akkor inkább Dezső, ha kell, akkor csatolva. Amúgy régen Anakonda járt itt, most az miért nem jó?

Előzmény: wyfalw (21)
lálá.9 Creative Commons License 2013.09.29 0 2 48

Oké, oké.

Előzmény: Törölt nick (47)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!