Kevertem a BKV adatbázisban az Ikarus 167V -t (ott vannak 5 fő/m2 alapon hibás adatok)
Akkor tehát: elég magas, 17 500 kg a saját tömeg (gondolom nem Euro VI mootorral, de lékondival?) 30 500 kg a tengelyek összesített terhelhetősége, 40 ülőhelyhez 127 állóhely jön, így 167 utas + 1 sofőr a szállítható személyek száma.
Ha műszaki adatok (saját, vagy menetkész tömeg, engedélyezett összes tömeg, stb) nincs is meg, illetve kikereshető a BKV tesztjárművei könyvtárából, leolvasná / lefotózná valaki, hogy a 36+1 ülőhelyhez hány állóhelyet (tán 140 főt?) írtak a kis alutáblára a kocsikban?
A BKV adatok ugyanis hibásak és 5 fő/m2 állóhelyi vetítési alapra vonatkoznak.
Előre köszönöm, szvsz nem mindegy, mekkora a teljes befogadóképessége a Sola csuklósoknak.
Sziasztok! Részben ontopik fotókkal frissültem, lesz még mostanában néhány eresztés belőlük, elég jó képanyagot sikerült a múlt héten elkészíteni. Ezúton is köszi a sofőrök türelmét és közreműködését. :)
Üdv! Olyanban szeretnék segítséget kérni hogy azok a járművek amelyek Vásárosnamény és ennek környezete közt járnak ( Pl: Tarpa, Aranyosapáti, Lónya, Barabás, Beregsurány) hol tankolnak? Vásárosnaményban vagy bemennek Mátészalkára valamilyen járatban? Előre is köszönöm!
Még a telepen áll, sorsa még nincs eldöntve. Volt szó a javításról is, de elég sokba kerülne. Jóval többe, mint amit a biztosító fizet. Fent a fejesek pedig még nem döntötték el mi legyen vele.
LHT-934. Jobb oldala végigszántva. Sorsa bizonytalan, de eléggé selejtgyanús. Jobb oldalát újra kellene építeni. És akkor még csak kívülről néztük. Ha meg hajlott az egész váz, akkor mindegy. Szerencse, hogy nem volt rajta utas.