Keresés

Részletes keresés

mc figyelo Creative Commons License 2018.02.06 0 0 565

Befejezem.

 

Kevertem a BKV adatbázisban az Ikarus 167V -t (ott vannak 5 fő/m2 alapon hibás adatok)

 

Akkor tehát: elég magas, 17 500 kg a saját tömeg (gondolom nem Euro VI mootorral, de lékondival?) 30 500 kg a tengelyek összesített terhelhetősége, 40 ülőhelyhez 127 állóhely jön, így 167 utas + 1 sofőr a szállítható személyek száma. 

 

Ez van kiírva az alutáblára?

mc figyelo Creative Commons License 2018.02.06 0 0 564

Ha műszaki adatok (saját, vagy menetkész tömeg, engedélyezett összes tömeg, stb) nincs is meg, illetve kikereshető a BKV tesztjárművei könyvtárából, leolvasná / lefotózná valaki, hogy a 36+1 ülőhelyhez hány állóhelyet (tán 140 főt?)  írtak a kis alutáblára a kocsikban?

 

A BKV adatok ugyanis hibásak és 5 fő/m2 állóhelyi vetítési alapra vonatkoznak.

Előre köszönöm, szvsz nem mindegy, mekkora a teljes befogadóképessége a Sola csuklósoknak.

Előzmény: Joe0401 (563)
Joe0401 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 563

Tényleg 40 ülőhelyes.

A számolásnál véletlen kihagytam a 3 oldalas ülést. :)

Előzmény: mc figyelo (561)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 562

Még valami: mai hír szerint Düsseldorf 74 Urbino csuklóst vett vett a 4.0 verzióból: 41 ülés mellett 100 állóhellyel. 

Hogy lehet, hogy 10 év alatt 167-141=26 utast veszített a Sola 18 méteres csuklós.

 

Nem volt légkondi, aminek a tömege csökkenti a hasznos utastömeget?

Ekkora tömeg és térbeli különbség van a nagyobb Euro VI motor miatt?

Előzmény: mc figyelo (561)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 561

Köszönöm, én nagyon messze lakom tőletek, de érdekel, hogy a sikert sikerre halmozó Solaris nálunk a testvérnemzetnél mennyire elfogadott.

 

A KW-041 2008 március-áprilisi 10 napos  BKV tesztjét megtaláltam,

https://www.bkv.hu/hu/magunkrol/jarmuveink/jarmutesztek/solaris_urbino_18_csuklos

 

Az illusztrált jelentést is, hátha érdekel valakit:

https://static.bkv.hu/ftp/ftp/tesztbuszok/solaris_urbino_jelentes.pdf?jid=

 

A BKV anyagokban nem 37, hanem 40 ülőhellyel és 127 állóhellyel, 167 fő a szállítható utasok száma.

Előzmény: Joe0401 (560)
Joe0401 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 560

A 6 SU 18 mindig is megyén belül volt.

A KWV-041 volt a BKV-nál teszten 2008-ban.

37 ülőhelyesek.

 

A T&J-nek volt 3 SU 15-e is, 2000-es évjáratúak voltak és Lengyelországból kerültek ide.

Előzmény: mc figyelo (558)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.05 0 1 559

A Solarisokat nem bérelték. MAN SL-eket, MAN SG-ket és a MAZ-okat bérelték egy darabig.

Előzmény: mc figyelo (558)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 558

Látom a Hajdú Volán idején a T & J bérelte őket, 2007-es gyártásúak a 6 db Solaris Urbino 18.

Előzmény: mc figyelo (557)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 557

Hála.

Milyen korúak? 2. vagy 3. generácoós Solák.

Műszaki adatlap, leírás: utaskapacitás, ülőhelyszám, saját tömeg,

Kösz.

 

Előzmény: Joe0401 (556)
Joe0401 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 556

Debrecen környékén helyközi járatokon közlekedik 6db: KWV-041 - 046.

Előzmény: mc figyelo (555)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.02 0 0 555

Azért kösz.

Ezek szerint Magyarországon nem fut egyetlen Solaris csuklós sem?

Előzmény: Econell99 (554)
Econell99 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 554

Nincs csuklós.

Előzmény: mc figyelo (553)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.02 0 0 553

Hallottam, felétek közlekednek Solaris buszok.

Van közöttük csuklós is?

Ha igen, 2. vagy 3. generációs?

Köszönöm!

bobalt Creative Commons License 2017.04.09 0 1 552

Itt a kapcsolódó blogpost is.

http://bobalt.hu/blog/bl170409.htm

bobalt Creative Commons License 2017.03.30 0 2 551

Sziasztok! Részben ontopik fotókkal frissültem, lesz még mostanában néhány eresztés belőlük, elég jó képanyagot sikerült a múlt héten elkészíteni. Ezúton is köszi a sofőrök türelmét és közreműködését. :)

http://bobalt.hu/photodb_hun/_temp/update170330.htm

431365 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 550

Értem, köszönöm!

Előzmény: Ricsi89 (549)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.03.15 0 1 549

Gondolom ugyanúgy, mint a Fehérgyarmatiak. Kúton, tankolókártyával.

Előzmény: 431365 (548)
431365 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 548

Üdv! Olyanban szeretnék segítséget kérni hogy azok a járművek amelyek Vásárosnamény és ennek környezete közt járnak ( Pl: Tarpa, Aranyosapáti, Lónya, Barabás, Beregsurány) hol tankolnak? Vásárosnaményban vagy bemennek Mátészalkára valamilyen járatban? Előre is köszönöm!

Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.05 0 1 547

Még a telepen áll, sorsa még nincs eldöntve. Volt szó a javításról is, de elég sokba kerülne. Jóval többe, mint amit a biztosító fizet. Fent a fejesek pedig még nem döntötték el mi legyen vele.

Előzmény: ikarus266 (546)
ikarus266 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 546

Végül mi lett a járgány sorsa?

Előzmény: Ricsi89 (538)
EKM-765 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 545

Köszi.

Előzmény: 11István11 (544)
11István11 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 544

A HZT-856 borsodba fog kerülni.

 

Az FIY-460 van, hogy egy nap kétszer is jön Debrecenbe.

Reggel 08:15-re ér be és 09:20-kor indul vissza, délután pedig 13:45 körül ér be és 14:25-kor indul vissza.

Előzmény: EKM-765 (543)
EKM-765 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 543

Kérnék egy kis segítséget.

HRM-941-re helytálló ez a forda?

 

Hétfőtől-Péntekig:

 

4:25 Székely-Nyíregyháza 5:25

6:05 Nyíregyháza-Székely-Mátészalka 8:29

12:15 Mátészalka-Fábiánháza 12:35 ? iskolai napokon

12:37 Fábiánháza-Mátészalka 13:00 ? iskolai napokon

13:30 Mátészalka-Székely 14:55

14:57 Székely-Baktalórántháza 15:20

15:21 Baktalórántháza-Nyíribrony 15:39 iskolai napokon

15:42 Nyíribrony-Baktalórántháza 16:04 iskolai napokon

16:35 Baktalórántháza-Székely 16:55

 

FIY-460 még mindig a Csenger-Debrecen járaton van?

Ez az ami 8:15-re ér Debrecenbe és 14:25-kor ér vissza?

 

HZT-856 is ide került a Hajdútól?

AUTOSANdris Creative Commons License 2016.12.18 0 0 542

Elvileg mindegyik.

Előzmény: ELS-245 Nexus (541)
ELS-245 Nexus Creative Commons License 2016.12.06 0 0 541

Sziasztok! :)

 

Mely Ikarus 415-sök lettek már selejtezve a néhai Hajdú Volános, hozzátok át került flottából?

BPO-105 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 540

Jó lenne tudni.

Egy biztos: a Volánnál nem kapott új rendszámot (legalábbis buszként).

Előzmény: gabesz919_II (539)
gabesz919_II Creative Commons License 2016.10.17 0 0 539

A Régi magyar rendszámok topikban olvastam, hogy a Szabolcs Volánnak volt egy BX 70-56-os rendszámú Ford Otosanja. Melyik üzemegységhez tartozott?

Ricsi89 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 538

Én élőben is láttam ma a buszt és hallottam, hogy honnan szedték ki.

Előzmény: Törölt nick (537)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.24 0 0 537
Előzmény: Ricsi89 (536)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 536

LHT-934. Jobb oldala végigszántva. Sorsa bizonytalan, de eléggé selejtgyanús. Jobb oldalát újra kellene építeni. És akkor még csak kívülről néztük. Ha meg hajlott az egész váz, akkor mindegy. Szerencse, hogy nem volt rajta utas.

Előzmény: Törölt nick (535)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!