Bocsi! Mobilról írtam és hát az szereti a szavakat kijavítani..... Egyébként igen erre gondoltam.... Nagyon szépen köszönöm a tippet és már beszerzés alatt áll a karbi..... Köszi a gyors segítséget!
Üdv mindenkinek! Lenne egy hatalmas kérésem mindenkihez...... Belefutottam az új kedvesem telkén egy Robi 151-s masinába ami kb. 2 éve a pincében hever és látott már szebb napokat is..... Mivel szakmámat tekintve autószerelő vagyok úgy álltam neki a kis jószágnak, hogy mindent kitisztítok, olajakat lecserélem....stb. na pont itt jött a csavar a dologba.... Üzemanyag tartály leszedve, olajtükrös légszűrő leszedve majd a karburátor következett "AMAL 121/5" aminél meg is sikerült állapítani, hogy a pillangó szelep tengelye és az úszó tengelye is eléggé ki van kopva így nem csak hossz irányban hanem kereszt irányban is rendesen lötyög..... A fekete műanyag úszóház alján is vannak már repedések ami szintén nyugtalanít..... Gondoltam GOOGLE a barátom és veszek egy másik karbit de hamar kikerekedett a szemem..... Az AMAL 121/5 karbit nehéz szerezni de a helyettesítő MF 70 karbit ami ugyan kapható még de szemtelenül magas áron...... Szeretnék megkérni mindenkit, ha tudtok valamilyen karbit amivel a gép rendesen tudna üzemelni, akkor írjatok.... Ha valakinek esetleg van új és korrekt áron adná annak örülnék a legjobban! Válaszaitokat előre is köszönöm!
Az én véleményem kerti géppel való szántogatásnál lehetőleg a kereket kell súlyozni esetleg magát a hajtóművet,a gép elejére meg annyit hogy egyensúlyban legyen az ekével(kb mérleg)
Sziasztok! Most vagyok itt először és látom hogy vannak itt jó dolgok. Segítséget szeretnék kérni. Van egy Robi 151 Rex maxim. Szeretnék szántani vele majd ősszel. Sebességfelezőm már valamelyik nap érkezik. Az lenne a kérdésem hogy hogyan súlyozzam le? Ha valaki már csinált ilyet legyen szíves küldeni egy pár képet és leírni hogy hogyan csinálta meg. Előre is köszönöm. András
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Vettem egy 151-t,023-as motorral,minden oké vele,csak egyet nem értek.A szivató karját a meleg üzem után teljesen kinyitnàm,de akkor lefullad a gép.Miért van hogy a rendes menethez elég kb. 2 mm—t nyitni a szivató légbeömlőt??? Más gépen teljesen nyitni kell,és pont akkor fullad le ha lezárod a levegőt...Válaszokat előre is köszönöm. Ja,váltóművet is keresek ha van valakinek elfekvőben,ez sima röpsúlyos.
Itt van, jobbról a KF-04 1:28, kopott, törött, csiga külső átmérő kb. 31mm, menetemelkedés kb 11mm. Balról az ismeretlen, csiga átm. kb. 35mm, menetemelkedés kb. 9 mm. Köszi előre is! János
Létezik igen. Volt kuplungos Robi. A neve Robi Rex és Robi Rex maxi.
Ott a KMG motrot tették rá a KF hajtásra. Ebből én láttam már régebbi vas öntvény hajtásházast és a jól ismert alu öntvény KF hajtásházat. Sztem a csigatengelyük azonos méretű bordás végződéssel :-)
Ez inkább 4t motoron fordult elő anno. Attól még persze lehet hogy megy vele de nem gyári ergo a fordulat nem biztos hogy belőhető, gondolok itt az alapjáratra és a max fordulatra...
Tirisztoros gyujtás van rajta, ott a fekete doboz az oldalán.
Más.
Ezt a motort állítva is lehet szerelni vízszintes tengellyel, úgy van kiképezve a karburátor felfogatás is, hogy el lehet fordítani kilencven fokkal, meg a tankot is lehet rajta fordítani. Stabil motorként is használható. Nekem is volt egy, felújítottam és szereltem rá regulátort, mert eredetileg nem volt. Szántásra akartam használni, szántottam is vele, de eladtam mert hozzá jutottam egy 250T-hez.