Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Black11 Creative Commons License 2022.04.08 0 0 18579

Hát a beázásra szerintem nem fizet, csak a kőfelverődésre...

Előzmény: D 20 (18578)
D 20 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 18578

Arra gondoltam én is...

Szóval a gyári hibás ragasztóelengedést a R.H.-nak nem is pufogtathatnám, mert garancián túli történet.

Sz'al casco-ék nem fizetnek ilyenért(?)

Azért igencsak j.k.a., hogy alig 6 éves a Fosence, s ilyen dolog megeshet...

Előzmény: Black11 (18575)
Black11 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 18577

HEHE én évek óta B10+ -al 50 fölött fizetek Bpesten...

Előzmény: Papi45 (18576)
Papi45 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 18576

1972 óta van autóm, még emlékszem arra az időszakra is amikor a négy forintos benzinár tartalmazta a kötelező biztosítást is. Olyan szerencsés vagyok, hogy több mint egy millió km-t levezettem baleset nélkül. Ha lenne olyan, akkor B10 helyett már B..... lenne a bónuszom! A fluencem kötelezője az Allianz Hungáriánál van (volt!). A múlt héten kaptam tőlük egy kedves köszönő levelet, hogy köszönik hogy őket választottam és az új éves kötelező díja május 27-től évi 46200.-Ft. Eddig az éves díj 22400.- volt! Ez több mint 100 %-os emelés. Nem elég az egekben lévő benzin ár?!?

Black11 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 18575

Ha van Casco, egy kőfelverődést el lehet "játszani", aztán akkor arra cserélni... :-)

Előzmény: D 20 (18571)
d3rr7ck Creative Commons License 2022.04.07 0 0 18574

Köszönöm az ötleteket

Előzmény: pity68 (18573)
pity68 Creative Commons License 2022.04.06 0 0 18573

Szia !

Valamelyik szenzor nem jó, másik autónál a szenzor csere nekem megoldotta a sipolást.

 

Előzmény: d3rr7ck (18569)
Ohgee Creative Commons License 2022.04.06 0 0 18572
Előzmény: d3rr7ck (18569)
D 20 Creative Commons License 2022.04.06 0 0 18571

R-éknál a szélvédő újraragasztással, ha egyben marad az üveg, 40e pillanatnyilag.

Ha új üveg kell, annak 160e(!) jelenleg az ára, plusz munkadíj, meg az egy ottalvó...

 

Fffuu...

Panda1969 Creative Commons License 2022.04.05 0 0 18570

A műszerfal szépen kijelzi, hogy melyik szenzor jelez.

Neked mit ír ki?

Lehet, hogy csak az egyik szenzor a hibás.. 

Vagy érdemes egyenként letesztelni őket. Ez nyilván két embert igénylő feladat.. Járó motornál ( nyilván kinyomott kuplunggal és hátramenetben a váltó) a másik személy a kezével letakarja a szenzort, aki meg a vezető ülésben ül, nézi, hogy a műszerfal mit ír ki.

 

Nem értek hozzá, csak egy 5let volt. :)

Vagy márkaszerviz.

Előzmény: d3rr7ck (18569)
d3rr7ck Creative Commons License 2022.04.04 0 0 18569

Sziasztok márkatársak! Segítséget/tanácsot szeretnék kérni tolatóradar ügyben.

 

Az a problémám, hogy tolatáskor állandóan sípol a tolatóradar!

 

Eddig csak a reggeli első induláskor volt ez a jelenség, de ezt betudtam a lecsapódó párának/csapadéknak. Később, mikor a nap folyamán már feljebb kúszott a hőmérséklet nem produkálta már ezt.

Most már megváltozott a helyzet és mindig sípol. Gondoltam szennyeződésre is, ami bezavarhat, de a kocsimosás sem oldotta meg a problémát.

 

Tapasztalt már valaki ilyet, s ha igen mi lehet a megoldás? Köszönöm!

Black11 Creative Commons License 2022.04.04 0 0 18568

Valaki tudja, hogy H4M-es ( láncos "Nissan" motor ) esetén a hatodik évben esedékes "segédberendezés szíj és görgök" alatt a szíjon kívül milyen görgőket (vízszivattyú?) kell cserélni?

Black11 Creative Commons License 2022.04.04 0 0 18567

Azóta annyit javult a forint, hogy már 8000/db

Éljen

ZoliGP Creative Commons License 2022.04.02 0 0 18566

Én annak idején vettem 4db nyomás érzékelős szelepet a Renault szervizben és azzal lett szerelve a téli gumi garnitúra. Amikor árszerelem a nyári-téli-nyári kerekeket akkor az első párszáz méter után felismeri a jeladókat és rendben mutatja a nyomást a műszerfalon. Semmit nem kell programozni, feltanítani, stb. Már nem emlékszem az árra de csak pár ezer Ft volt darabja. :-)

Előzmény: flufi (18565)
flufi Creative Commons License 2022.04.01 0 0 18565

Ha abból indulok ki, hogy nekem a téli szettben van a nyomásmérő és ugye minden ősszel leveszem, majd tavasszal vissza és egyből mér, feltételezem, hogy akkor ha áttenném a nyári szettbe, akkor se lenne gond.

 

Majd egy pár nap múlva megnézem mit lehet csinálni. Jelzek majd, ha sikerült.

Előzmény: pali923 (18564)
pali923 Creative Commons License 2022.04.01 0 0 18564

Egyik szomszédunknak volt talán még a 90-es években egy Lagunája szolgálati autóként. Az akkoriban a felső kategóriát jelentette a Renault-nál, és újdonság volt ez a guminyomás érzékelő. Gumicsere után kivétel nélkül minden egyes alkalommal vissza kellett mennie másnap a márkaszervizbe, mert a nyomásérzékelők megbolondultak.

 

Lehet, hogy ez a programozós sztori még azokból az időkből származik. 12. éve hajtom a 2. Fluence-t, de még sosem volt probléma ezzel, pedig mindig van szezonális gumicsere.

Előzmény: Black11 (18563)
Black11 Creative Commons License 2022.04.01 0 0 18563

Én úgy tudom ( de lehet rosszul ), hogy ahol tanítani kell, ott is a központi egységet kell "tanítani", hol melyik érzékelő van, nem a nyomásérzékelőt...

Előzmény: Ohgee (18558)
Pityu... Creative Commons License 2022.04.01 0 0 18562

Én anno egy parkolóban cseréltem akkumulátort mert megdöglött nem találkoztam semmi hibakóddal meg rádió kóddal működik minden rendben azóta is.A szerelési sorrendre figyelj szerintem az a lényeg.

Előzmény: Ohgee (18559)
Black11 Creative Commons License 2022.04.01 0 0 18561

Nekem nem felejtett a rádió, hibakód sem került elő.

Igaz nem járó motornál vettem le az akkusarut... :-))))))) ( vicc vót )

Előzmény: Ohgee (18559)
Ohgee Creative Commons License 2022.03.31 0 0 18560

Két videó szenzor témában:

https://youtu.be/s85q2E6Bp4g

 

https://youtu.be/0USqoxwGUNo

 

Egyik sem Renault, de nem gondolom az nagyon különbözne.

 

 

Ohgee Creative Commons License 2022.03.31 0 0 18559

Az akksi csere során kell valamire figyelni az alap dolgokon kívül?

Rádió felejtett, hibakód került az agyába?

Az eddig megszokottól eltérően túl sok csavar van a saruknal. 😀

Ha ilyen szép zöld még, akkor elhamarkodott volt az új akksi rendelés?

Előzmény: Papi45 (18557)
Ohgee Creative Commons License 2022.03.31 0 0 18558

Én kérek elnézést, igazatok van.

Meg voltam győződve, hogy ragasztva is van.

 

Elvileg szenzor függő hogy mennyire kell tanítani. (Hallottam már tök üres szenzorrol)

Nekem mindkét kerék szett átvétellel jött, így még nincs tapasztalatom.

Az biztos, hogy amit anno mondtak szezonvaltasnal IS tanítani kell, az kamu. (Egyik márkaszerviz 25 ezret mondott tanításra)

 

Most gyári Renault lesz megint, örülnék ha nem kellene vele babrálni.

 

Amúgy tényleg full egyben van, meglepődnék, ha csak most derülne fény az elemcsere lehetőségére. 😀

 

Na majd megvizsgálom, aztán a télinél lehet a zsebemben marad az ára. 😁

Előzmény: Black11 (18551)
Papi45 Creative Commons License 2022.03.31 0 0 18557

Köszönöm. 2015 május végén vettem át a fluencet, az akksi egy hónapja adta meg magát, minden előjel nélkül. (igaz, már vártam...) Ha a guminyomás jeladó is megadja magát szétszedem és jelentkezem, hogy mire jutok! Remélem nem a műszaki vizsga előtti napon jelentkezik a gond. 

Előzmény: Black11 (18556)
Black11 Creative Commons License 2022.03.31 0 1 18556

Én úgy tudom, hogy normál gombelem van benne, de hogy milyen típusú azt nem tudom, még azért a kezemben nem volt.

Valószínű normál módon nem cserélhető, össze van sajtolva, öntve műanyag házban az elektronikával.

Ha én is oda kerülök, hogy cserélni kelljen majd megszakértem, pazarlás, hogy egy szar elem miatt az egészet ki kell dobni és újat venni helyette.

Előzmény: Papi45 (18555)
Papi45 Creative Commons License 2022.03.31 0 0 18555

Látom otthon vagy a témában, nekem is lenne egy kérdésem: a jeladónak biztos van valamilyen "tápja", ha ez lemerül van-e valamilyen elemcsere lehetőség?

Előzmény: Black11 (18554)
Black11 Creative Commons License 2022.03.31 0 0 18554

Ohgee által közzétett linken látható hatlapfejű menetes hüvelyt "anyát" kell lecsavarni a szelepről és úgy áttehető a másik felnire.

Ennyi az egész.

Előzmény: flufi (18552)
Panda1969 Creative Commons License 2022.03.31 0 0 18553

Ez pontosan így van! :)

Előzmény: Black11 (18551)
flufi Creative Commons License 2022.03.31 0 0 18552

Ha nem nagy kérés megmondod kérlek, mi a menete egyik garnitúrából a másikba átrakásnak? Nem akarom szétbarmolni a szelepet vagy elcseszni valamit. Köszi!

Előzmény: Black11 (18551)
Black11 Creative Commons License 2022.03.31 0 0 18551

Ne haragudj nem jól tudod, NINCS ragasztva, simán áttetettem az új kerekekre.

És NEM kell taníttatni, ha veszel másik négyet pl a téli kerekekbe, kerékcsere után felismeri.

Legalább is nálam... :-)

Előzmény: Ohgee (18549)
D 20 Creative Commons License 2022.03.30 0 0 18550

A szélvédőnél beázó Fluence tulajának emózása közetkezik: :)

 

Az önszívatás égisze alatt majd a kerékcsere alkalmával a márkaszervízben buzeráltatom meg az üveget.

Viszont itt (Dújv.) elvileg éjjeltől eső lesz, s az utolsó mosáskor már öt helyen folyott be a sáros víz, ezért kinyomtam a felső rést egy tubus iskolai ragasztóval. Gondoltam adok a szarnak egy pofont...

Szilóval nem akartam nekiesni, de roppant "jó" lesz ez a mutatvány a márkaszervízben, van egy olyan érzésem...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!