Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.23 0 0 38
Eladtam ma az autómat,csütörtökön viszik el.Voltam is autókat nézni,néztem egy Magentist is. Itt (Ausztriában) kicsit drágább,bár alapban sok extra van benn.
A beltér elég egyhangú,unalmas,kicsit gyatra minőségérzettel,de ergonomikus és minden a helyén van. A vezetőülések kényelmesek,de nagyon rossz az oldaltartásuk,a kárpitozás olyan kis egyszerűnek néz ki,nem gondolnám tartósnak,bár ezt persze ránézésre nem lehet megsaccolni.Itt 7 év garancia van rájuk.
Ugyanazon kereskedő foglalkozik Mazdákkal is.A Mazda 6 akciósan most még olcsóbb is mint a Magentis,a beltere sokkal nagyobb élmény,több a finomság,sokkal jobbak az ülések.Bár a műanyagok közel azonos tapintásúak,a Mazda kevésbé sivár és jóval ötletesebb belsőt kapott,és arra is van 5 év garancia.Az extrák listája is nagyobb.
Én még mindig nagyon drágának gondolom a Magentist,ahhoz képest amit nyújt....

Azért el tudnám képzelni,ha lenne kombiban vagy ötajtósban és olcsóbb lenne.
Nacrea Creative Commons License 2010.04.23 0 0 37

Magyaroknak magyarosított Magentist?

 

Jó, hogy nem még a bakelites lejátszót teszik bele.. Ez azért gáz, mert ha itt valaki akciósan megveszi 5,8 milláért, az azért csak túl van már a kazettás korszakon úgy 10-15 éve! Lehet, hogy ezt még senki nem tudatta Koreával? Úgy látszik itt is csak elméletek maradtak a vevői igényekre vonatkozó előzetes felmérések..

 

Innen üzenem a gyártónak, hogy legyen szíves tiltsa ki a kazettás egységet és a Sokol rádiót a Magentisből! Meg egy kicsit puhítsa a vezetői ülés hátsó-alsó részét, mert az ülés-motor kemény része zavarja a hátul ülő lábát ha magas a vezető és viszonylag hátratolja az ülést.

 

 

Előzmény: Tibor78 (35)
Tibor78 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 36
Ebben egyetértünk, irtam is, hogy ki lehet fogni nagyon frankót, de ha feltünik egy, gyorsan kell lépni, mert azokra vadásznak!
Előzmény: Törölt nick (28)
Tibor78 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 35
Németországba és Ausztriába pl. a KIA rádió nélkül szállitja a Magentiseket. Az enyémbe sem volt, mert eredetileg Ausztriába volt szánva, csak ide lett irányítva, ezért választhattam bele 150ezer értékben. A német és osztrák használt oldalakon nemigen látni bennük az itteni förmedvényt.
Előzmény: Nacrea (33)
Nacrea Creative Commons License 2010.04.23 0 0 34

Ebben is van igazság.

 

A belinkelt többi autóhoz annyit tennék még hozzá, hogy szerintem az új Magentis lendületes és teljesen újszerű megjelenéséhez képest eléggé el van maradva a külső formatervezésük. A Volvóé főleg, és főleg a hátulja. Az A4-nél az tetszik, aminek nem ér le a földig a hűtőrácsa. A BMW nem rossz, de az eleje már kissé unalmas szerintem, csak a régit igazgatják egy kicsit, nincs igazi frissítés. A Magentis a már leírt felszerelségek hiánya miatt le van maradva, de ha ezt pótolják, számomra egy kicsit sem kérdés a döntés. Ráadásul nem jön velem szembe naponta 100 ugyanilyen, hacsak nem jönnek rá a tömegek, hogy mekkora király lett a Magentis is, pedig se giga hűtőrács, se méteres embléma az elején, egyszerűen csak szép!:) 

Előzmény: Törölt nick (29)
Nacrea Creative Commons License 2010.04.23 0 0 33

Az RDS-t írtam. Bluetooth is kéne. A kazettát meg tényleg kifelejthetnék már ebből a kategóriából!

Presztis-nem presztis, nagyon formás az új Magentis!

Előzmény: professzor (30)
professzor Creative Commons License 2010.04.23 0 0 32
Na igen. A Toyota Avensisem 1 évig volt meg (céges), 35.000 km ment bele, 1 vé alatt 2x vittem szervízbe, és vagy 100.000 Ft votl a kettő.
A Kia pedig azt modnaj, 15.000 km, vagy évente...
És azért ez sem szép tőle, nekem, mivel használtan vettem, volt benne 36.000 km, amikro a következő szervíz esedékes lett volna, mivel eltelt egy év.
Tehát szép dolgo a 15.000 km-es intervallum, de ha egy évben csak 8.000-ret mész, akkor is keményen fizetni kell.
Azért a 7 éves garancia még így is megéri, főleg eladáskor jöhet jól, ha a kocsi 6 vées, és még mindig van rá egy év gar.
Előzmény: Törölt nick (23)
Nacrea Creative Commons License 2010.04.23 0 0 31

KIA M6 Di-Fer cégcsoportos tavaszi nyitott hétvége: április 24-25. 

Régebben itt nem volt kiállítva Magentis, pedig a többi márkából kinn voltak a prémium autók.

Most néztem az akciót, közel 7 millió helyett 5,8 millió az új.

professzor Creative Commons License 2010.04.23 0 0 30
Azért az RDS-es rádió hiánya pl. érthetetlen egy ilyen kaliberű autóban. A készülék jól szól, de gyakorlatilag ki-be lehet kapcsolni, kb. ennyit tud.
Bluetooth sincs. MP3 azért van benne, de akazettás egység is teljesen felesleges, inkább egy nagyobb kijelző kellene.

A presztízs nagy úr, de sajnos ezért súlyos milliókat kell fizetni. ha valakinek fontos a pesztízs, nem jöhet szóba Kia, iagazából marad az Audi VW, BMV.
Azzal nem teljesen értek egyet, hogy a megbízhatóság is együtt jár a presztízsmárkákkal.
Autószerelő édesapámnál látom, mennyi és milyen gond van a BMW/Audi/Opel márkákkal, és mennyi és miylen a japán gépekkel. Japán gépeken igazából csak a töréskárok és a kopó alkatrészek forsulnak elő, még 12-15 éves korban is.
Kivételek persze akadnak.
Az is érdekes, hogy pl. Amerikában a Toyota és a KIA egész más utat tud befutni, talán ott nem a presztízs alapján döntenek.
Előzmény: Nacrea (19)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.23 0 0 29
Vagy éppen nincs.Én azt mondom,hogy minél többet használsz egy autót,annál jobban ismered,annál valósabb a róla alkotott véleményed,annál több a tapasztalat.
Nem hiszek benn,hogy egy év alatt,főleg ha mellettem más autót is használok,kiismernék egy autót maximálisan:)
Ha az ember elégedett egy autóval,miért cseréli le?Szeret pénz bukni?Mert minden csere egy kisebb gazdasági katasztrófa:)
Én 14 éve vezetek,most koptatom a 3. autómat.A háromban összesen 267.000km-t tettem bele.Mellette nincs második autó,csak egy motor...
Előzmény: Nacrea (27)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.23 0 0 28
Én azért hiszek abban,hogy van olyan tehetős magyar üzletember,orvos,ügyvéd,stb...Aki nem autóban éli a fél életét,netán egynél több is van neki egyidejűleg és elegendő neki az évi 10-20.000km,ami szerintem nem is olyan kevés....
De hát ugye lehet keresni a kákán a csomót....
Nekem ennyi kockázatot megérne az alább belinkelt autók bármelyike...
Előzmény: Tibor78 (26)
Nacrea Creative Commons License 2010.04.23 0 0 27

Nincs jelentősége, egyszerűen egy vicces megállapításnak szántam. 

Persze a 22 autó elég soknak tűnik egy emberre vetítve, ezért önkéntelenül is számolni kezd az ember.. Nálunk a családban kb. 7 volt/van eddig.

22-nél viszont már egészen komoly összehasonlítási alap van.

 

 

Előzmény: Tibor78 (25)
Tibor78 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 26

Lehet, mert ha be tudnak törni a Pentagon és bankok rendszerébe, akkor az Audi számítógép sem okozhat problémát a hozzáértőknek. Amúgy, ha végignézed az eladó 3-4 éves prémium dieseleket, javarészt jóval 100ezer km feletti futással hirdetik őket. Ezért gyanakszik az ember, de biztos van kivétel, ki lehet fogni nagyon jót, kellő körültekintéssel, megbízható helyről.

Előzmény: Törölt nick (24)
Tibor78 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 25
Se nem az életkorom, sem pedig a születési évem, csak egy kabalaszám. De nem hinném, hogy a típusról történő tapasztalatcserénél ennek jelentősége lenne! Félrevezető, ha beszorzod a 22 autót 3 évvel, mert volt mikor 2 autóm is volt egyszerre, mint például most is és volt, hogy némelyiket még 1 évig sem tartottam meg.
Előzmény: Nacrea (22)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 24
"Annak a számítógépnek az adatait nem lehet átírni?"

De biztosan.Csak a 3-4 éves első tulajos,szervizkönyves autókra ez nem jellemző,azokat még a garancia miatt márkaszervizbe hordják,ahol ez kibukna.Ott kezd hihetetlenné válni a dolog,amikor egy leharcolt tízévesben is kevés kilométer van:)
Előzmény: Tibor78 (20)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 23
Baj biztosan nem lesz vele.A garancia meg kétélű fegyver,a megbízható autóknál egy átok.Én három évig vittem a jelenlegi autómat márkaszervizbe,mert ugye garanciális.Persze,hogy semmi baja sem volt:)Cserébe a kötelező szerviz kicsit drágább.Prémium autónál sokkal drágább:)
Előzmény: Nacrea (18)
Nacrea Creative Commons License 2010.04.22 0 0 22

Tényleg, már a Magentisre is 7 év! Akkor csak nem lehet elcseszett, különben nagyot bukik a gyártó.

22-ik autó?? Azt hittem a 78 a születési éved, nem az életkorod:)

 

Ha ez a mostani beválik, marad a Magentis újabb verziója, legalább nem kell gondolkodni, mit vegyünk majd. Jó lenne, ha legalább 5 ajtósban is kihoznák. Bár egyterű második autónak ott van pl. a Soul vagy a Venga.

Előzmény: Tibor78 (21)
Tibor78 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 21
Ez évtől mindegyik KIA típusra, így a Magentisre is 7 év a garancia és 4,9 az akciós ára. Így már el lehet rajta gondolkozni!
Előzmény: Nacrea (18)
Tibor78 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 20

"Egy mai autóról pontosan megmondható mennyit futott,egyrészt az Audi Hungária adatbázisában,másrészt a számítógépre rácsatlakoztatva az autó is megmondja."

 

Annak a számítógépnek az adatait nem lehet átírni? Nem értek hozzá, azért kérdezem, mert úgy hallottam, hogy semmi sem lehetetlen?!

 

Egyébként tökéletesen igazad van az értéktartást, eladhatóságot illetően. A sokat futott autó belső állaga, meg gazdafüggő. Láttam már 1,5 éves Mercit is lepusztítva egy banki telepen és egy 10 éves, 215ezret futott KIA Carrenset gyönyörű belsővel.

Hidd el, én is vennék használtat olyantól, akit ismerek. Pl. a szomszéd öregúr 2004-es E240-esét zokszó nélkül megvenném, pedig benzines és automata, de abban biztos nem érnének meglepetések. (legfeljebb a fogyasztás) Csak ismeretlenül betévedve egy telepre, vagy rákattintva a neten rizikós. Ez a 22. autóm és a 7. új. A használtakra többnyire ráfizettem. Volt köztük BMW, Audi és VW is. 3 évnél tovább egy sem volt nálam, ez az első, amitől nem fogok megválni 3 évesen.

 

Előzmény: Törölt nick (9)
Nacrea Creative Commons License 2010.04.22 0 0 19

Hát ha ilyen lesz az új, akkor azért meginoghat a konkurencia!

Ez már inkább menő, mint elegáns, a mai világ pedig inkább a menőt szereti, mint az elegánsat. Kíváncsi leszek rá élőben. Remélem, az RDS rádiót nem felejtik ki. Már nem is tetszik anniyra az A4-es:)

Előzmény: P.URBANUS (3)
Nacrea Creative Commons License 2010.04.22 0 0 18

Jó, ez egy új versenyző, de ha ilyen jó ütemben fejlődik, akkor nemsokára színvonalban ott lehet az élmezőnyben, a presztis persze nem megvásárolható tulajdonság..

A 3 év teljes körű garancia is pozitívum, más KIA típusnál ez 7 év! Ez azért persztis ide vagy oda, komoly érv lehet a vásárlás eldöntésekor.

 

A tartósságot majd meglátjuk - jó lenne, ha nem kellene csalódnunk benne. Nekem nagyon tetszik a vonalvezetése, szerintem nagyon áramvonalas, modern. A belinkelt Volvóé pl. szerintem már kívül-belül kissé idejemúlt. A Merci szép, csak ne lenne akkora az embléma az elején.. ez a BMW is jó. Amúgy láttunk egymás mellett állni hasonlókat élőben is, és ott is Magentis tetszett legjobban kívül-belül, utána egy (nem hivalkodó) Merci.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (17)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 17
A Kiát mint újan,mint használtan érdemes lehet megvenni,csak arra akartam rávilágítani,hogy a Prémium kategóriában nagyon komoly ellenfelei vannak,amiket legyőzni egyenlőre nem sikerült a Magentis/Sonata/Opirus próbálkozásoknak.

A vevők a nagy neveket favorizálják,aminek egy része divat és presztízs,de nagy része bizony a tartósság és a használati értékben keresendő.
Mert ugye nincs 4X4,kombi,egyterű,sportos modell,stb....Ennek ellenére nem olcsó.Mert azért egy új Magentis akciósan 6MFt,amiért Ilyent, vagy akár ilyent, de akár egy ilyent is adnak
Előzmény: Nacrea (16)
Nacrea Creative Commons License 2010.04.22 0 0 16
Újonnan szerintem magánszemélynek egyenlőre nem éri meg megvenni. Viszont pont az értékvesztés miatt használtan kitűnő áron lehet hozzájutni egy szép, nagy, jó felszereltségű autóhoz. Engem a presztis nem annyira érdekel mint a használat, kötelező stb.. A középkonzolja viszont nekem jobban tetszik az A4-esnél. A szervíz biztos a Magentisnél is borsos. Kár, hogy még nincs belőle kombi vagy egyterű.
Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 15
Igen,éppen ezért választottam a belinkelt A4-et 6Mft alatti áron.

Mivel 6MFt-ért nincs új A4,csak A3 ezért azt hasonlíthatjuk egy bármilyen Kia 6MFt vételárú autóhoz,ha azt akarjuk vizsgálni mennyi az értékvesztés.
Nem kell nagyon vizsgálgatni,egy Audi sokkal többet fog érni 5 éves korában,az egyező vételár ellenére....
Előzmény: P.URBANUS (14)
P.URBANUS Creative Commons License 2010.04.22 0 0 14
Ha a Kiát akarjuk az Audival összehasonlítani, akkor szerintem az A3-at nem a Magentissel kell összevetni, mert nem az a kategóriatársa, hanem a Cee'd. Az A3 a Golfra épül, az meg alsó-középkategória, mint a Cee'd.
Előzmény: Törölt nick (10)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 13
Ahhoz kétség nem fér,hogy a Magentis egy jó autó,de abban nem vagyok biztos,hogy megéri megvenni...
Sokkal nem olcsóbb a fenntartása mint kategóriatársainak,hisz a Kia Ceed kötelező szervizei is inkább drágábbak mint az átlag...
Aztán értékvesztés és használati érték nincs kombi,allroud,stb.....
Én nem vennék....
Előzmény: Nacrea (12)
Nacrea Creative Commons License 2010.04.22 0 0 12

Nekünk van a családban egy Kia Magentis, mi nagyon szeretjük! Szép, kényelmes, tágas, és elegáns limuzin! Pár éves, de a legtöbben vadiújnak nézik.  Persze, ha céges, akkor mindegy, de otthonra inkább a Magentist. Viszonylag ritka autó, eddig csak egyszer láttam az utakon. Nekem egyébként az Audi A4 is tetszik, de abból túl sok van mindenhol, és pl. a Magentissel összehasonlítva drágábbak a fenntartás költségei + jobban lopják. Szerintem mindkettő szép autó, az Audi menőbb, a Magentis elegánsabb. Az összes életkörülményt és lehetőséget figyelembe véve kell dönteni, ki mit bír el anyagilag a vételáron túl. Az autó karakterét nézve más az Audi és a Magentis célcsoportja.

 

A Magentis iránti érdeklődést jobban fel kellene kelteni a kereskedéseknek, mert több KIA márkakereskedésben ki sincs állítva. Így azért nehéz eladni is belőle..

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 11
El is gondolkodtam,ilyenkor éri meg megvenni,nem újan:)

Épp most állok autóvásárlás előtt.Először én is úgy gondoltam,hogy veszek egy új Mazda 3-at vagy Kia Ceedet.De rá kellett jönnöm,hogy majd 5 év múlva semmit sem fog érni,sőt már arra olyan réginek is fog tűnni,a heves facelitek után.Nehezen is eladhatók,főleg ha sokat futottak.
Egy Audi A3-at meg arany árban mérnek,akkor is ha sokat futott és 5-6 éves......
Előzmény: Tibor78 (8)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 10
Még szép,hogy veszít,de hasonlítsd össze egy 6 milliós új áru Audi A3 és egy 6 Millió új áru Hyundai vagy Kia,de mondhatunk bármilyen francia autót is árát 5 éves korában.
Lehet,hogy neked egy millió nem pénz,nekem számít....
Előzmény: P.URBANUS (7)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 9
Egy mai autóról pontosan megmondható mennyit futott,egyrészt az Audi Hungária adatbázisában,másrészt a számítógépre rácsatlakoztatva az autó is megmondja.
Másrészt,mint felhasználót engem igen is érdekel,hogy mennyire kényelmes az ülés,milyen tapintásúak az anyagok,mennyi kényelmi felszereltség van az autóban és azok hogyan működnek,de legalább annyira érdekel a belső harmónia és szépség,hisz belül látom leginkább,ott töltöm a legtöbb időt.
Az sem mindegy,hogy majd hogy fog kinézni 200.000km után,mert ugye azt mondod nem érdekel az eladás.
Én nemrég ültem egy Audi A4 taxiba 305.000km volt benn és a bőr ülések kellemes ráncolódásán kívül nem látszott más kopás.Sokat járok taxival és bizony a hasonló futású nem prémium autók nagyon kutyául néznek ki ekkora futásteljesítmény után.
Más szempont,hogy a nagy prémiummárkák nem avulnak el olyan gyorsan.Míg egy 6-8 éves Koreai olyan Youngtimer érzés,addig egy ennyi idős BMW például még esztétikus,fiatalos jármű.
Előzmény: Tibor78 (6)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!