Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

isp-béci Creative Commons License 2011.02.13 0 0 193
isp-béci Creative Commons License 2011.02.09 0 0 192

Üdv mindenkinek. Tavaly +hívtak 1 METABONDOS előadásra, jött a bemutatkozó szöveg, bla-bla bla. Aztán jött a csapágy TESZT a sima olajjal utána az adalékos olajjal ( itt betesznek 1 szerkentyübe csapágyhengert 1kis olajjal ezt mérik valami mérővel a húzási nyomatékot vagy mit, amit 1 vilany motor hajt azt+mérik az áram vagy amper felvételét. Minnél nagyobb a nyomaték és kisseb az áramfelvétel annál JOBB. ) Na mondom ÉN próbáljuk ki az én olajamat (10w-40 diesel ) Ők még ilyen olajról nem hallottak, mondom SUPER. Az nem lehet igaz mondták, csak a metabond azISTEN.       Új csapágy-én olaj osz megföttek a szakik, az nem joó jött a NAGYhasu öltönyös (Úriember) új csapágy-új olaj húzónyomaték nagy--- Áramfelvétel kicsi. sokkal jobb voltak az értékek a sima XADÓ-val mint nekik a metabondos adlékkal. Utána kérték hadjam-már ott nekik tesztelésre. Nem nyertek hagszórót. TISZTELETTEL:

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.09 0 0 191

Milyen kocsi?mennyi km-es?

Előzmény: Hitmanus (190)
Hitmanus Creative Commons License 2011.02.09 0 0 190

Tegnap megkapta a verda az első xado "beöntését"! :D Kiváncsian várom, hogy lesz-e és ha igen  milyen hatás. Fogyasztását eddig is mértem folyamatosan, szóval nem lesz nehéz észrevenni ha változik. Erő volt a motorban eddig is szépen, de ha erre még esetleg rátesz egy lapáttal az csak jó! :) Természetesen folyamatosan megosztom veletek a tapasztalatokat, hátha hasznos lesz valakinek.

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 189

Ja és persze,hogy utánnaolvasok,olvastam!!Meg azért vagyok itt is a fórumonn.

Előzmény: norbi0325 (187)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 188

Kopott-e? azt nem tudom de eszegeti az 5w olajat főleg autópályán!Ja a turbóm uj,mielött azt neveznék hibásnak.

Előzmény: norbi0325 (187)
norbi0325 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 187

Nem vagyok nagy metabond szakértő de a te motorod kopott, nagy olajfogyasztású??    

Mert az old inkább oda való !     A gold meg inkább az újszerű motorokba .............

Dehát úgyis UTÁNAOLVASOL nem ?  :))

 

 

Előzmény: Törölt nick (186)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 186

Mindenképp megírom,hogy melyiket választottam a sok közűl,nem kéne inkább a metabond gold,vagy old nekem??

Előzmény: norbi0325 (184)
norbi0325 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 185

Bocsánat elírtam :  olyant hogy metabond vagy prolong után valaki deicsérné a metabondot" Restore vagy prolong után a Metabondot ..:))

 

Előzmény: norbi0325 (184)
norbi0325 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 184

Igazából mindeegyik adalék ugyanazt csinálja ..surlódástcsökkent ..felvisz ,belediffundál az anyagba 1-2 mikronnyi réteget....Nem fox tudni dönteni mit is rakj bele, de amit először belerax ,azt fogod bizonyosan használni továbbra is ! Nemhallottam, meg valószínű nem is fogok olyant hogy metabond vagy prolong után valaki deicsérné a metabondot, vagy fordítva ...Ha létezne ilyen írás akkor az biztos csak " már csak azért se" kifogás :)

Javaslatként: Metabond c      ajánlanék....neked ...Ha ez lesz az első adalékanyag beöntésed, akkor biztos nem fox csalódni ....Nem utolsó sorban biztos már láttad de a  videó is magáért beszél.... mint minden más kísérlet is ...Majd írj hogy döntöttél , és mi győzött meg , amiért azt választottad amit választottál :)

 

Előzmény: Törölt nick (183)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 183

Én 1.9dci renault-ba tennék valamit,de nagyon hezitálok,hogy mi legyen.Már sokat hallotam a restore-nevű adalékról,a rimet-ről meg ami létezik szóval mindenki mást dicsér.Hallotam olyat is de szerintem nincs valóságalapja ha a metabondot nem uj kora óta használom akkor a szelepszár szimeringeknek nem tesz jót!Te mit tennél agy 230ezret futott dci-motoros taxiba??????

Előzmény: norbi0325 (182)
norbi0325 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 182

Én a  Pd Tdi motorhoz a Metabond Goldot !

 

Előzmény: Törölt nick (181)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 181

Te melyik metabondot használod???????

Előzmény: norbi0325 (180)
norbi0325 Creative Commons License 2011.01.29 0 0 180

Én meg szerintem maradok a Metabondnál ! :) Miben jobb a xado ?? csak egy újonan  beharangozott termék .....Győzzön meg valaki hogy ez jobb :))

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.19 0 0 179

Helló ,csupa jót olvastam a xadó-rol de hezitálok,hogy öntsek e vagy ne?

Előzmény: Mézengúz69 (174)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.19 0 0 178

Ismét érdeklődnék, a restore nevű motorfelúító adalékról van valami infót tudtok?Öntenék valamit a 250.ezret futott taximba!

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.18 0 0 177

Sziasztok! Én már harmadik éve használom a xado olajat,és gélt.Először egy ismerősöm adott egy prospektust,és felkeltette az érdeklődésemet.Akkoriban vettem egy 17éves NISSANT 265000 Km-el.Olajcsere meg minden ami kelett,és használtam munkába járáshoz 300km mentem minden nap.Mindig egy helyen tankoltam,és mindig full tele a betöltő nyilásig.És szokásomhoz híven  mindig néztem az aktuális fogyasztást.  A fogyasztás pontosan 5,5és 5,7literre jött ki.  Bő 20000km-el később az ismerőstől kapott prospektus ismét a kezem ügyébe került.  Az olajcsere pont aktuális volt úgyhogy kipróbáltam a gélt,és hozzá az  olajat .A gélből csak 1-et tettem bele meg az 5l olajat.A vezérmütengely szimering kicsit könnyezett,de a motorba 10 000km alatt sohasem kelett olajat utána  önteni. Az olajcsere után  kb 300km-ig nem vettem észre  érezhetően sok különbséget,aztán az alapjárat egy kissé megemelkedett,a motor járása nyugodtabb lett és ahol azelőtt visszakelett váltani ott simán felment öödikben. Az olajkönyezés  teljesen megszünt. Utánna mindig 10000km-ként cseréltem olajat,de akkor már csak xado olaj lett bele öntve. A fogyasztás ezek után 4,9 és 5,2 között volt mindig.A kocsival  ezek után még 140 000km-t mentem, mindenféle hiba nélkül. Egyszer kiváncsiságból levettem a szelepfedelet,és megnéztem a vezérműtengelyt,de az olyan volt mint újkorában.Tudom,hogy a Japánok tudnak autót csinálni,de ez a Xado tud valamit. Az autóm elé hajtott egy idióta és totálra törött így vége lett a gépnek. Most vettem egy Traficot, ebbe most tettem bele a harmadik tubus gélt,és várom a hatását.De a fogyasztás már most kedvzőbb az kétségtelen. A csodákban nem hiszek de a Xado neken működik,és bevált. 

mijjér? Creative Commons License 2011.01.16 0 0 176

Üdv

 

Kicsit magam ellen beszélek, de említettétek a xado adalékokat.

 

Motorok felújjításával foglalkozunk többnyire, találkoztam a jelenséggel amit említettetek, a x.do szétbarmolta a motort.......

 

Igaz volt ilyen eset

 

Csak megemlíteném mellé azt is hogy az illető olajadalék helyett motoröblítőtől várta a javulást és megtett vele pár ezer km ert.

 

Valószínüleg ugyanarról az esetről van szó.

 

A x.do valóban a legjobb amit valaha is láttam, a pr.long meg hasonló vagy kicsit más PL a "püspök" nem igazán versenyképes vele.

 

A vatikán is elismerhetné hivatalos egyházi csodának amit produkál.

 

Jómagam természetesen használom  fogyasztás csaknem 15 20 % javulás könnyebb indítás és észrevehető teljesítménynövekedés tapasztalható.

 

Ami meglepő árban kedvezőbb mint a konkurencia termékei

 

 

Viszont:

 

 

Bizonyos olajfajták keveredése következtében tapasztaltunk leragadt gyürüket és eltömődött olajréseket.

 

 

Ezek akkor következtek be mikor szintetikus és ásványi olajakat ötvöztek " tűcssük utánna ezzel mert ez is jóóóóűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű" osz mikor begyantásodott akkor meg bele a xado adalék hogy javuljon.

 

A gyantásodás persze nem hogy megszünt hanem egy erősssebbé vált a jelenség.

 

 a hidrotökék csacsogtak és a motor erőssen melegedett mintha olaj helyett aszfaltal kenték volna.

 

Ráadásul bulibömös nagy zene tré motor rezó sporlégszűrő szóval bunkostyle- os

 

és mióta megvette csak utánnaöntötték az olajat "lehet naponta a motor állapotát nézve" olajszűrő még "birja"  minek szóval egy tipikus mai bömös fiatal suttyó.

 

Ami meg a másik hogy csajozunk ám oszt megy zene ezerrel a generátor alig birja de alapjáraton kell vele gurulni mert ugy a buli. persze olajnyomás ilyenkor épp csak van.

 

A kényszerolajozás meg szinte meg is szűnik a hengerfalon kap ugyan de csak olajpárát.

ami meg ugyis leég mert a gyűrű alig érinti az átáramló gázok lefujják 

Gépkocsivezető Creative Commons License 2010.11.26 0 0 175

NEM.

 

Előzmény: tekilla123 (172)
Mézengúz69 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 174

Sziasztok!

Volt egy Citroen AX abban használtam RIMET-et csöndesebb lett mást nem vettem észre.

Most Xado-t használok Ford Escorl 1.8D 450-e Km háta mögött. Olajat nem eszi 7-8e Km periódus alatt felső nívóból alsóig kopik az olaj. Tavaj telet kibírta  azért a -15 már fájt neki ott már kellett a jó aksi. De ennyi km és bontatlan motor nem rossz.

Előzmény: Törölt nick (173)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.21 0 0 173
Helló érdeklődnék,hogy a rimet diesel-adalékot használtatok e? Valami vélemény?
tekilla123 Creative Commons License 2010.10.18 0 0 172
Az R1 Metall motorolaj adalékról hallot már valaki?Ha igen mi a vélemény róla?
vwopel Creative Commons License 2010.10.16 0 0 171
"" próbáltam már vastagabb olajjal is ugyanaz jelenleg 15w40 van benne.""
Mivel próbáltad????
a 15w is ,,vastag,,
5w40 és csend lesz ha nincs más gond
Előzmény: Törölt nick (170)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.15 0 0 170
Valaki hozzáértő megmondaná -e hogy a daewoo nexia reggeli inditáskor egy pár másodpercig csattog mert a hidrotőkék visszaengedik az olajat. Kérdésem segitene e ezen valamilyen olajadalék csodaszer,,,,, próbáltam már vastagabb olajjal is ugyanaz jelenleg 15w40 van benne. jó minőségü addinol ..... Az engine restore-n gondolkodtam .ismeri ezt valaki ????
Kari1026 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 169
Bocs nem TVI hanem FFI , MPG üzemanyag adalékot nem próbáltam még ki.
Kari1026 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 168
Sziasztok!

Megpróbáltam végigolvasni az összes hozzászólást. Én használtam XPA motorolaj adalékot. Erről ahogy olvastam, senki sem tett említést. Az üzemanyag adaléka jó hatásfokú, és nem drága. Kopottabb motorral rendelkező autóknál nagyobb a hatása. Leoldja a kormot, csökken a fogyasztás. A motorolaj állítólag felület nemesítő anyagot is tartalmaz. Gondolom hasonló lehet a motor restore működésével, de ez csak tipp, nem értek hozzá, de a leírásából ez gondolom. Sok mindenről szó esett, a Metabond-ról, Prolong, Bishop's Original, Xeramis, Xado stb. Van aki a Bishop's Original, van aki a Metabond, és újabban a Xado-t dícséri. A kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a polikerámiás adalékok között? ugyxan is nem csak a Xado, de már régóta ezt az elvet használja a Xeramic is, és most már a Metabond is a Gold nevezetű termékében. A másik, hogy akkor a Metabondnak a Gold terméke a legfejlettebb, vagyis a régebbi élas újabb fejlesztéseket is tartalmazza? A grafit alapúról sem olvastam senkitől sem. A Black Diamod-ról. Senkinek nincs róla tapasztalata? Használtam Prolongot, üzemanyag adaléka csökkentette a fogyasztást, jobban is ment tőle a kocsi. Motorolajként se rosszt, se jót nem éreztem használatakor. Az XPA-nál sem éreztem változást. Most Xeramic van benne. Ez sem változtatott semmin sem. Pedig 145 ezer Km van a kocsiban. Igaz japán, jól bírja. Viszont a 0W motorolaj bevált!

http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html

http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html

Próbáltam spuri benzinadalékot is, érezhetően jobban, csendesebben megy tőle a kocsi. Próbáltam Dyno tabs-ot, ott kisebb volt a különbség. A TVI üzemanyagtablettáját még nem próbáltam. A Winn's adalékok meg még annyit sem értek. Valamit javít a dolgon, de nem túl sokat. Ez az én tapasztalatom.
Hooshee Creative Commons License 2010.08.26 0 0 167
Hát valami konkétummal is jelentkezhetnél, ha már reklámozol egy terméket. Mondom ezt úgy, hogy nekem amúgy már rég nem aktuális a dolog, mivl a motort közben szétszedtük, a repedtdugattyút nagy eséllyel az sem javította volna meg.
Előzmény: olajexpert (165)
vinyleone Creative Commons License 2010.08.26 0 0 166
Csatlakozom az előttem szóló isp-béci tapasztalatához, remekül bevált a fűnyírómnál nekem is. Csendesebb, erősebb lett.
Viszont a még kellemesebb tapasztalat a Xado-val a 160e-t futott járgányunknál (Renault Espace 2.0T) történt.
Először a szervónál próbáltam ki, és már az első 20 km-n nagyon sokat javult.
Aztán jött az üzemanyagrendszer, majd a motor is. A motor azóta sokkal jobban húz. A járgány automata váltós, és a Xado előtt 3-ban, vagy 4-ben ha odaléptem, általában visszaváltott, most már váltás nélkül folyamatosan tol. Remek érzés...:)
Ja, és még nem ment le az 1500 km...

Azt majd el felejtettem, hogy a gépsárkány etanolos. Semmi baja nem lett az adalékok miatt. Sőt...

Valakinek van automata váltós tapasztalata Xado-val (vagy bármi adalékkal)?
olajexpert Creative Commons License 2010.08.15 0 0 165
szia!
légyszíves próbáld ki a carcarat -ot! meg fogsz lepödni!!
üdv
Előzmény: Hooshee (156)
olajexpert Creative Commons License 2010.08.15 0 0 164
sziasztok!

hát én többféle adalékot + mágnest kipróbáltam de én maradok a carcarat.5mp nél!
szerintem ennél nincs jobb a piacon!
ha valakit érdekel a honlap akkor jelentkezzen!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!