Jó állapotú 2004-2008 körüli benzines Honda CR-V-t keresek 1 millió körül. Lehetőleg magánszemélytől. Nem baj, ha 300-400 ezer km van benne és nemsokára lejár a műszakija, csak jó állapotú legyen, ne legyen szétrozsdásodva. Ha van valakinek ilyen eladó vagy ismer valakit, akinek van, írjon e-mailt legyenszíves. Köszönöm.
Nem állítottam hogy mind rossz, csak azt hogy plusz problémaforrás. Biztosan nagyon sokan autóznak gázzal mindenféle probléma nélkül, de én kerülöm, bár lehet hogy csak előítéletes vagyok.
Problémás autót nem vennék, nehéz szerelőt találni, ha olcsó lenne javítani megjavítva adnák el. Radiátor cseréhez az egész műszerfalat ki kell bombázni. Gázost sem vennék, részint a világ összes kilométere benne van, mi másért rakatta volna bele a gázt, másrészt plusz hibalehetőség, meg plusz gond a műszakin. Hondához elég drága az alkatrész szerintem, például vettem már műszerfalba izzót 800 forintért, de volt itt a fórumban aki 60 000 forintért vette a féltengelyek darabját szlovákáfával. Karosszériaelemek sincsenek, ha lakatolni kell. Ezzel együtt szerintem nem vészes a fenntartása.
Mit lehet leszűrni ebből a hirdetésből? 2002-es CR-V, benzines és gázüzemű. A gázos kocsikról nem tudok semmit.
"Benzinnel es gázzal is kivállóan megy. A gáztartály holland gyártmány (telen is lehet használni, dupla biztonsági záras, dupla falú tartály) Jár hozzá egy közepkonzol amin bluethooth, aux, screenmirror, fm radio, map lehetősegek vannak. A tanúsítványával, számlákkal, törzskönyvvel adjuk tovább az autót.
Hibája a fűtés jelenleg nem üzemel ( radiátor cserére szorul). Illetve a motorháztetőn a fenyezés legfelső rétege megkopott egy-két helyen. Emiatt az ár reális kereteken belül alkukepes"
Sziasztok! Tavaly télen hoztam be németországból az autót .2005 ös gyártású 2.2.ctdi crv executive 160 e km rel magán személytől nem vissza tekert órával.Az a próblémám hogy, erőteljes gázadásnál ráz ( táncol vibrál ) a hátulja. A diffinél kicseréltük a szilenteket és féltengely csillagokat is talán kicsit csillapodott a jelenség de még mindíg csinálja esetleg volt valakiknek hasonló problémája?
Car-tarsak, epitett-e mar be valaki 230V-os kulso csatlakozot a kocsiba (akkumulator csepptoltes, elektromos allofutes). Ha igen, mire kell figyelni? Vagy siman erzesre?
Igen, tudom, hogy a rozsdásodás az egyik gyenge pontja, de az a jó, hogy ezt pillanatok alatt észre lehet venni amatőr szemmel is. Ha pedig viszek autószerelő ismerőst, az még jobb.
Nekem egy 1999-es 250 ezret futott van, (lekopogom semmi baja), hajlamosak a korrózióra, nézd meg a küszöböt, meg a hátsó kerékjárati íveket, persze a műanyag alatt.
Ezt olyan lekezelően írtad, mintha egy 20 éves, 300 ezret futott példány nem lehetne elfogadható állapotú.
Mindenesetre nem tudok 800 ezernél többet szánni rá, így nem válogathatok a másfél milliós példányok közül. Mellesleg azok sem biztos, hogy jobbak, csak azért, mert 5-6 évvel újabbak.
30.000 kilometer egy ev alatt nem is az a felhasznalasi mod, ahol ez a problema elo szokott jonni. A masik ket latokorodben levo auto is ilyen sokat futott?
Ha volt rendesen szervizelve ,megkapta a törödést akkor nyugodtan vedd meg, de elsö dolog legyen olajcsere váltóban is,diffikben, szürók,gyertyák,ékszij stb....
A sajátomon kívül még kettő ismeretében mondhatom, hogy nem jelentkezett. Európai piacra megjelent 2019. modellnél már javították. A sajátomban közel 30 ezer kilométer van probléma mentesen. 2018. novemberben vettem. A Szervizben is rákérdeztem nem tudnak Magyarországon eladott esetében ilyen jellegű problémáról.
Új 2019es 1.5 turbós 2wd, manualváltós crv-t szeretnék venni.
Valakinek van vele tapasztalata? Velemeny? Külföldi fórumokon olvastam 2017/2018 -as modeleknel arrol a hibáról, hogy az olaj üzemanyaggal higul, valaki tapasztalt ilyet?