Tehát akkor most már van megint e85 náluk és 341-ért?Legközelebb megnézem, a mozaik agipnál amit tankoltam tavaly végig jó volt de most büdöset pufog ki az autó, vele, valami nincs rendben, szerintem keverik valamivel.Ma a vecsési agipnál tankoltam és mintha kicsit megnőttek volna a fuel trimek.Nem volt büdös az anyag, még nem próbáltam teljesítményben van e visszaesés.Talán lehet hogy most álltak át nyári etanolra amiben kevsebb a benya(bár ne lenne benne semennyi)
Nem tudja valaki hogy a MAglódi Auchan-nál van még e85?Valaki mintha írta volna tavaly hogy megszűnt, ez így van még mindig?MA jöttem arra, elég kevés volt a szesz a kocsiba, gondoltam tankolok, de végül nem hajtottam le az m0-ról.Lassan tervezni kell merre járok, mert alig kapni e85-öt.
Mert a kukoricát mindig el tudják adni, és az alkoholt is. A benzinen meg nagyobbat tud kaszálni. Az LPG-t sem engedik elterjedni, csak annyira hogy a MOL által keletkező mennyiséget ne keljen elégetni. A CNG is pusztulásra van ítélve, azt is szerintem csak azért engedik, mert a lakossági fogyasztás nagymértékben csökkent.
Környezetvédelem kurvára nem érdekli őket csak ha velünk kell betartatni.
Nekem itt az egyik kútnál a 3. ker-be azt modnták hog még mindig adnak el belőle és kb havonta fel kell tölteni a tartályt.Nem értem míért zavarta a mi királyunkat, hogy van etanol, a forgalom alig pár %-át tette ki, és legalább azok az autók ha nem is spóroltak legalább nem voltak annyira büdösek mint benzines társaik.
Van egy zsir uj dobozos E85 átalakitóm kb 25 ezres volt egyszer be lett szerelve aztán meg ki mert egy komplett tuningszett része volt ajándékba, és a Suzuki gazdája asztmonta inkább vegyük ki. Tehát nem használt.
8000ért meg se nézik, belegondolok mi lett azokkal a kisiparos autószerelőkkel akik jól bevásároltak belőle.
akinek kell 7 000 + postáért viheti vagy Győrben személyesen odaadom. ( 1 karton cigi ára)
Ez csak azt jelenti, hogy marad a jelenlegi adómérték, nem lesz ugyanannyi, mint a benziné. És azt is, hogy lehetne ez 0Ft, mert 0Ft és a benzin adómértéke között bármilyen értéket meghatározhat a kormány.
Mondjuk abszolút semmit nem jelent a dolog, mivel már tényleg eltűnt szinte a teljes E85 forgalom a kutakról.
Jah, majd biztosan engednek belőle vagy 5 forintot... :-)
Érdekes a hír abból a szempontból, hogy eddig Magyarisztán felső vezetése szabályosan kivégezte a bioetanol üzletágat, aztán most meg azt kérvényezik, hogy had legyen olcsóbb....
Pedig anno senki sem kérte, hogy ekkore jövedékit rakjanak rá...
Na, majd meglátjuk! Nekem még bent van az autóban az átalakító, ha úgy lesz; visszakapcsolom.
De emlékeim szerint nem gyakran volt olyan, hogy a kisemberek jól jártak...
Thermo-Diesel Eco,L ,XL üzemanyag megtakarító készülék Személyautótól.Kamionigl|DIESEL 38000+Áfa Megtekintve: 356| Nagyobb méretbenHagyjon üzenetetFeladva:2013.01.28.Utolsó módosítás:2013.03.17.Kínálat típusa:RendszeresIrányár:28000 - 127800 HUFModell- vagy cikkszám:ecoSzármazási hely:MagyarországMárkanév:Thermo Diesel Eco,L,XLMinőségi tanúsítványok:Gz1.:k81507 DNr.:355927/0000Fizetési feltételek:38000 HUFEgyéb fizetési/száll. feltételek:Átvételkor Utalással vagy Cash Egységár Dt EcoMinimum rendelési mennyiség:1 DarabFizetés módja:CASHMaximum kapacitás:30 Darab / HónapCsomagolás módja:Papír kartonSzállítási idő:3 napDiesel-Thermo (DT) mely használatával jelentős üzemanyag fogyasztás és károsanyag-kibocsátás csökkenés tapasztalható minden dízel üzemű motor esetében. Ezenfelül hosszabb motorélettartam,és gázolajszűrő élettartamot garantál !!
A DT megváltoztatja a gázolaj fizikai-energetikai állapotát.Tökéletes égést eredményez a motorban.Így kevesebb égéstermék keletkezik ,azonos teljesítmény mellett,kevesebb üzemanyag kerül felhasználásra.
Idősebb motoroknál a legtöbb esetben teljesen természetes a 20% feletti üzemanyag megtakarítás . Ez attraktív környezetvédelmi besorolás növekedéssel is jár. Üzem meleg állapotban egy átlagos Euro 3-as besorolású dízel motor Euro 5-ös értéket mutat.
DT L - közepes teherautókhoz,traktorokhoz ------ készleten 67800+, Áfa.
DT XL kamionhoz mezőgazdasági géphez,föld és egyéb munkagéphez,mozdonyhoz,hajókhoz --készleten 117,800+-Áfa.
*3 napos visszavásárlási garanciával! (Teszt üzem további Információ levélben ) Ajánlatban szereplő árak tájékoztató jellegűek rendelési mennyiség függvényében változnak az Áfát nem tartalmazzák ! Közvetlenül a Gyártótól ! Elsődleges forgalmazótól!
Meg aztán azt is meg kell vizsgálni hogy a gyári benzinpumpa meg injektorok tudnak e eleget nyomni az etanolhoz. Én is ezzel szívtam a gtr-nél.
Az átlag autóknál lehet van elég tartalék az injektorokba meg a benzinpumpába de az s8-nál nem biztos hogy nagyon túlméretezték, ráadásul van rajta az abt chiptuning ami számít pár lóerőt.
Szerintem ha tudsz logolni nyitási időket most benzinnel már kezdetnek az is megteszi meg fuel trimet, lambdát stb. Ha tudsz olyat aki tudja írni a gyári ecuját esetleg padon, ha kivevős a chip.
Az injektor skálázás kb 30%-al kell feltolni meg nem árt némi gyújtást ráálítani a táblába mert az etanolnak ugye magasabb jóval az oktánszáma mint a benzin nevű löttyöknek.
Nekem a gtr-nél csak az injektor skálázás beállítása után már tudott menni etanollal és 0-200-ig változatlan programmal is egyből hozott 0.5s-et csak az etanoltól, igaz ez turbós.
Utána hozzá igazított programmal még további fél sec-et ki tudtam hozni 200-ig, tehát összesen 1sec-el ment jobban mint a legjobb benzines programmal.
Azért azt megjegyezném hogy a gyári 570cc -s injektor helyett berakott 1000cc -s is ki tudott futni etanollal teljes terhelésen, 2db gyári kb180LPH pumpa helyett 2db walbro 255LPH-val.
Most jelenleg 2db Walbro 455LPH etanolos pumpám van meg 2200cc -s injektorok állítható nyomásszabályzóval és nagyobb kapacitású benzinhíddal meg benzinszűrőkkel, most érzem azt hogy elég az üzemanyag bármilyen terhelésnél.
Az etanolnál azért oda kell figyelni hogy legyen elég kapacitás az üzemanyagrendszerben, mert pikk pakk kidurran a motorod ha elszegényedik padló gáznál és nincs benne rendes védelem ami letiltaná.
Hasraütésből azt mondom, hogy közel 400LE meglehet, viszont a nyomatéknövekmény lehet jóval 10% feletti is. ECU-val is próbálkozhatsz, ha tényleg csak nyári autó. Viszont ebben az esetben csak szakember, pados mérésekkel, emissziómérésekkel együtt programozza fel... drága lenne az a motor, ha nem jól csinálják meg ;)