Nekem is előjött a zár mizéria. Előbb azzal kezdte, hogy a bal első ajtó nem nyílik ki a távirányítóval (úgy vettem észre, hogy csak melegben, ha hűvösebb van, működik), csak fizikailag a kulccsal. Ez még nem lenne nagy gond (csak kellemetlen), de ma meg azt vettük észre, hogy a bal hátsó ajtó nem zár le. Próbálgatva a távirányítót, azt tapasztaljuk, hogy nyitásra kattan, azaz dolgozik, de zárásra semmi katt, tehát nem is próbálkozik a zár. Annyit találtam az ajtón, hogy egy gumifedél alatt van egy sárga tekerőgomb, amit a kulcs végével el tudok forgatni, ezzel egyszer le tudom zárni, de ezt sajnos most minden megállásnál el kell játszanom, ha nem akarom nyitva hagyni az autót.
A két ajtó hibájának lehet köze egymáshoz, vagy két külön hibajelenséggel lepett meg a kedves?
Sziasztok. Érdeklődnék hogy 2008-as Alteában a középső kapcsolórész, --ahol a 12 voltos csatlakozó, és a tükörállító van - hogy szedhető ki, hogy ne törjön semmi? Köszönöm
Tudnátok nekem segiteni egy picit ? (AC lenne a téma, Climatronic)
Lenne egy Seat Leon (tudom nem Altea, de majdnem ugyanaz) 2006os kiadás.
Ki lett cserélve az AC kompresszor és a hütő.
Sajnos valami még mindig nem jó a rendszerrel, mert a kompresszor nem kap áramot a csatlakozón keresztül. Javitsatok ki, de ugy tudom, hogy 0.8A kellene neki, de 0.0A van a csatlakozóban.
Rá lett rakva VCDS-re és valami állandó áramkörös hibát ir ki az AC-re. Állandó áramkör 0.0A Referencia? áramkör: 0.8A
Valaki találkozott már ilyennel Alteanal ? Climatronic lehet szar, ami miatt nem kap áramot vagy semmi köze a climatronicnak hozzá?
6 szerelőnél jártam már, de senki nem tudta eddig megmondani.
Dízeleken szoktak ilyen cserét csinálni, ott régebben nem volt gond.
De az a baj, hogy egy hosszú váltóval erőtlenebb is a motor. Ha 10%-kal kevesebbet forog, akkor az erőből is vesztesz annyit, mivel az áttétel változik. Kínlódni fog vele...
Már 8 éve van a családunkban egy első generációs Altea (2004). Azon kívül, hogy nem működő klímával vettük annak idején, apró hibákat kellet csak orvosolni ezen idő alatt. Most viszont van egy érdekessége:
Ha bekapcsolom a hátsó ablaktörlőt, az nem működik, viszont elkezdi az első szélvédőre spriccelni az ablakmosót!? Ez leginkább akkor érdekes, mikor esőben, bekapcsolt első ablaktörlővel akarok betolatni valahová: ekkor ugyanis a hátramenetbe kapcsolva automatikusan törölne a hátsó ablaktörlő is, ami nálunk most az első szélvédő folyamatos spriccelésével jár ! :)
Találkozott már valaki ilyennel?
Van esetleg ötlet, amit hozzá nem értőként is megcsinálhatok? (vagy hogy hová vigyem egyáltalán?)
Kicsit utánaolvastam. A VAG ún. katalitikus bevonattal ellátott részecskeszűrőket használ, így nem kell adalék a korom alacsonyabb hőmérsékleten történő elégetéséhez.
Egészen a szűrő 45%-os eltömődéséig nem történik üzemanyag befecskendezés a kipufogóba.
Szia..nálam pont fordítva van..nyitott állapotban az óramutatóval ellentétesen lehet nyitni balra és nem forog körbe körbe ,,zárt állapotban pedig elforog a sapka mindkét irányba.Üdv
2010-es Seat Altea-nál az a jelenség, hogy a tanksapkát nem lehet levenni!? Van egy zárt állapota, mikor kulccsal zárom és nem forgatható. Majd kulccsal "nyitom", ekkor pedig csak körbe-körbe forog de nem jön le. Valaki esetleg tudja mi lehet a gond?
Van egy Seat Altea Xl-em, es nem müködik a ket üles között levö ajtozär kapcsolo. Kicsit rossz, mert amikor elindulok es automatikusan lezär az auto, ha valaki be akar szällni, vagy eppen ki akarom nyitni a csomagtartot, le kell ällitanom a motort es kivenni a kulcsot....a kapcsolot mär kicsereltem, de semmi, csak vilägit.....