Sajnos nem országútival tekertem körbe, hanem egy trekking vázas kerékpárral. Akivel mentem ő, ment országútival, de sajnos nem fejezte be a balatoni kört.
Amúgy baromi jó volt tekerni, mert végre nem volt dög meleg se nappal se éjjel, így kellemesen volt az egész körút. Engem először Balatonalmádinál ijesztett rám az eső, amiből végül semmi sem lett, végül késő este hajnali 1 körül kapott el az eső Balatonbogláron, mikor épp indulni akartam. Fél órát vártam, majd onnantól egy csepp sem esett csak a pocsolyákat kerülgettem :D
Idén újra neki vágok/vágunk csoportosan úgy 3-5 fős társasággal. Már folyik a szervezés az 2014-es Spirit of Balaton-nal kapcsolatban, ami július 5. szombaton rajtol :)
De jó! :)) Csuda jó kaland volt.... :D Egyébként láttam hogy ksgy is volt 2-3 éve.
A képről hiányzik Hitman, Őt sajnos a szervezők nem engedték indulni, hiába erősködött, hogy Ő lánc nélkül is tudja tartani a tempót, nem hittek neki, így öt elcseréltük pár parizeres zsemlére. Mondjuk jobban jártunk a szenyókkal....
Kicsit off a téma, de nem régiben érkeztek meg a képek a 2013-as Spirit of Balaton balatonboglári pecsételő állomásról, ahol pár ismerős is feltűnt :) Remélem a következőre is jöttök! :)
Én zoom nélkül is tökjól elvagyok vele. :) Ennyiért érdemes kipróbálni, a lowcost (kevés induló pontszámból lehet gazdálkodni, plusz a bevétel is minimális menetközben) meccsek nagyon taktikusak tudnak lenni.
Hát más f1-es játékkal nekem is van tapasztalatom, és az alaptéziseket én is ismerem, de ezt a játékot annyira nem ismertem, hogy a csr setupot is alig találtam meg.
Egyre jobban sikerül a beállításokat alkalmazni, a youtubon is vannak fent beállítások a gumikíméléshez, csak ugye akkor más hátrányok kerülnek előtrébe, meg kell találni a megfelelő kompromisszumot. Eljutottam arra a szintre, hogy már tartósabbak a gumjaim, mint a gépi ellenfeleknek, de ebben biztosan az is szerepet játszott, hogy a FI-tól átkerültem a Mercedeshez. A valóságban persze gumikezelésben épp a FI volt a jobb, de mivel billentyűzettel nyomom, szerintem az autó stabilitása segített abban, hogy ne kopjon annyira a gumi.
Azzal a játékkal nem játszottam, de van némi F1es tapasztalatom rFactor F1es modjaiból.
Volt is nekünk egy setup-guide-unk majd valaki talán belinkeli.
A lényeg hogy találj egy setupot amivel stabilan tudsz menni. Ha nem is a legjobb köröket, de stabilan. Ezt mentsd el alapnak és ezen módosits mindig egy egy pályához amit majd a pálya nevén elmentesz.
Egyszerre mindig csak egyvalamit változtass, hogy lásd milyen eredményt hozott. Ez pár kör alatt kiderül. A következő sorrendben érdemes állitgatni a dolgokat.
Hátsó szárny. Ha meredek, gyors kanyarokban nagyobb leszoritó erőt kapsz, egyenesben viszont lassabb leszel. (Az Abu Dhabi meredek hátsó szárny állás szerintem hülyeség a viszonylag sok egyenes és lassu kanyar miatt)
Végáttétel. Érdemes úgy belőni, hogy a leghosszabb egyenes végén majdnem maxra pörögjön a motor. De csak majdnem, mert előzésnél vagy kersel kell csak elérnie a maxot.
Ez a beállitás összefügg a hátsó szárny beállitással.
Első szárny. Kanyarban ha tolja kifelé az orrát a kocsi, nem tudsz befordulni normálisan akkor növelni kell a szögét.
Az első és hátsó szárny állásának nem sok köze van egymáshoz.
Fékerő eloszlás. Ha blokkolnak z első kerekek akkor hátra kell tekerni ha az autó hátulja kitör akkor előre. Ezt futam közben is szokták kicsit tekergetni.
Ha ezek megvannak és még mindig stabil köröket mész akkor neki lehet esni a rugózásnak de az már egy kicsit komolyabb téma, arra nekem pár óra tesztelés rá szokott menni, addigra megjön Hitman és megmondja mit hova kell állitani :D
Túlzott gumikopás lehet pl túl meredek szárnyálás miatt, vagy elsőkerekeknél túl nagy körmányszög miatt túlottan beforditott kormány miatt. Meg még ezer más dolog miatt is :D Nem tudom a vezetési stilusod milyen de az autót kevésbé rángatva is lehet spórolni a gumikkal, ha blokkolnak a kerekek az sem jó, stb.
A bajnokságban egy kis szünetet tartva érdemes kimenni a kedvenc pályádra aminek a vonalvezetését már álmodban is tudod és ott kisérletezgetni sokat.
Otthon van valaki az f1 2013 -ban az autóbeállításokkal? Angolul találtam sok beállítást, de annyira különbözőek vannak adott pályán, hogy nem értem hogyan állítanak be ennyire különbözen autót, magyarázatok meg nincsenek hozzá.
Én a leírás és korábbi f1-es kátékok tapasztalata alapján szoktam elindulni egy irányba, de mivel csak careert játszom, elég kevés időm van egy-egy pályán próbálkozni, mert egyrészt az idő sem túl sok, másrészt a gumival is spórolni kell, harmadrészt meg néhány páláyn még a vonalvezetés is ismeretlen nekem. Persz újraindítgathatnám az edzést, de úgy nem jó a feeling.
Tudna például valaki egy indiai (itt mentem utoljára, ez él a legelevenebben bennem, egészen gyors voltam vele, de gumikat székoptatta) car setupot mutatni magyarázattal.
A most következő Abu Dhabi futamra meg olyan beállításokat láttam jellemzően, ahol a hátsó szárnyállás jelentősem meredekebbre van állítva, mint az első, ennek mi az előnye, és miért csak Abu Dhabiban?
Én inkább a személyes ünneplés híve vagyok! :) Egy LAN party kiváló lehetőség lenne a torta felvágására! Gutorföldére nagyon szívesen megszervezem, ha nektek is megfelel, és Tomz nem veszi zokon, hogy elveszem előle a szervezés lehetőségét. Ha zokon veszi, akkor az általa kinézett helyre megyünk, :) ám a helyszíntől függetlenül bátorkodok indítani egy szavazást az eseménnyel kapcsolatban…
Ennek aprópójából ajánlok is nektek egy kis Formula verenyzési ajánlatot! PSRL ebben az évben is útjára indította az rFactor-ra épülő OW szekcióját, ahol ehétvégén Bahrain kerül megrendezésre. Aki érez annyi kihívást, hogy most hétvégén kiakarja magát az bátran jöjjön. Vannak szabadon választható kocsik, illetve ha megtetszik a mod, akkor saját vagy meglévő csapathoz is csatlakozhatok. Futamok két hetente vannak!