Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Klaus-max Creative Commons License 2019.04.11 0 0 20510

Találtam teszteket, ezeket azért olvasd majd el még. Nem lebeszélés célzattal tettem be Neked, de érdemes elolvasni.

 

https://www.origo.hu/auto/20140318-ford-fiesta-1-0-ecoboost-teszt.html

http://autopult.hu/tesztek/ketszinu-kameleon-ford-fiesta-1-0-ecoboost-teszt.html

Előzmény: zgi521 (20509)
zgi521 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 20509

köszönöm, közben eldőlt.

az 1.0 ecoboost 101LE lesz

Előzmény: Klaus-max (20508)
Klaus-max Creative Commons License 2019.04.09 0 0 20508

Szia!

 

Tanácsot ehhez a kérdésedhez nem tudok adni, de van egy Ford topik ahol már volt szó ezekről a kis motorokról. Talán ott vannak inkább emberkék akik tudnak segíteni vagy van már tapasztalatuk ezekről a motorokról. Oda is be kell regisztrálnod ha kérdezni akarsz.

https://itcafe.hu/tema/ford_focus_tapasztalatok/friss.html

 

Előzmény: zgi521 (20507)
zgi521 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 20507

sziasztok, tanácsot kérnék tőletek.. feleségem 1.4 8V Grande Puntoját cserélnék most egy Fiestára. Új vagy újszerűre (10k km alatt). Próbáltam 1.1 szívó 1.0 100 lovas ecoboost motorral. bár főleg kisvárosi használat lenne, nem szeretnénk alulmotorizáltan megvenni. a turbós kifogástalan, az 1.1 -esen érzem, hogy a városban 4-es fölé nem igen kapcsolható fel a nyomatékszegénység miatt. a nejem még nem vezette az 1.1 szívót, még az is lehet megfelel majd neki. a hezitálásom inkább arról szól, hogy a napi rövidutas használat az ecoboost. nak nem árt e? turbo, kokszolódás ilyenekre gondolok.. vagy bátran ajánljátok ezt a jó kis motort. köszönöm!

 

Lambó Creative Commons License 2019.04.03 0 0 20506

Sziasztok! Egy kis, /nagy/ segítség kellene! Vettem egy 2006 os 1,4 tdci Fiestát, és amikor kihúzatom, és váltáskor esik a fordulat, valami erős morgást hallok. Húzatás közben nem hallatszik csak néha bele bele mordul. Szinte remeg a kaszni tőle. van valakinek valami ötlete?

 

András80 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 20505

Kedves Fórumozók!

 

Fiesta 2017-2017-es évjáratra Gombos-féle tetőcsomagtartó eladó.

Átvétel Budapesten, irányár 8.000 Ft.

Jári Csaba Creative Commons License 2019.03.28 0 0 20504

Érdeklődni: 0630/2230824

Előzmény: Jári Csaba (20503)
Jári Csaba Creative Commons License 2019.03.27 0 0 20503

Üdvözlet!

Ford Fiesta motorhibás, alkatrésznek eladó, Zalaegerszegen!

1.25, 16V, 75Le, fekete, 1997-es évjárat, 3 ajtós, fekete.

Centrál zár, elektromos ablakemelők, kormány szervó, légzsák,  5mm-es 175/65 R 13-as gumikkal.

Gábor Gámán Creative Commons License 2019.03.04 0 0 20502

Sziasztok!

 

Talán tudok valakinek segíteni. Eladtam a Fiesta 1.1 -semet. 1990 -es volt. Megmaradt és eladom  a vadi uj komplett kipuffogó rendszert. Szerelvényekkel együtt.

 

20 000 ft az  ára 

 

 

 

Tel: 06 30 230 6492

Klaus-max Creative Commons License 2019.03.01 0 0 20501

Szia!

 

Sajnos én nem tudok segíteni, de próbáld meg az alábbi Fordos fórumon. Ott vannak talán akik tudnak segíteni. Ahogy nézem az nem csak Focusos fórum. Egy próbát megér.

https://itcafe.hu/tema/ford_focus_tapasztalatok/friss.html

Előzmény: berenyi71 (20500)
berenyi71 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 20500

Üdv!

Van egy egy kis problémám adot egy FORD FIESTA 2012 gépkocsiban egy  MK7 RADIO STEREO CD HEAD UNIT 08 - 16 / AA6T 18C815 AF tipusú rádó amit ha bekapcsolok csak annyit ír ki hogy ford audió és nem történik semmi van valami ötlete valakinek mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.

remete004 Creative Commons License 2019.02.11 0 0 20499

Üdv! Adott egy 1.3 BAJA motor. A termosztátházat másodjára cserélem, mert a tömítésnél elreped.

(igaz, hogy utángyártott volt) De a gyári is bexart. Valami + tömítőpaszta vagy valami megoldás leírását nagyon megköszönném.

Klaus-max Creative Commons License 2019.02.11 0 0 20498

Szia!

 

Eléggé valószínűtlen, hogy ilyen történjen menet közben, bár Murphy törvényei szerint ami elromolhat, az el is romlik....

Mert szerintem amíg benne van a kulcs, addig nem zárhat be. Az nem lehet, hogy a kormány szervó ment el esetleg? Mert akkor lehet azt érezni, hogy bazi nehezen lehet tekerni (az előző normális állapothoz képest értve) a kormányt. Egy szervókormányos autónak szervórásegítés nélkül sokkal nehezebb eltekerni a kormányát, mint egy alapból szervó nélkülinek. Próbáltam, tapasztalatból mondom. Hiába a rutin, először teljesen úgy tűnik mintha beakadt volna a kormány.

Előzmény: bgyg (20497)
bgyg Creative Commons License 2019.02.07 0 0 20497

Sziasztok! Párom kocsijába (2005-s Fiesta) menet közben lezárt a kormányzár. Nem lett előle gond, mert lassan ment. Ha valaki tudja mi lehet a gond, kérem válaszoljon.

M63FUN Creative Commons License 2019.02.02 0 1 20496

konkrétan nem tudom, de az fix, hogy az aksi mellett van egy kis relé doboz.azt kell leoperálni a tartójáról, ott van 5-6 nagyobb bizti. dobd rá azt a fél óra barkácsolást

Előzmény: vevő3222 (20495)
vevő3222 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 20495

Üdv.

2006os Fiesta 6, 1.4tdci , izzítókörében van biztosíték? valahol írták h az akku mögött van 60amperes. Tudtok ilyet? 

L. István Creative Commons License 2019.01.27 0 0 20494

Sziasztok, van egy 2002-es évjáratú Ford F. 1,4 TDCI autóm.  Tudnátok-e ajánlani Csepel-Szigetszentmiklós körzetében megbízható szervizt/szerelőt egy 150 ezres revízióra, szerelésre?

 

Előre is köszönöm a segítséget

Béla Bernáth Creative Commons License 2019.01.19 0 0 20493

Köszönöm ,már csak találni kellene valahol elérhető közelségbe

Előzmény: remete004 (20492)
remete004 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 20492

Kezedbe veszed és a két oldalon megmarkolod. A csukló a két kezed között van. Jobbra balra mozgatva nem szabad kottyania. Olyan érzetnek kell lennie, mintha az teljesen egy részből van.

Ha kottyan, nem jó!!!!!!

Előzmény: Béla Bernáth (20490)
Béla Bernáth Creative Commons License 2019.01.09 0 0 20491

Még egy kérdés ,mi van akkor ha az előbbi fiestának a fűtéscsap nem forditja vissza ,hanem csak szabályozza vagy  csökkenti az áramlást a fűtőradiátor irányába

(mint régen a ladáknál a fűtéscsap)mik lehetnek a hátulütői,rendellenes működés a motor hűtésében,vagy bármi probléma

 

Béla Bernáth Creative Commons License 2019.01.09 0 0 20490

Jó estét!Segítség kellene,MK 4 ,97-es 1,4  zetec sport 90 LE ,Belső féltengely csuklók valószinü cserések, hogyan tudom meg hogy 

milyet keressek hozzá ,láttam különböző hosszúságut ,fogszámokat írnak, Érdeklődtem felújításrol gépmunka meg minden  

40-45ezer lenne minimum oldalanként ,bontottrol mi a véleményetek,honnan tudom hogy jó e még?

A tanácsokat előre is köszönöm

M63FUN Creative Commons License 2019.01.05 0 0 20489

én értem, ez a pénztárcavastagságszabályozó szelep.............

Előzmény: speaker13 (20488)
speaker13 Creative Commons License 2018.12.30 0 0 20488

Nem. Ez a szelep a cromax-nál 45-46.000 HUF körül lett meg. A kép is stimmelt. Igazából a funkcióját nem értem. Egy vákuum cső megy rá a motor felől és egy vékony cső megy róla hátrafelé. Olyan, mint az üzemanyag cső. De ebből nem jön benga. :) A szelepet kiiktatva megy a gép. A vákuum csövet ledugózva megy a gép. Nem értem.

Előzmény: M63FUN (20486)
M63FUN Creative Commons License 2018.12.28 0 0 20487

nah az tuti, hogy a képen nem EGR szelep van...........

Előzmény: M63FUN (20486)
M63FUN Creative Commons License 2018.12.28 0 0 20486

csak halkan kérdezem, nincs itt egykis kavarodás? az én emlékeimben PCV szelep a neve annak, ami a szelepfedélbe vezet, nem lehet hogy EGR-t néztél? az kb 50 000.től megy felfelé

Előzmény: speaker13 (20485)
speaker13 Creative Commons License 2018.12.28 0 0 20485

Sziasztok! Ford Fiesta tulajdonos vagyok és a következő problémám van:

Egy hete elkezdett ingadozni az alapjárati fordulatszámom, a 800 helyett hol 1200-2000 közé állt be, hol alacsonyabbra vagy lefulladt. Emellett a fogyasztás drasztikusan megnőtt. Először az alapjárati szabályozó motorra tippeltem, mert egyszer okozott már hasonló jelenséget - akkor tisztítva lett és rendben működött utána - de miközben elkezdtem kiszerelni, megnézegettem mást is. Röviden van egy mágnesszelep, ami az üzemanyag tápvezetékre csatlakozik, a másik vége egy gumicsővel a hengerek felé megy tovább, illetve ezen az ágon van egy leágazás a szelepfedélhez is, ahol egy önzáró szelepben végződik. ARG szelep a neve. Ha ezt kiiktatom, azaz lehúzom a hengerek  és a szelepfedél felé menő gumicsövet róla, akkor az alapjárat megvan, szép egyenletes 800. Nekem úgy tűnik, ez a szelep nem nyit és emiatt a motor alapjáraton nem jut levegőhöz. 
Mellékelem a képét.
Kérdések:

1. Valaki le tudná írni nekem, hogy mi a funkciója ennek a szelepnek? 

2. Mi kerül ezen 50.000 forintba? Látszólag egy kétállapotú (nyitott vagy zárt), elektromos mágnesszelep. 

3. Mászkálnom kell, de ma már nem tudom beszerezni és jönnek a munkaszüneti napok. Járhatok lehúzott gumicsővel károsodás nélkül?

 

karelusz Creative Commons License 2018.12.17 0 0 20484

Köszi e tippet, ezt is megvizsgálom 

Előzmény: zoger (20482)
s189 Creative Commons License 2018.12.14 0 0 20483

Meg oldódott a probléma. Menet közben nem irányíthatom a szélvédőre teljesen a levegőt, hanem arra a jelzésre kell állítani ami szélvédő+láb. A fűtést kicsit vissza, nem teljesen rá. Így menet közben ill. leállítás után nem kapcsol be a ventilátor. Valójában úgy tünt mintha a klíma menne.

Előzmény: lanolinos (20479)
zoger Creative Commons License 2018.12.14 0 0 20482

Ha csak pont ugyan annál a fordulatnál csinálja akkor lehet gyújtótrafó is. Első focusoknál típushiba volt.

Előzmény: karelusz (20481)
karelusz Creative Commons License 2018.12.13 0 0 20481

Sziasztok! A párom autója egy 98as 1.25s motorral szerelt ghia ami jóól tele van rakva mindenfélével:-)) egyszercsak oly jelenséget észlelezem, hogy 3500 fordulaton leszabályoz és ismét elinul. kicseréltem az üzaszűrőt, megmértem az üzanyomást,szét húzkodtam jópár csatit,légtömegmérőt, stb stb és nem jövök rá, hogy mitől teszi ezt e remek kis kocsi:-)))a benzin nyomásszabályzónak hogy kell működnie? ez  vákummal van kapcsolatban. kiszerelve miként kell működnie, ha vákumot adok rá?? ha esetleg van valami más ötlet szívesen fogadom...olyan e jelenség, mintha elvenné egy pilanatra az üzemanyagot.Emelkedőnél nagyon kínlódik szegény:-)))az üzanyomása gyárilag 2.7 bár, amit a mérőponton mérve is tudja .Ha volt hasonló probléma ,kérem írjatok, hátha ki tudom szűrni ezt ennél a még nem "okos"de remek kis fordocskánál.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!