Tanácsot ehhez a kérdésedhez nem tudok adni, de van egy Ford topik ahol már volt szó ezekről a kis motorokról. Talán ott vannak inkább emberkék akik tudnak segíteni vagy van már tapasztalatuk ezekről a motorokról. Oda is be kell regisztrálnod ha kérdezni akarsz.
sziasztok, tanácsot kérnék tőletek.. feleségem 1.4 8V Grande Puntoját cserélnék most egy Fiestára. Új vagy újszerűre (10k km alatt). Próbáltam 1.1 szívó 1.0 100 lovas ecoboost motorral. bár főleg kisvárosi használat lenne, nem szeretnénk alulmotorizáltan megvenni. a turbós kifogástalan, az 1.1 -esen érzem, hogy a városban 4-es fölé nem igen kapcsolható fel a nyomatékszegénység miatt. a nejem még nem vezette az 1.1 szívót, még az is lehet megfelel majd neki. a hezitálásom inkább arról szól, hogy a napi rövidutas használat az ecoboost. nak nem árt e? turbo, kokszolódás ilyenekre gondolok.. vagy bátran ajánljátok ezt a jó kis motort. köszönöm!
Sziasztok! Egy kis, /nagy/ segítség kellene! Vettem egy 2006 os 1,4 tdci Fiestát, és amikor kihúzatom, és váltáskor esik a fordulat, valami erős morgást hallok. Húzatás közben nem hallatszik csak néha bele bele mordul. Szinte remeg a kaszni tőle. van valakinek valami ötlete?
Talán tudok valakinek segíteni. Eladtam a Fiesta 1.1 -semet. 1990 -es volt. Megmaradt és eladom a vadi uj komplett kipuffogó rendszert. Szerelvényekkel együtt.
Sajnos én nem tudok segíteni, de próbáld meg az alábbi Fordos fórumon. Ott vannak talán akik tudnak segíteni. Ahogy nézem az nem csak Focusos fórum. Egy próbát megér.
Van egy egy kis problémám adot egy FORD FIESTA 2012 gépkocsiban egy MK7 RADIO STEREO CD HEAD UNIT 08 - 16 / AA6T 18C815 AF tipusú rádó amit ha bekapcsolok csak annyit ír ki hogy ford audió és nem történik semmi van valami ötlete valakinek mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.
Eléggé valószínűtlen, hogy ilyen történjen menet közben, bár Murphy törvényei szerint ami elromolhat, az el is romlik....
Mert szerintem amíg benne van a kulcs, addig nem zárhat be. Az nem lehet, hogy a kormány szervó ment el esetleg? Mert akkor lehet azt érezni, hogy bazi nehezen lehet tekerni (az előző normális állapothoz képest értve) a kormányt. Egy szervókormányos autónak szervórásegítés nélkül sokkal nehezebb eltekerni a kormányát, mint egy alapból szervó nélkülinek. Próbáltam, tapasztalatból mondom. Hiába a rutin, először teljesen úgy tűnik mintha beakadt volna a kormány.
Sziasztok! Párom kocsijába (2005-s Fiesta) menet közben lezárt a kormányzár. Nem lett előle gond, mert lassan ment. Ha valaki tudja mi lehet a gond, kérem válaszoljon.
konkrétan nem tudom, de az fix, hogy az aksi mellett van egy kis relé doboz.azt kell leoperálni a tartójáról, ott van 5-6 nagyobb bizti. dobd rá azt a fél óra barkácsolást
Sziasztok, van egy 2002-es évjáratú Ford F. 1,4 TDCI autóm. Tudnátok-e ajánlani Csepel-Szigetszentmiklós körzetében megbízható szervizt/szerelőt egy 150 ezres revízióra, szerelésre?
Kezedbe veszed és a két oldalon megmarkolod. A csukló a két kezed között van. Jobbra balra mozgatva nem szabad kottyania. Olyan érzetnek kell lennie, mintha az teljesen egy részből van.
Még egy kérdés ,mi van akkor ha az előbbi fiestának a fűtéscsap nem forditja vissza ,hanem csak szabályozza vagy csökkenti az áramlást a fűtőradiátor irányába
(mint régen a ladáknál a fűtéscsap)mik lehetnek a hátulütői,rendellenes működés a motor hűtésében,vagy bármi probléma
Nem. Ez a szelep a cromax-nál 45-46.000 HUF körül lett meg. A kép is stimmelt. Igazából a funkcióját nem értem. Egy vákuum cső megy rá a motor felől és egy vékony cső megy róla hátrafelé. Olyan, mint az üzemanyag cső. De ebből nem jön benga. :) A szelepet kiiktatva megy a gép. A vákuum csövet ledugózva megy a gép. Nem értem.
csak halkan kérdezem, nincs itt egykis kavarodás? az én emlékeimben PCV szelep a neve annak, ami a szelepfedélbe vezet, nem lehet hogy EGR-t néztél? az kb 50 000.től megy felfelé
Sziasztok! Ford Fiesta tulajdonos vagyok és a következő problémám van:
Egy hete elkezdett ingadozni az alapjárati fordulatszámom, a 800 helyett hol 1200-2000 közé állt be, hol alacsonyabbra vagy lefulladt. Emellett a fogyasztás drasztikusan megnőtt. Először az alapjárati szabályozó motorra tippeltem, mert egyszer okozott már hasonló jelenséget - akkor tisztítva lett és rendben működött utána - de miközben elkezdtem kiszerelni, megnézegettem mást is. Röviden van egy mágnesszelep, ami az üzemanyag tápvezetékre csatlakozik, a másik vége egy gumicsővel a hengerek felé megy tovább, illetve ezen az ágon van egy leágazás a szelepfedélhez is, ahol egy önzáró szelepben végződik. ARG szelep a neve. Ha ezt kiiktatom, azaz lehúzom a hengerek és a szelepfedél felé menő gumicsövet róla, akkor az alapjárat megvan, szép egyenletes 800. Nekem úgy tűnik, ez a szelep nem nyit és emiatt a motor alapjáraton nem jut levegőhöz. Mellékelem a képét. Kérdések:
1. Valaki le tudná írni nekem, hogy mi a funkciója ennek a szelepnek?
2. Mi kerül ezen 50.000 forintba? Látszólag egy kétállapotú (nyitott vagy zárt), elektromos mágnesszelep.
3. Mászkálnom kell, de ma már nem tudom beszerezni és jönnek a munkaszüneti napok. Járhatok lehúzott gumicsővel károsodás nélkül?
Meg oldódott a probléma. Menet közben nem irányíthatom a szélvédőre teljesen a levegőt, hanem arra a jelzésre kell állítani ami szélvédő+láb. A fűtést kicsit vissza, nem teljesen rá. Így menet közben ill. leállítás után nem kapcsol be a ventilátor. Valójában úgy tünt mintha a klíma menne.
Sziasztok! A párom autója egy 98as 1.25s motorral szerelt ghia ami jóól tele van rakva mindenfélével:-)) egyszercsak oly jelenséget észlelezem, hogy 3500 fordulaton leszabályoz és ismét elinul. kicseréltem az üzaszűrőt, megmértem az üzanyomást,szét húzkodtam jópár csatit,légtömegmérőt, stb stb és nem jövök rá, hogy mitől teszi ezt e remek kis kocsi:-)))a benzin nyomásszabályzónak hogy kell működnie? ez vákummal van kapcsolatban. kiszerelve miként kell működnie, ha vákumot adok rá?? ha esetleg van valami más ötlet szívesen fogadom...olyan e jelenség, mintha elvenné egy pilanatra az üzemanyagot.Emelkedőnél nagyon kínlódik szegény:-)))az üzanyomása gyárilag 2.7 bár, amit a mérőponton mérve is tudja .Ha volt hasonló probléma ,kérem írjatok, hátha ki tudom szűrni ezt ennél a még nem "okos"de remek kis fordocskánál.